Дали е реална обявата ?
бюджет
SLADURA написа:@mar29 да ... и взимането на повреден автомобил е опция, но само при положение, че имаш добър приятел майстор или ти самият не си майстор ...
@EMPEROR - напълно съм съгласен с последният пост
@DanielzZz - кажи какъв е бюджета .. ще помогнем с търсенето
Да колега,напълно съм съгласен с това,че вземането на повреден автомобил си е опция.Дадох примера,като по този начин дадох идея на колегата,че и това е вариянт-поне ще знае за какво е платил.Лошото е да платиш като за здрав,а да вземеш "позакрепен за продажба"............разбираш какво имам предвид.
Аз си мисля,че колегата иска да вземе СУПРА и да я кара.Абсолютно съм съгласен със съвета ти,че ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕ ТОВА,КОЕТО ТЪРСИ,а не с идята,че сега ще вземе каквото има,а в по-добри времена ще преправя и увеличава мощността.
Ред е на колегата да сподели за бюджета
И аз съм на същото мнение...
Срам ме е от бюджета ми ... има-няма 10к
...
Просто знам,че ще съжалявам ако избера атмосферка.Имам чувството,че ще се влачи като охлюв...не се влияя от хорското мнение,но човек като види Супра и си представя бърза кола,а не 1500кг с едва 230 коня.
Срам ме е от бюджета ми ... има-няма 10к

Просто знам,че ще съжалявам ако избера атмосферка.Имам чувството,че ще се влачи като охлюв...не се влияя от хорското мнение,но човек като види Супра и си представя бърза кола,а не 1500кг с едва 230 коня.


Everything else is just transportation...
Предполагам си се регистрирал в тоя форум http://www.mkivsupra.net/
- Има няколко супри Twin & Single Turbo .. които да са под 5к Паунда .. дори има и за 3к ... но са автоматици .. предполагам търсиш 5/6 скоростна ръчка ?! А такава не открих за под 7к в Английски лири :( ....
Не знам .. ако има някой в Българя с автомат GTE, пробвай го .. според мен ще си върви доста прилично ... а и няма да ти се налага да сменяш скорости с лявата ръка :-) ...
btw не знаех, че има 6 скоростен тип-троник на супра от 97 година .... баси .. на моята ГТ4-ка само това ми липсва :-)
Поздрави
- Има няколко супри Twin & Single Turbo .. които да са под 5к Паунда .. дори има и за 3к ... но са автоматици .. предполагам търсиш 5/6 скоростна ръчка ?! А такава не открих за под 7к в Английски лири :( ....
Не знам .. ако има някой в Българя с автомат GTE, пробвай го .. според мен ще си върви доста прилично ... а и няма да ти се налага да сменяш скорости с лявата ръка :-) ...
btw не знаех, че има 6 скоростен тип-троник на супра от 97 година .... баси .. на моята ГТ4-ка само това ми липсва :-)
Поздрави
T O Y O T A

С 5к паунда вече си му минал бюджета
Все пак трябва да я докара и регистрира. А и повечето Турбота за по 5к не са много стока.
Плюс това една проста сметка:
NA -> TT - 1600 pounds
Auto -> 6sp - 3000 pounds
Т.е. излиза по-сметка да се вземе NA 6sp и да се насади ТТ мотор, отколкото да се вземе ТТ Auto и да се насажда ръчка, ама това вече го дъвкахме много пъти.
Единствената Супра дето се вписва в бюджета на колегата е някоя NA 5sp, евентуално фейслифтова (ако успее да си намери). Имаше една такава за 2500 паунда преди седмица. Другия вариант - в момента има една фейслифтова NA Auto за около 2700 паунда и като ходиш за нея, да си докараш и един ТТ мотор от UK... и да си останеш с ТТ Auto...
Има и една като моята - фейслифт NA 6sp, беше за 4000 паунда само преди няколко дни (сега пак са я вдигнали на 4500), само че нея беше ходил да я гледа човек и в общи линии е била под сяква критика...
Колкото до mkivsupra.net форуа и аз съм регистриран там и имам платен мембършип, както и още колеги от форума, така че винаги може да ти съдействаме.
С тези пари обаче или си за NA 5sp/Auto или теглиш кредит и зимаш ТТ... други опции на този етап нямаш - sorry!


Плюс това една проста сметка:
NA -> TT - 1600 pounds
Auto -> 6sp - 3000 pounds
Т.е. излиза по-сметка да се вземе NA 6sp и да се насади ТТ мотор, отколкото да се вземе ТТ Auto и да се насажда ръчка, ама това вече го дъвкахме много пъти.
Единствената Супра дето се вписва в бюджета на колегата е някоя NA 5sp, евентуално фейслифтова (ако успее да си намери). Имаше една такава за 2500 паунда преди седмица. Другия вариант - в момента има една фейслифтова NA Auto за около 2700 паунда и като ходиш за нея, да си докараш и един ТТ мотор от UK... и да си останеш с ТТ Auto...
Има и една като моята - фейслифт NA 6sp, беше за 4000 паунда само преди няколко дни (сега пак са я вдигнали на 4500), само че нея беше ходил да я гледа човек и в общи линии е била под сяква критика...
Колкото до mkivsupra.net форуа и аз съм регистриран там и имам платен мембършип, както и още колеги от форума, така че винаги може да ти съдействаме.
С тези пари обаче или си за NA 5sp/Auto или теглиш кредит и зимаш ТТ... други опции на този етап нямаш - sorry!
А тва е пълна тъпотия, извинявай че ти го казвам. Аз съжалявам много в момента, че продадох атмосферния мотор, вместо да си го карам. Колата върви много прилично, въпреки тея "едва" 225 коня... Работата не е в конете, а във въртящия момент, ама това е една друга тема, дето не и е мястото тукDanielzZz написа:
Просто знам,че ще съжалявам ако избера атмосферка.Имам чувството,че ще се влачи като охлюв...не се влияя от хорското мнение,но човек като види Супра и си представя бърза кола,а не 1500кг с едва 230 коня.

Автоматика няма да ми върши работа,колата трябва да става и за дрифт...Иначе щях да си купя една МР2ка и да си карам живота laugh.gif .
Относно мк4супра.нет,не нямам рег.,но EMPEROR ми предложи съдействие преди време biggrin.gif .
Ако не издържа да събера още пари,евентуално ще си взема атмосферна ръчка и тогава почва ново събиране за ГТЕ...
А между другото,до колко коня държи 5 степенната кутия ?Наистина както ЕMPEROR каза,най-добрият вариант е 6сп. N/A.,защото Гетрага е адски здрав.
Относно мк4супра.нет,не нямам рег.,но EMPEROR ми предложи съдействие преди време biggrin.gif .
Ако не издържа да събера още пари,евентуално ще си взема атмосферна ръчка и тогава почва ново събиране за ГТЕ...
А между другото,до колко коня държи 5 степенната кутия ?Наистина както ЕMPEROR каза,най-добрият вариант е 6сп. N/A.,защото Гетрага е адски здрав.

Everything else is just transportation...
Що си мислиш че автомата не става за това което говориш, незнам дали си се возил но се качи първо и пробвай, мога да ти кажа че дори атмосферката автомат с гуми 275/19 отзад си я въртя по кръговите перфектноDanielzZz написа:Под дрифт имам предвид леко хлъзване на някой завой,не дрифтачка без акерман и с 60 градуса steering lock.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта