Страница 3 от 3

Публикувано на: 11 Апр 2011 22:25
от PESHO OT MARS
mafiota написа:
Furinax_BG написа:За да не отварям нова тема за Карина ще попитам тук. Какво означават символите Si отзад на багажника? Колата, която
гледам е с 4А-FE двигател. Другото което ме интересува е има ли Карина с климатроник? Благодаря ви предварително!!!
Има карина с климатроник, но климатроника е по-елементарен, няма електронен дисплей. Мисля че на по-старите генерации на Селика е нещо подобно.
Няма Карина с климатроник или каквото и да е регулиране на температурата. Разполага само с прост климатик (което за мен си е един плюс откъм безпроблемност по обслужването)

Калдината и другите сродни за азиатския и щатския пазар може и да имат такова нещо.


Si е относително доста ниско ниво на обзавеждане, обикновенно е и с платнения салон и ми е направило впечатление че е май и предимно с LB двигатели.

Моята е GLS (отстрани на купето между предния калник и шофьорската врата пише ES като е-то е като епсилон някой да знае що за щуротия е това?) и има пълен ел.пакет (като за Карина) ел. шибидах, климатик подгрев на огледалата, ABS и плюшен салон. Това са по-важните неща но ми липсва подгрева на седалките и регулировката височината на фаровете (което за комби като моето е фатално)

Публикувано на: 12 Апр 2011 00:26
от Bass_Man
mafiota написа: PS. За маслото , преди седмица реших да сложа Titan 15W40, колата е над 210 хил. Предолагам не е проблем, защото в "maual-a" е посочено че може да се сложи такова за нашия климат!
М10Д също е ок за нашия климат :thumbsup: !

Публикувано на: 12 Апр 2011 18:11
от mafiota
аз си мислех, че има с климатроник. Ей това е картинката от едно от ръководствата които имам :



PS: Не е ли добре 15W40 ? От 10-ката си го погаряше.

Публикувано на: 12 Апр 2011 21:09
от PESHO OT MARS
Това не е климатроник а просто управление с моторчета а не с жила. Малко по-комфортно е но няма скала за температурата.

Иначе това го виждам за първи път.

по принцип ако колата не го губи маслото трябва да се слага най-доброто каквото можете да си позволите. Както казах карам с 5W-50 което си е скъпо масло. Това с легендите че виждаш ли за "старите" коли трябва да се кара например с 15W-40 може да го твърди човек който ама никаква идея си няма какво означават числата на вискозитета.

Публикувано на: 12 Апр 2011 21:46
от mafiota
Температурата е написана по дължина на плъзгача. Но незнам това дали не е за тойота корона, че като се загледах ръководството е за корона & карина е, а двете доста си приличат:

Замислям се за това масло, мога ли да прецакам нещо?

Публикувано на: 12 Апр 2011 22:49
от nikolayivanovbg
Аз да си кажа, въпреки че знаете. Смяна на:
- предни накладки
- някакви биалетки на задното окачване (много потропваше)
- ангренажен ремък с ролка/ролки (не знам 1 или 2 са били)
- масло (10W 40)

240лв. с труд.
Но само да отбележа, че майстора не е в София.
Сега засичам разхода - напълнил съм резервоара до преливане почти и се опитвам да карам само на зелено - т.е. на икономичен режим, но все пак понякога присветва оранжевата лампа на оборотомера. По принцип съм с тежък крак, на баленото се движех на 3500+ оборота.

Публикувано на: 12 Апр 2011 23:50
от PESHO OT MARS
mafiota написа:Температурата е написана по дължина на плъзгача. Но незнам това дали не е за тойота корона, че като се загледах ръководството е за корона & карина е, а двете доста си приличат:

Замислям се за това масло, мога ли да прецакам нещо?
Това като го гледам май е за Короната, Карина с такова управление не съм срещал затова предположих че сигурно за сродните и модели има такова нещо.

За маслото не се притеснявай ако е качествено няма проблем, само го смени малко по-рано да речем на около 7-8 хил. км. Като гледам че си от Бяла там не беше ли студенко зимата, масло с индекс 5W е по-приятно за мотора.

Публикувано на: 13 Апр 2011 19:31
от mafiota
PESHO OT MARS написа: За маслото не се притеснявай ако е качествено няма проблем, само го смени малко по-рано да речем на около 7-8 хил. км. Като гледам че си от Бяла там не беше ли студенко зимата, масло с индекс 5W е по-приятно за мотора.
Масълцето е добро , но преди зимния сезон ще го сменя с по-редичко.
Но твоето е доста скъпо гледам, иначе не е зле като идея 5W50.
Иначе съм от Бяла, но от две години живея в Козлодуй, а тук зимата си е голям кучан tooth.gif

Публикувано на: 13 Апр 2011 21:13
от mitoko
...по-редичко.
или на разговоно "по ТЪНКО" book.gif

маслото се класифицира по разни "незначителни" параметри като стойност на вискозитета при 40градуса, минимална температура на течливост и ДРУГИ

тук може да научиш повече ако искаш, на БЪЛГАРски език е !!!
http://www.statoillubricants.com/mar/lu ... a_2009.pdf

:help: :help: :help: