Страница 3 от 7

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 15 Авг 2012 13:51
от hangelov
Смених клапаните за налягането , изчистих цедката в резервоара, изчистихме ЕГР клапана и нищо, проблема си го има, какво друго да направя?
При мен проблема е че няма никаква мощност след 3000 оборота.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 15 Авг 2012 20:51
от vladika
kolega moje da ima nedostic na gorivo a za kakva toyota stava vypros korola li e avensis li az go imah tozi problem na avensisa predi broeni dni kakto si karah i kato kaza che niama da vyrvi poveche ot 3000 oborota i mi zapali glavata zapochva da nabira sled 2000 i kato stigne troikata zapochva da zabiva posle pochva da pridyrpva i se okaza che triabva da smenia gorivnia filtyr zaedno sys cialata sistema nad nego tova za obezvyzdushavaneto neshto se beshe precakalo i niamashe dostatychno nafta na miasto niama problem ama kato trygne goliam cirk stavashe(imam edin priatel koito raboti v toyotata v pazardjik i toi mi kaza che moje da sa niakakvi datchici na pompata i niakakvo klapanche na turbinata, beshe gi vzel ot serviza za proba no kato slojih filtyr ot hailuks goriven i kolata si trygna perfektno) probvai dano da sym bil polezen uspeh.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 24 Юни 2013 17:32
от rusiq_81
Здравейте колеги,знам че темата е стара но няма смисъл да пускам нова при условие че имам същия проблем.Колата не пуши когато забие което според мен се дължи на недостик на гориво.Започнах от цедката в резервоара,изчистих я перфектно (беше сравнително чиста) след което смених горивния филтър и прегледах и почистих помпичката която е на самото тяло.Всичко изглежда перфектно но колата си забива и това направо ме побърква.Ще се радвам някой да ми даде идея какво още мога да прегледам по горивната система.Чека не ми свети,на празен ход всичко е наред както и до към 3000об и после изведнъж се едно натискам спирачка и като задържа от време на време прави опити да ускорява.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 24 Юни 2013 18:19
от rusiq_81
Четох за scv клапани на помпата,може ли да е от тях проблема?Чистят ли се или се сменят с нови,ако се сменят каква им е цената?Ще се радвам някой да ме насочи.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 24 Юни 2013 18:59
от memorex
[quote="rusiq_81"]Здравейте колеги,знам че темата е стара но няма смисъл да пускам нова при условие че имам същия проблем.Колата не пуши когато забие което според мен се дължи на недостик на гориво.Започнах от цедката в резервоара,изчистих я перфектно (беше сравнително чиста) след което смених горивния филтър и прегледах и почистих помпичката която е на самото тяло.Всичко изглежда перфектно но колата си забива и това направо ме побърква.Ще се радвам някой да ми даде идея какво още мога да прегледам по горивната система.Чека не ми свети,на празен ход всичко е наред както и до към 3000об и после изведнъж се едно натискам спирачка и като задържа от време на време прави опити да ускорява.[/quote]
DPF има ли колата.Ако има и е забит компютъра може да ограничи оборотите.
http://www.blueprint-adl.com/newweb/tec ... Valves.pdf

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 24 Юни 2013 19:42
от rusiq_81
Колата е авенсис 2002г 2.0 д4д 110кс. няма ДПФ както и двата катализатора съм ги махнал.Някакви идеи?

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 10:23
от extel
rusiq_81 написа:Четох за scv клапани на помпата,може ли да е от тях проблема?Чистят ли се или се сменят с нови,ако се сменят каква им е цената?Ще се радвам някой да ме насочи.
Имаш всички симптоми на скапани клапани. Някой колеги ги чистят, аз лично не. Не случайно написах "скапани", а не задръстени. Имай предвид, че иглата се износва и материала си старее, но имаш избор да чистиш или да купуваш нови. Как се чистят- не знам, тук по форума има описани няколко метода с въздух, с някакви мязми и т.н., ефект може да има, ако става въпрос за боклуци, но на толкова стар автомобил- надали. Цената няма да ти хареса - 501 лв. беше преди 2 години от официалния вносител на Денсо за България.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 10:46
от hangelov
extel написа:
rusiq_81 написа:Четох за scv клапани на помпата,може ли да е от тях проблема?Чистят ли се или се сменят с нови,ако се сменят каква им е цената?Ще се радвам някой да ме насочи.
Имаш всички симптоми на скапани клапани. Някой колеги ги чистят, аз лично не. Не случайно написах "скапани", а не задръстени. Имай предвид, че иглата се износва и материала си старее, но имаш избор да чистиш или да купуваш нови. Как се чистят- не знам, тук по форума има описани няколко метода с въздух, с някакви мязми и т.н., ефект може да има, ако става въпрос за боклуци, но на толкова стар автомобил- надали. Цената няма да ти хареса - 501 лв. беше преди 2 години от официалния вносител на Денсо за България.

С чистене на клапаните не става, след 1 месец проблема се появява отново , смених ги с нови 3 месеца и пак същия проблем този път го прави на 2700 оборота. Колата си прави каквото си иска и когато на нея и е кеф върви като реши не иска да върви. Направо ще я запаля вече, да нямам сигурност когато тръгна да изпреварвам , да се чудя кога ще ми направи к.рвенския си номер. Според мен проблема идва от калпавата нафта, баща ми си купи корола версо пак 2.0 д4д, и при него се появи този проблем и то не за дълго , както я вкараха от гернамия след 3 месеца каране в бг и неговата прави същия проблем.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 11:57
от rusiq_81
Ако проблема е в клапаните няма ли да ми светва чека?

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 12:17
от todor87
hangelov,от къде зареждате.Ако и двете ви коли имат еднакви симптоми е много вероятно да имате проблем с горивото.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 13:09
от hangelov
todor87 написа:hangelov,от къде зареждате.Ако и двете ви коли имат еднакви симптоми е много вероятно да имате проблем с горивото.
аз зареждам само на еко , а той където му падне.

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 14:36
от extel
rusiq_81 написа:Ако проблема е в клапаните няма ли да ми светва чека?
Чека светва след няколко кратно натрупване на тази грешка(не помня точно номера), а не от първия път. Поне при мен беше след 5-ия- 6-ия случай на загуба на мощност на 3000 оборота и продължи да свети докато не закарах колата на диагностика.

Относно горивото- при мен проблема се появи също след зареждане в ЕКО и то веднага след като заредих, буквално в първите два км(карах на магистралата).

А почти същия ефект се получава и ако имате монтиран powerbox(за увеличаване на мощността) и избрани неподходящи настройки, само че е още по брутално щото при достигане на 3000 оборота автомобила буквално загасва!

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 15:05
от rusiq_81
Днес свалих двете клапанчета и ги закиснах хубаво в коресилин и както бяха потопени ги закачих да си початкат малко като давах на контакт няколко пъти.След това ги занесох на ултразвук да ги почистят.След монтажа разлика никаква,направо вече съм бесен и започвам да я мразя тази кола.При мен това се получава всеки път на различни обороти,някой път на 4000 друг път на 3000 3500 когато си реши тя.Не знам вече какво да правя,остава да сваля освен ЕГРа да го изчистя и него.Чека при мен не святка изобщо само ако изключа някоя букса.От Стара Загора съм някой има ли идея къде тук да я закарам да я види някой по кадърен майстор?

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 15:10
от todor87
Аз от "ЕКО" не мога да се оплача.Иначе при мен се е получавало едно много леко зачудване около 2800-3000об.,но не и забиване или загуба на мощност.Но аз го отдавам на това,че според мен климатика е натоварил доста мотора-все пак при темп. над 30гр. си е мъка.Но може и от сама електроника да е,понеже това ми се е получавало,когато педала на газта е на средно положение.Когато е до ламарината нямам ядове.То сигурно и за това са го сложили копчето под педала(между другото за първи път карам кола с ръчни скорости с копче според мен от типа "kick down").

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувано на: 25 Юни 2013 16:02
от jim_beam
колега чувал съм за някакво стъпково моторче на педала на газта,просто като идея.иначе проверил ли си вакуум-маркучето дали е ок,както и маркучите по системата на турбото?може някой гризач леко да е надупчил нещо...
за тези цветни клапани знам,че е имало много дефектни,дори нови от тойота.
последна идея сваляне на резервоара,ама чак толкова боклук да продават...