Страница 3 от 4
Публикувано на: 10 Май 2011 14:55
от stamski
scorpion написа:Колега, за тези пари, които си посичил и години (около 10 годишна ) въпросът не е коя японска кола да си взема, а въобще каква кола да си взема ?!? В конкретния случай скромния ми съвет е да се насочиш към възможно най-запазения автомобил, който отговаря за критерииите ти за употреба, независимо от производителя и марката.
Ако примерно решиш за свалиш с едно ниво калса на автомобила и екстрите вероятно може да намериш около 7 годишен автомобил за тези пари в мн.добро състояние. Лично мнение !
Успех !
Не е така - за мен парите са на последно място -просто съм практик и прецених че такава сума бих дал за кола (все пак трябва да има някакви критерии). Но главната ми идея е да си харесам надежден и хубав автомобил. От там нататък бих предпочел да жертвам 1000 или 2000 евро повече, отколкото да си сменя мнението. В момента търся марка и модел автомобил на който може да се разчита

Публикувано на: 10 Май 2011 16:23
от mitoko
всяка марка и модел може да рачиташ... проблема споредмен е състоянието на конкретния екземпляр... и се почват относителните и субективни мнения... едно е карана е германия например кола и облужвана там и съвсем друго е кола карана тук и маслото от най- скапаното (оригинално от тойота) и скапана нафта. като цяло всичко в тоя живот е КЪСМЕТ ... като цяло има огромен избор на коли втора употреба ЕС, канада, Англия и т.н ... споредмен търси кола от частно лице. Има и още една марка която не бива да се забравя - субару. като поддъжка е малко по скъпа заради задвижването на 4те колела и разхода на гориво, но части втора ръка има много и ако искаш слагаш метан. и няма нищо общо с напречен двигател и предно предаване. удоволствието от шофирането е гарантирано. за комфорта и поведение на пътя няма равно субару в сравнение с другите. споредмен избора е м/у субару и тойота. и не забравяй винаги слагай само синтетично масло и огигинален филтър.
Публикувано на: 10 Май 2011 17:00
от Japanese_fever
martod написа:Тази седмица сменях и на 5-та и на 6-та генерация рейките ..
Слабо място им е, но не е болка за умиране.
Да се качва да кара и която му е на срцето, нея да взима.
Публикувано на: 10 Май 2011 17:41
от Uncle Dido
stamski написа:най много ми е била препоръчвана Хонда за сега - Сивик и Акорд.
Ами аз за Акорд гласувах....Но е лично усещане - Сивик-а ми малее малко....

Публикувано на: 10 Май 2011 21:54
от BIS
Колега,видях че в Хонда форум ти пишат,че пластмасите на Авенсисите дрънчат яко. Мога да ти кажа,че това НЕ Е вярно.Също така ти пишат, че ролка за пистов ремък на Авенсис струва 516 лв. И това НЕ Е ВЯРНО

Успех с търсенето на кола

Публикувано на: 10 Май 2011 22:36
от KiLLeR
а това за дрънченето потвърждавам, че изобщо не е вярно!! не понасям нещо да ми дрънчи или скърца, знаете в Пловдив имаме доста павирани улици, направо откачам ако ми скрибуца от някъде!

Подрънкваше дистанционното на волана при по-разнебитен паваж(пр. ул. Даме Груев) и то защото се беше разхлабило едно болтче, затегнах и край
Цялото обслужване Масла(ДВГ, Скоростна кутия), ремъци, ролки, антифриз, спирачна течност и труд беше от сорта на 740-50лв. На фактурата най-скъпата ролка беше около 100 лв.

Публикувано на: 10 Май 2011 23:12
от martod
KiLLeR написа:а това за дрънченето потвърждавам,
То и аз потвъргдавам, че това което ти написа за Галанта, е художествена измислица, ама кой ли ме пита .. biggrin.gif
Галанта си е много по Японец, от всеки Авенсис сглобен в Европа и мога да ти потвърдя, че спрямо Галанта, Авенсиса си тропа и дрънчи ..
Бях решил да си сменям Галанта за нещо по ново и ходих на тестдрайв на новия Авенсис и като покарах малко му казвам на дилъра, че дрънчи и друса по неравности повече от 10 годишната ми кола, пък той знаеш ли какво ми отговори ?
"Ми пич, ти за толкова пари, какво искаш "

laugh.gif
Публикувано на: 10 Май 2011 23:39
от Scott
martod написа: "Ми пич, ти за толкова пари, какво искаш "
Аз пък мислех че тоя лаф беше за новия Ланцер ... ма може да съм в грешка

Публикувано на: 10 Май 2011 23:58
от martod
Scott написа:martod написа: "Ми пич, ти за толкова пари, какво искаш "
Аз пък мислех че тоя лаф беше за новия Ланцер ... ма може да съм в грешка

Това пък изобщо нямам и намерение да го пробвам

трябва да му махна предната седалка и да си карам от задната .. laugh.gif
Да не говорим, че и без да влизаш вътре, можеш да разбереш дали ще трака, тя пластмасата се вижда и отвън .. biggrin.gif
Абе докато не изкарат нов галант, ще си джиткам с този ..

Публикувано на: 11 Май 2011 00:33
от KiLLeR
martod написа:KiLLeR написа:а това за дрънченето потвърждавам,
То и аз потвъргдавам, че това което ти написа за Галанта, е художествена измислица, ама кой ли ме пита ..
Може и художествена измислица да е, но действително съм го чел докато избирах кола. Другото което е, че тук внасят само "щайги" и още на първия оглед се набиват на очи неща по които може да се съди, че е милионник(примерно)
И аз имам познат чието Мицубиши с автоматична ск. кутия не си знае годините и няма друг по-сериозен проблем от ръждата.
Както казаха всички важно е да попаднеш на читав екземпляр, независимо от марката!

Публикувано на: 11 Май 2011 08:55
от vakets
Скачай в Акорда, стига да е в добро състояние

Публикувано на: 11 Май 2011 09:03
от martod
KiLLeR написа:
И аз имам познат чието Мицубиши с автоматична ск. кутия не си знае годините и няма друг по-сериозен проблем от ръждата.
Ми защо не написа това първият път, а онова дето уж чи го чел ?
По същият начин и някой Хондаджия му е "дал" отзиви за Авенсиса . biggrin.gif
И изобщо човек като се чуди какво да вземе, май не трябва да пуска теми във форумите, а да търси приятели с такива коли и да тества ..
Иначе има вероятност да му напълнят главата с грешна информация ..
Както и във случая с колегата, Маздата била пълна с дефекти в електрониката, била с Фордови двигатели laugh.gif , Галанта не бил Японски biggrin.gif , ми кое е Японско тогава, Английският Акорд ли, дето му висят тапицериите на тавана, не му работят задните спирачки, корите му наистина дрънчат и да не изброявам всичко, че няма да стигне мястото ..
Ама както вече казах, само си хабим клавиатурата ..Сектата вече го насочи към Сивик, който освен едно вървене във високите обороти, нищо друго не предлага като кола (бил икономичен biggrin.gif , че Королата и Колта да не би да не са ) ама това ще го усети след време, като покара ..
Публикувано на: 11 Май 2011 09:12
от didak
martod написа:...И изобщо човек като се чуди какво да вземе, май не трябва да пуска теми във форумите, а да търси приятели с такива коли и да тества ..
Иначе има вероятност да му напълнят главата с грешна информация ..
http://avtomobili.info/d.php?s=opn&sid= ... v4EAr6NFDA&
Публикувано на: 11 Май 2011 13:23
от SFINKS
Stamski , ако искаш нещо пo-евтино като първоначална цена , разходи за гориво поддръжка и тн , - Corolla , ако можеш да отделиш повече пари , BMW 3

Публикувано на: 11 Май 2011 13:28
от KiLLeR
martod написа:KiLLeR написа:
И аз имам познат чието Мицубиши с автоматична ск. кутия не си знае годините и няма друг по-сериозен проблем от ръждата.
Ми защо не написа това първият път, а онова дето уж чи го чел ?
Защото повече ме е впечатлило. Посипвам си главата с пепел не е ставало въпрос за Галант
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... 43#p995537 Само не ме анатемосвайте laugh.gif