Страница 3 от 8

Публикувано на: 20 Апр 2011 10:17
от IvoDobrev
Само за справки можеш да погледнеш тук:
http://www.toyota.venci.bg/apps/service_calculator/
Разликата в цената е доста осезаема а и Търново е един прекрасен град ;-)

Публикувано на: 20 Апр 2011 10:43
от mitoko
scorpion написа:И аз съм нан мнение, че независимо от скъпото облсужване, докато автомобила е в гаранция е по-добре да се облсужва в официалния/оторизирания сервиз, защото:

15К (1г)- 320
30К (2г) - 570
35К (3г) - 320
Общо - 1210 лева или за 3 години или около 3 % от цената на автомобила като нов.
В моя случай понеже минавам малко километри вероятността за дефект по време на гаранцията е по-малка, но тези които минават повече, респективно увеличават повече вероятността за дефект биха се възползвали от гаранционното обслужване.

Всеки сам си преценява обаче и поема риска, ако се откаже от гаранционното обслужване.
аз пък не съм на тва мнение... за двойна цена да ти слагат най-спапанеото масло докато се разработва двигателя ... спокойно може да си слагаш по-хубаво от техното и по-евтино, и на 8 хиляди да го сменяш...

Публикувано на: 20 Апр 2011 12:58
от scorpion
Не искам да влизам в каквито и да е спорове.

Не знам защо обслужването като цени е различно в отделните градове. Защо в София е най-скъпо. Защо се твърди, че маслото е скапано (никой досега не е показал черно на бяло, че маслото е Приста ойл, Диона супер или какъвто и да е там боклук - приятел ми каза, познат разправя, и т.н. )...
Аз твърдя, че гаранционния автомобил следва да се обслужва в оторизиран сервиз до изтичане на гаранцията (може да стане в Цяла Европа). Тези сервизи следва да спазват всичките предписания на завода производител по отношение на масла, консумативи, резервни части и т.н. Те от своя страна декларират, че ползват уникалните консумативи и резервни части Тойота.

Няма вносител на автомобили, който да признае гаранция на автомобил, който не е обслужван от неговия оторизиран сервиз в гаранйционния период, или да влага други консумативи и части донесени от клиента !
Ако има такива случаи, то те са единични и по всяка вероятност има вътрешно участие на "свой човек", т.е манипулация.


Поздрави !

Публикувано на: 20 Апр 2011 13:24
от Me4oKyX
Скорпи - от ЛОГИЧНОТО, до ИСТИНАТА има огрооооомна разлика, защото все пак това Е България biggrin.gif По твоята логика, ако това, което казваш е така, защо ИМА разлика в цените !? Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !?? Тойота работи с Кастрол уж..... ама не точно явно laugh.gif

Публикувано на: 20 Апр 2011 14:15
от scorpion
Me4oKyX написа:Скорпи - от ЛОГИЧНОТО, до ИСТИНАТА има огрооооомна разлика, защото все пак това Е България biggrin.gif По твоята логика, ако това, което казваш е така, защо ИМА разлика в цените !? Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !?? Тойота работи с Кастрол уж..... ама не точно явно laugh.gif
Мечо, за туй сме на това дередже ... И все ми се иска да излезем от овчедушитео си и да си търсим правата. Аз лично мисля все пак да попитам официално Тойота защо има такава съществена разлика в обслужването в различните центрове като цени живот и здраве. Ще видим.

Публикувано на: 20 Апр 2011 14:48
от mitoko
scorpion написа:Не искам да влизам в каквито и да е спорове.

Не знам защо обслужването като цени е различно в отделните градове. Защо в София е най-скъпо. Защо се твърди, че маслото е скапано (никой досега не е показал черно на бяло, че маслото е Приста ойл, Диона супер или какъвто и да е там боклук - приятел ми каза, познат разправя, и т.н. )...
Аз твърдя, че гаранционния автомобил следва да се обслужва в оторизиран сервиз до изтичане на гаранцията (може да стане в Цяла Европа). Тези сервизи следва да спазват всичките предписания на завода производител по отношение на масла, консумативи, резервни части и т.н. Те от своя страна декларират, че ползват уникалните консумативи и резервни части Тойота.

Няма вносител на автомобили, който да признае гаранция на автомобил, който не е обслужван от неговия оторизиран сервиз в гаранйционния период, или да влага други консумативи и части донесени от клиента !
Ако има такива случаи, то те са единични и по всяка вероятност има вътрешно участие на "свой човек", т.е манипулация.


Поздрави !
никой не спори ... това си е истината... факт е
за цената която в тм софия слагат масло ще си намериш много по качествено ... отделно в софия е най-скъпо... като говориш за европа, знаеш ли коя страна кой е представителя като фияма ... защото в бг е ясно коя дупака на кавала са на гърците на едикой си ... просто малко трябва да си дигнете капаците от очите и да видите истината, а не само да гледате... конкретно за вцички други марки и предсттавителите им в бг има такива които са дирктни представители на марката като порше...

Публикувано на: 20 Апр 2011 15:20
от scorpion
Оспамихме темата на човека cool.gif ... опс моята biggrin.gif

Къде започнахме и какво продължихме ....
Извинявам се за разтеглянето на темата, както и благодаря за отделеното време за коментари.

Нека я заключм тази тема.

Публикувано на: 20 Апр 2011 17:26
от Владислав
Ми да-по-скъпо е в ТМА...Колкото и да е странно.В София почти всичко е по-скъпо,отколкото в страната.В най-добрия случай е на същата цена.Защо ТМА да е изключание?От друга страна,допускам,че и разходите им са по-големи от дилърите извън София.Не ги защитавам-просто ги разбирам!И на мен ми се иска цените им да се с 30-40% по-ниски...ама няма.
P.S.Наистина стана голям offtopic.gif...

Публикувано на: 20 Апр 2011 17:41
от Vesko
Me4oKyX написа:Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !??
Вече минах 15к км със мласлото от фирменият сервиз и няма горене на масло. Лампичката за доливане на масло си стои несветеща :thumbsup:

Публикувано на: 20 Апр 2011 18:01
от Dizzle
Me4oKyX написа: Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !??
Абсолютно вярно. 3 обслужвания си правих в Тойота официални сервизи:
1. Ником Русе
2. ТМ Ауто София Изток
3. ТМ Ауто София Запад

и след трите зимата колата е като трактор при минусови температури и маслото след 10 000км е почти на минимума. Последното 4-то т.о. го направих на друго място(питстоп) , като сам си избрах маслото. Минал съм 6000км от тогава и маслото не е мръднало! зимата няма и помен от вибрации и шумове, както е с "оригиналното" от официалните сервизи. Не по-малко важно е и че в ТМ Ауто цената на Т.О. "Б" беше 491лв , а на другото място - 240 и то с хубаво масло и оригинални филтри (от официалния сервиз последно ми бяхаа сложили някакъв хартиен за купето wacko.gif ) ...

Публикувано на: 20 Апр 2011 19:20
от slowtraveler
Dizzle написа:
Me4oKyX написа: Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !??
Абсолютно вярно. ... колата е като трактор при минусови температури и маслото след 10 000км е почти на минимума. .....
То щото е дизел.... tongue.gif
Дизелите горят толкова малко гориво защото горят много масло laugh.gif
На бензинката слагах масло само в официалния сервиз (от варел и понякога - тубички), и след ремонта в ТМ Ауто никога не ми е горила масло....
Dizzle написа:
(от официалния сервиз последно ми бяхаа сложили някакъв хартиен филтър за купето
Че те всичките филтри за купето са хартиени..... :whistle:

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:27
от zi_zi_top
Не мога да си обясня защо си купувате Тойота след като смятате, че оторизираните им сервизи са калпави?!?

Всички оторизирани сервизи на Тойота са сертифицирани от Тойота Моторс и са оборудвани с фирмена диагностична апаратура. Специалисти от сервизите се обучават в сервизни бази на Тойота. Разполагат с цялата техническа документация за всички модели. Снабдяват се с оригинални консумативи пак на Тойота. И така нататък за всичко дори и аксесоарите. Е да, скъпо е, защото е качествено. Няма как да е евтино като китайски и филипински ментета. cool.gif
Но не може да се плюе по нещо само, защото не ти е по джоба.

Ако някой смята, че следпродажбения сервиз на Тойота е лош, той следователно мисли и самите автомобили Тойота за боклук.
Това е логиката!!!

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:45
от mitoko
ти конкретно имаш ли наблюдения на тойота дилъри и сервизи извън БГ???
и наясно ли си в БГ кой е собтвеника на официалните представители на тойота ???

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:50
от Vesko
slowtraveler написа:
Dizzle написа:
(от официалния сервиз последно ми бяхаа сложили някакъв хартиен филтър за купето
Че те всичките филтри за купето са хартиени..... :whistle:
А масленият и въздушният не са ли и те хартиени?

Публикувано на: 20 Апр 2011 20:51
от moloko
А можеби проблема въобще не е в оригиналните консумативи , части и масла или пък в опитноста и майсторлъка на монтьорите. Можеби , КАКТО НАВСЯКЪДЕ става въпрос отново и отново за реализирания "БИЗНЕС" - както му казват напоследък и които ни вкара в тая дупка кризисна. Оборот , печалба - тва е положението. И като няма реализиран оборот и съответно печалба и като няма за монтьора "бонусче" от обслужени клинти с добър оборот и той кво, почва да набутва клиентите. Що да не ти продаде вместо нещо за 20 лв нещо за 200 лв. Щото и автомонтьрите по големите сервизи и тях ги направиха не специалисти а ПРОДАВАЧИ на услуги..... Това нещо ни е......а майката според мен....