Страница 3 от 4
Публикувано на: 10 Авг 2011 16:52
от Japanese_fever
Провери ли дали на твоя двигател са им сменяли гаранционно пръчките за маслото и дали ти си с правилната пръчка?
Публикувано на: 11 Авг 2011 11:47
от sentor
не, не съм проверявал...на мен ми звучи странно да се сменя пръчката, но ще попитам следващия път като мина през Тойота
Публикувано на: 20 Дек 2011 22:09
от misho09
Колеги, за да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Та за моя ДВГ 2.2 Д-4Д в книжката пише, че събира 5,9л. със смяна на филтъра. Въпроса ми е тези 5,9 на какво положение на пръчката отговарят (мин/среда/максимум). Питам защото искам да засека точността на пръчката, тъй като обикновено в тойота ми изписват 7л по фактура и е с няколко милиметра над макс. което по логика сочи, че тези 5,9 литра предписани по книжка трябва да са мин.
Публикувано на: 20 Дек 2011 22:13
от iceman1234
На максимума отговарят предписанията за литри масло! Единствено, на някой места дават колко събира с и без филтър (като 2 стойности).
И не е полезно, да се кара над максимум. Най-добре източи малко!
Публикувано на: 20 Дек 2011 22:13
от Petar
Значи ако по книжка ти пише че колатати събира 5.9 л. то това означава че е до максимума на белязката на щеката
Публикувано на: 20 Дек 2011 22:13
от Japanese_fever
До колкото знам трябва да е до Мах., в случая 5.9 л.
Иначе да, обикновено от мин. до мах. разликата е 1 л.
Публикувано на: 20 Дек 2011 23:23
от misho09
Тъй като винаги ми слагат по 7л., а на последното ТО ми сипаха 6 литра, и на пръчката показва макс. реших че пръчката отчита грешно. Явно всеки път е препълвана с литър.
Публикувано на: 21 Дек 2011 05:47
от nowyaris
Явно всеки път си плащал за нещо,което не си получил.
Публикувано на: 21 Дек 2011 06:29
от Japanese_fever
На против, всеки път е получвал 1 л. допълнително, за без пари laugh.gif
Публикувано на: 23 Дек 2011 08:28
от nowyaris
Japanese_fever написа:На против, всеки път е получвал 1 л. допълнително, за без пари laugh.gif
Нали са му вземали пари за 7,а не за 6 литра , а са му наливали само 6.Пак си спрял хапчетата

Публикувано на: 23 Дек 2011 08:47
от Japanese_fever
Не знам, човека да каже дали пак е платил същата сума.
Хубавото, че накрая са му сипали, колкото трябва, дано от предните препълвания да не е избило от някъде. Ако не я е ребрил във високите, не би трябвало да има проблем.
Публикувано на: 23 Дек 2011 23:45
от nikolas3
Освен в много проф.сервиз/не задължително фирмен/не можеш изцяло да изцедиш всичкото масло.Или трябва до сваляш картер и т.н.
Най-често събира с 200-300г по-малко от каталожните данни и си на мах. след това.
Публикувано на: 24 Дек 2011 08:12
от nowyaris
На Яриса пролетта вдигнат на два метра на крикове му източиха старото тойотско масло и после близо час с момчетата пихме кафета,пушихме цигари и бройкахме девойките по улицата и след това наляхме точно 3 (три) литра масло с чисто нов празен филтър.Маслото отиде точно на максимума като колата беше още на крика (нивелирана).А по документи го дават 3.2 литра с оригинален филтър.Значи винаги остава нещо от старото.200 милилитра на 3,2 литра не е никак малък процент.Меренето стана на двигател,работил на празен ход близо 2 минути докато колата е във въздуха.
Публикувано на: 24 Дек 2011 18:21
от jim_beam
misho09 написа:Колеги, за да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Та за моя ДВГ 2.2 Д-4Д в книжката пише, че събира 5,9л. със смяна на филтъра. Въпроса ми е тези 5,9 на какво положение на пръчката отговарят (мин/среда/максимум). Питам защото искам да засека точността на пръчката, тъй като обикновено в тойота ми изписват 7л по фактура и е с няколко милиметра над макс. което по логика сочи, че тези 5,9 литра предписани по книжка трябва да са мин.
точно до макс. на щеката идва,аз наливам винаги 6л,нали все нещо остава по бутилките все пак.това със 7-те литра ми прилича на тия бг туби от минерална вода,дето пише 10л,а всъщност събират 9л.българска работа...

Публикувано на: 24 Дек 2011 18:32
от misho09
Jem-beam, твоя RAV май не си го обслужвал в ТМ. Там винаги исписават по 7л. а иначе бутилките са си по точно 1л. (проверих).