CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2006 15:42

haha mi shtom niama tolkova goliama bira shte go cherpish s niakolko po-malki :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

b_d

Мнение от b_d » 07 Авг 2006 16:28

cj написа:Добра новина, задните пружини пристигнаха: Swift 6.0 kg/mm
Красота, ама много л*йнян цвета :whistle: :whistle: :whistle:

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 07 Авг 2006 17:17

bad_dog написа:
cj написа:Добра новина, задните пружини пристигнаха: Swift 6.0 kg/mm
Красота, ама много л*йнян цвета :whistle: :whistle: :whistle:
Хаха, ти май си прайш устата да ти ги дам... наистина цветово ще ти паснат! tongue.gif :thumbsup: laugh.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2006 18:02

haha, niama be toi asen sme mu namerili, sled niakoi drug den shte mu gi prashtam :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 08 Авг 2006 18:25

wacko.gif wacko.gif wacko.gif da behte go pratili tuka toya most, shteshe da stane za 2 dena, i s garanziya! uzas, BG realnost! sad.gif

b_d

Мнение от b_d » 08 Авг 2006 18:27

punkara написа:wacko.gif wacko.gif wacko.gif da behte go pratili tuka toya most, shteshe da stane za 2 dena, i s garanziya! uzas, BG realnost! sad.gif
Като те слушам ще си помисля, че мостовете се транспортират лесно :whistle: :whistle: :whistle:

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 08 Авг 2006 18:28

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ima razlika ot AE86 li e ili ot S13!!! tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Авг 2006 18:42

Ей, изяждам се от яд и не мога да не споделя! Разни псевдо-дрифтърчета ми дърпат ръчни на някви волги из града, пък аз пешком гледам да не се хлъзна и стъпя на криво! Брех! Така ми се кара! Диффа ми е сложен, ама проблемът е, че нямам здрави лагери за главините! Къде ли не прерових, с кой ли не говорих! То не беше ТМ Ауто, СКФ-и, ФАГ-ове, Койо-та и кви ли още не немски варианти - ама на всякъде мин срок за доставка 15 работни дни! Ама аз съм си загубен, че до сега не поръчах! Още по-малко съм очаквал, че ще ми трябват 2... между другото, оказа се, че и лявата ми полуоска е изядена както онази дясната от снимките преди време (когато се беше скъсала планетата)! Имам резервни полуоски, ама са с ръждиви лагери... всъщност като се замисля едната може и да е леко крива, ще проверя. Абе някой да има здрава полуоска за продажба? Май при мен се превръщат в консуматив :whistle:

Ще ви държа в течение как върви моето тойота бездействие... sleep.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 11 Авг 2006 09:02

Снощи имах среща от 3-ти вид! Altezza и Lorddigital минаха през Варна biggrin.gif Получих и доставка:

Изображение
ARP Toyota 4AGE 9mm rod bolt kit
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Things just keep happening...

Мнение от cj » 28 Авг 2006 10:33

Проблемите не свършват...

Добрите новини: В събота сглобих колата.

Изображение

1. сложих новите задни пружини Swing 6.0 кг/мм
2. подмених всички накладки с чисто нови "Mintex C-tech"
3. сложих и регулируемите "Tein camber plates"
4. сложих диффа и затоврих мостта с нови лагери на полуоските

Изображение
Изображение

Лошите новини: отново проблеми с диференцияла.

Излязох за тест драйв. От начало всичко изглеждаше нормално. Насочих се към най-близкия полигон за да направя описаната в "KAAZ Manual" процедура за разработка на шпера. Тя представлява 30 минутно движение в 8-образна линия (описване на осмица) на ниска скорост, като по-времена на обратните завои трябва да съм на "без скорост" (т.е. по енерция).

Изображение
За повече инфо: http://www.kaazusa.com/techHelp/tech_Help.htm

Започнах разработката. Веднага ми направиха впечатление скърцащите звуци по време на обратните заови, които обаче в "Kaaz tech manual"-а се описват като нормални. Карах около 30 минути с едно прекъсване на 15-тата минута заради полицейска проверка. Всичко изглеждаше нормално. Щом приключих се насочих към сервиза за да сменя маслото след разработката. По път, обаче, реших да се отбия на едно любимо дрифт местенце за кратък тест. Направих 2-3 плъзгания (неагресивни) и като изключим факта, че колата се нуждаеше от реглаж на окачването, тестът мина превидно успешно. Продължих за сервиза и малко след това забелязах лош симптом Само при завой, независимо дали съм на скорост или не, се усеща вибрация и силно последователно прищракване от задния мост. Стигнах до сервиза и може би днес или утре ще разглабяме за инспекция. Силно се надявам да не се е повредил самия шпер. Маслото, което използвам е Motup 90PA - НЕ е синтетично, тъй като в КААЗ наръчника изрично подчертават да не се ползва пълна синтетика.

В допълнение в сервиза направихме следния тест: вдигнахме едното задно колело във въздуха и се опитахме да го завъртим на изключена предавка - успяхме. Не знам дали този тест е от значение за ситуацията, но според майсторите преди да изкарам колата от сервиза са пробвали същата процедура и тогава не са успяли да завъртят гумата.

Ще ви държа в течение. Приветствам идеи както винаги...
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 28 Авг 2006 11:55

Току-що говорих с майсторите си. Изкарали са полуоските - здрави. Според тях проблемът е някъде в касетката на шпера. Все още не смея да я отварям и нямам такива намерения. След обяд ще мина за снимки.

Моите предположения за проблема са:
1. счупване/износване пиньон и корона
2. да са ми пратили лсд за по-късните АЕ86 (kouki( - въпреки, че го взех от е-бей и там ясно си пишеше, че е за ранните (Zenki)

Инженерните умове, моля помагайте! smile.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 28 Авг 2006 15:56

Съжалявам за лошите новини! sad.gif Обикновено когато някакъв неизправен детайл/възел/агрегат се подмени с нов, той се превръща от най-слабото, в най-здравото място в системата и не след дълго започва да се обажда нещо друго по веригата, провокирано от силата на новата част. Предполагам, че същото нещо се е случило и при теб, дано бързо да се разбере какво е и безпроблемно да се оправи! :thumbsup:

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 28 Авг 2006 16:29

Xeku написа:Обикновено когато някакъв неизправен детайл/възел/агрегат се подмени с нов, той се превръща от най-слабото, в най-здравото място в системата и не след дълго започва да се обажда нещо друго по веригата, провокирано от силата на новата част.
Съгласен съм със становището ти и чесно казано се надявам да си прав - т.е. да не е проблемът в шпера happy.gif Моят прост анализ е слединя:

симптом 1: вибрация и щракане
предположение: прескачане или повреда в работата на някой от зъбчатите елементи: полуоски, корона, пиньон, планети, сателити и т.н. (дифф вътрешности)

симптом 2: проява само във завой
предположение: свързано е пряко с дейноста на шпера, тъй като най-вероятно той затяга, при което усилието се поема от въпросните повредени елементи

диагностика до момента:
1. полуоските са здрави

следва да се инспектира:
1. зъбците на шпера
2. корона и пиньон, както и контактът между тях
3. евентуално самата шпер касетка, но тук все още не искам да се набърквам

Между другото, маслото което излезе след разглабянето било сравнително чисто. По думи на майсторите - имало малко шупли и стърготини, но били дребна работа.

ПС: писах до произдодителя с подробно описание на случая. Надявам се да ми помогнат с нещо по-конкретно.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 28 Авг 2006 17:08

Току-що един човек се отзова на моя въпрос във съседен форум. Цитирам:
your kaaz unit have no problem at all
until you get to something like 3000km it will make those "vibrations and clicking noises" when turning.

whatch this video, this car is my car and it has a KAAZ 2-way in it, it did stop making this noises when the diff did something like 3000km (changed oil after the special breaking procedure and at 1000km)

http://pwp.netcabo.pt/mundialito/gon/ae ... 0noise.wmv

this vid shows these noises that a KAAZ 2-way unit produces with motul 90PA oil before it reaches something like 3000km (at this point you shouldn't abuse of it)
Изтеглете си филмчето от цитата, при мен се чувста точно така. Само не разбирам защо в самото начало го нямаше, а след това се появи.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 28 Авг 2006 17:35

Много тъпо ,че въпреки спазването на всички процедури се е получил проблем. Според мен диференциала е прекалено специфичен за да може некои от нас тука да помогне ,писане до производителя му е майката. Ако може да свалиш някакви номера от дифа и да разбереш дали не е случайно за по-късни модели - те ша могат да ти кажат.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта