Страница 3 от 3

Публикувано на: 13 Окт 2011 13:12
от Burning_Boy
Xmmm...

Публикувано на: 14 Окт 2011 10:54
от mikata80
При мен почистиха EGR-клапана и всичко си дойде на място. След това пак имах подобен проблем и този път почистиха дроселовата клапа и пак всичко си беше наред. Сега отново имам същите симптоми, каквито имах преди да ми се почисти EGR-клапана. От тогава съм минал около 26-27К км. Незнам дали мога аз да си ги почиствам , че явно с нафтата в БГ доста често ще се налагат тези операции. Иначе от ПитСтоп ми взимат по 50 лв са EGR-клапана и дроселовата клапа. Ако някой знае как се почистват може да сподели. Говорим за Ярис Д4Д 2004г.
Лек ден! :)

Публикувано на: 14 Окт 2011 10:56
от TATI
Сваляш, пръскаш с препарат да паднат наслояванията, търкаш до блясък и сглобяваш. Ако е лесен достъпа, нямаш грижи.

Публикувано на: 14 Окт 2011 11:00
от lederman
TATI написа:Сваляш, пръскаш с препарат да паднат наслояванията, търкаш до блясък и сглобяваш. Ако е лесен достъпа, нямаш грижи.
гарнитура сменя ли се след разглобяване?

Публикувано на: 14 Окт 2011 13:53
от baba_metca
Има гарнитура и тя е метална. Има много които я сменят и още толкова, които не я сменят. И не само в България. Като чета в английския форум, ситуацията е същата.

Публикувано на: 14 Окт 2011 15:43
от Burning_Boy
mellow.gif

Публикувано на: 15 Окт 2011 02:58
от Me4oKyX
Аз пък карам вече над 130 000км с бокс колата и то както ми е кеф и само един път отворих EGR-a, за да го чистя уж, ама той имаше само лек черен прах по стените, който като го духнеш и пада..... Но пък за сметка на това си чистя МАФ сензора на всеки 15-тина хил. км..... При това по "просташки" начин, който ми казаха, че ще го утрепе да две седмици .... пък още работи и отчита точно ...... Общо взето, маслото което ползвате е СКАПАНО, горивото също, майсторите гледат само да поддържат положението малко по-добре и затова е такова положението...... Аз определено не съм безгрешен, нито съм супер майстор нещо, просто следвам ЛОГИКА и колата ми на 154 000+++км не гори 5W40 масло, няма нагари, не пуши, върви като луда крава, гори от 4 до 5,5/100 предимно градско ..... А много рядко да не съм първи на кръстовищата.... Та общо взето, въпреки всичките именити марки на масла, добавки и сервизи, явно просто си купувате скапани продукти мили колеги.... Това, че е супер известен продукт, далеч не значи, че е НАЙ-ДОБРИЯ, но хора много, мнения още повече biggrin.gif Нафтата определено ни е скапана, но и в Европа вече става много зле, изключая Австрия ...... И Швейцария, но тя не ЕС ....... И Англия реват, че пушат много вече и горят повече, Германия също тоже повечето превозвачи плачат от повишен разход на камионите и задръстени горивни филтри....... Та горивата вече ще стават само по-зле, маслата също, защото качествения НЕФТ стана по-скъп, а мултимилионните компанийки трябва да си покриват разноските за реклама/спонсорство, като ви продават лансиран продукт с вече много ниско качество ....

Помислете над тия нещица и ако искате, може да се намери решение на проблемите ви, но то си зависи от вас :thumbsup: