ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН НА РАВ4 2005

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 05 Май 2011 13:38

hari написа:"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif
2005 година е колата ... на 5 годишна технология ли е "СЪВРЕМЕННА"

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Май 2011 18:14

hari написа:"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif
При нито един двигател който нормално горенето работи в диапазона от 600 до 900 градуса 20 градуса не са много ! Дори и за дизела 20 градуса са нищо !
hari написа:сигурно си прав ! макар че съм виждал хонда црв след 50000км на газ с разглобена глава кво чудо е трябва друга глава....... за изпаритела повечето ги водят до 110кв. по 1.36 =149.6 к.с. разцъкай тука .... http://www.tomasetto.com/a_ENG_7_1.html
А виждал ли си такива глави повредени от работа на бензин и дизел ? Или може би само автомобилите работещи на пропан и метан правят глави ?
Това са поредните манипулации и глупости , които могат да се намерят навсякъде и се разпространяват от напълно неграмотни хора със статус на майстори !
За това е важно когато се прави каквото и да било да се прави от грамотни хора и да има възможност за имзерване на резултата . А не дай гас , дай още малко , седи така , я дай пак , аааааа е така вече добре ! Айде карай така да се разработят инжекторите/сондите/датчиците/ремъците/веригите/клапаните и ела пак да го чуеме как е biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

hari
Мнения: 19
Регистриран на: 03 Май 2011 10:31

Мнение от hari » 09 Май 2011 19:30

прав си така е !!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта