Страница 3 от 3
Публикувано на: 05 Авг 2011 18:21
от newboba
Публикувано на: 05 Авг 2011 18:29
от newboba
Незнаех баш какво да снимам. Сигурно съм пропуснал нещо. Сега разпознах единия филтър който е излишен... Компютъра е много заврян и малко трудно ще му снимам цифрите
газ
Публикувано на: 05 Авг 2011 21:19
от mar29
Здравей колега,следя непрестанно постовете ти и още веднъж се убеждавам ,че не съм сбъркал,като си карах на бензин СЕЛИКАТА. Не ,че съм против газта,но тук в България все ще се намери някой,който да обърка монтажа и волю-неволю ще се наложи да науча занаята.
Публикувано на: 06 Авг 2011 04:22
от newboba
Те!!! Я съм съ сбръкАл!

Публикувано на: 06 Авг 2011 10:05
от jim_beam
като гледам снимките имам чувството,че тия джаджи са ги правили в някой гараж или в час по трудово.толкова ли няма някаква оригинална техника,че си монтирате подобни боклуци в колите? сигурен съм,че газовите уредби,които монтират в германия или холандия,изглеждат по по-различен начин.това тук са някакви ментета!
пс не разбирам от тия неща,ама как може такава немарливост не знам!
Публикувано на: 06 Авг 2011 14:51
от zi_zi_top
jim_beam написа: ...сигурен съм,че газовите уредби,които монтират в германия или холандия,изглеждат по по-различен начин.това тук са някакви ментета!

...
Става въпрос за различни ценови категории. За толкова пари толкова.
При много добро желание, знания и майсторлък и такава АГУ може да се подкара, но си трябва МАЙСТОР!
П.П. Аз съм карал едно Алеко и една Астра на пропан-бутан и не бих карал повече на газ. Вярно, че разходите за гориво са по-малки, но врътнята и постоянното губене на време и бъзикане по уредбата ми бяха писнали. Това бяха от най-елементарните вакуумни АГУ Ловато за карбуратор и моноинжекция и не съм ходил по майстори, защото си им разбирах. А ако трябва да вися постоянно при газаджиите, както в един близък газ-сервиз ги гледам "абонатите"...

Публикувано на: 07 Авг 2011 03:12
от cokata
jim_beam написа:като гледам снимките имам чувството,че тия джаджи са ги правили в някой гараж или в час по трудово.толкова ли няма някаква оригинална техника,че си монтирате подобни боклуци в колите? сигурен съм,че газовите уредби,които монтират в германия или холандия,изглеждат по по-различен начин.това тук са някакви ментета!
пс не разбирам от тия неща,ама как може такава немарливост не знам!
Жим бим, верно не разбираш
1. Кое точно на снимките не ти хареса и е правено в час по трудово?
2. По какъв по-точно различен начин изглеждат газовите уредби монтирани в Холандия или Германия?
ПС: Не веднъж съм казвал, че едната ми кола е с ГИ монтиран в БГ, а другата с Холандски ГИ монтиран в Германия

Публикувано на: 07 Авг 2011 07:34
от mirott
Какво означава "такава" и "толкова" или "за толкова пари-толкова"?!Моята излезе малко под 800 лв с всичко, и монтажа!С бутилка на резервната гума, всички компоненти са чисто нови, само дето са различни-демек сбироток!И мога най-отговорно да кажа, че дава по-добър разход и вървеж от БРЦ за "илядо иляди левове" монтирано на същата кола!Не винаги цената определя качеството...
Публикувано на: 07 Авг 2011 10:24
от zi_zi_top
mirott написа:Какво означава "такава" и "толкова" или "за толкова пари-толкова"?!Моята излезе малко под 800 лв с всичко, и монтажа!С бутилка на резервната гума, всички компоненти са чисто нови, само дето са различни-демек сбироток!И мога най-отговорно да кажа, че дава по-добър разход и вървеж от БРЦ за "илядо иляди левове" монтирано на същата кола!Не винаги цената определя качеството...
Точно това съм казал и аз!
Просто си попаднал на МАЙСТОР, а не на монтажник.
Публикувано на: 07 Авг 2011 23:16
от Bass_Man
Така да си дойдем на думата

:
- компютъра не е Томасето а AC :
http://www.ac.com.pl/en/produkt/298/stag-4 - иначе казано не ти трябва софтуер и кабел за Томасето а за АЦ !!! АЦ не са лоши но май са малко по-скъпи от качеството , което предлагат ,
- рейката ти е бавна но пък е сравнително качествена ! И не мога да си представя другата колко бавна е била !?
- нивомера е най-евтиния на пазара ,
- изпарителя е монтиран неправилно ,
- Джими и Зизи са малко по-емоционални , което в случая им пречи да направят правилна преценка на нещата .
И те така !
ПС:
най-вероятно ето от тук идва объркването :
http://www.stargasvedrare.com/gas_ingek.html
Реално Томасето нямат ГИ :
http://www.tomasetto.com/a_ENG_2_1.html
Публикувано на: 18 Фев 2012 21:37
от Калоян 77
И аз си сложих газов инжекцион на Карина Е саштата работа,ходих сто пати при газаджиите как ли нея мериха с лаптопа, скалите бензин и газ жсе добре било от токвите. Купих си 4истонови кабели,бобина,капа4ка,оригинални пак тей. Писна ми сега сам си тарся проблема маи е ТПС.
Публикувано на: 20 Фев 2012 14:12
от desotodorov
Е - и аз съм с ГИ BRC на карината, метан...има си някакъв проблем там понякога гасне като се изключи от скорост, особено лятото в жегата, и има прекъсване при около 2000-2200 оборота, монтажа ми е от калпав по-калпав... даже филтърче не ми бяха монтирали пичовете...ИЦИ Газ Севлиево...Проблемите ми обаче са бели кахъри, които изобщо не ме притесняват, а цената на возенето няма какво да се коментира...така че - за крайните противници на газирането - и аз бях много против преди да започна да циркулирам 150км/ден --> малко сметки --> метан. За нищо на света няма да я карам на бензин при тоя километраж...BassMan е прав - в големия % проблемите не идват от газовата, а от "монтажа". При добро желание и малко време, нещата могат да станат много добре...ама кой ще ти се занимава...нали следващата бройка стои с пачката отвън и тръпне в очакване и неговата кола да бъде разбърникана...

Re:
Публикувано на: 01 Дек 2013 19:03
от newboba
Bass_Man написа:Така да си дойдем на думата

:
- компютъра не е Томасето а AC :
http://www.ac.com.pl/en/produkt/298/stag-4 - иначе казано не ти трябва софтуер и кабел за Томасето а за АЦ !!! АЦ не са лоши но май са малко по-скъпи от качеството , което предлагат ,
- рейката ти е бавна но пък е сравнително качествена ! И не мога да си представя другата колко бавна е била !?
- нивомера е най-евтиния на пазара ,
- изпарителя е монтиран неправилно ,
- Джими и Зизи са малко по-емоционални , което в случая им пречи да направят правилна преценка на нещата .
И те така !
ПС:
най-вероятно ето от тук идва объркването :
http://www.stargasvedrare.com/gas_ingek.html
Реално Томасето нямат ГИ :
http://www.tomasetto.com/a_ENG_2_1.html
Колега, какво имаш впредвид под неправилно монтиран изпарител? темата е стари4ка, но проблемите са и на дневен ред, с малки подобрения... какви проблеми би ми създало това, освен наличните, и вероятно проблемно обезвъздушаване на охладителната система при нужда(с което се сблъсквах вече)...?