Total 7000

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 19 Мар 2011 19:34

Нещо не ми отправят нови оферти за далавера колегите.Иначе Скорпиона е прав-дилърите ръгат в матора кот намерят на тънкана докато си в гаранция,а после се правят на ощипани булки кат отиде чиляк на сервизно обслужване с негово масло,антифриз или спирачна течност.А за колегата-TOTAL QUARTZ 7000 DIESEL си е точно маслото за неговия автомобил.Ако и аз успея да го намеря на Десятка литъра в бутилки,само такова ще слагам на бусовете. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 20 Мар 2011 00:52

далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 20 Мар 2011 01:32

nowyaris написа:Нещо не ми отправят нови оферти за далавера колегите......................
Ако искаш да вземеш цена не реви по форума ,а пиши , като му дойде времето :whistle: .
Отделно за специално за полусинтетики не разбирам логиката колкото по-стар автомобил толкова по-лоши консумативи . Ако някой може да ми я обясни евала .
Отделно да те светна нещо много важно 5W-30 LOW SAPS не е качествено масло , а скъпо масло ! Маслата с ниско съдържание на сяра не смазват повече от тези с високо съдържание , а замърсяват по-малко !!!!!!!! Как пък от толкова меляне по тези форуми не ви влезна нещо полезно в главите .

scorpion написа:
Bass-man ... уважавам мнението ти но се очудвам, че определено си се ядосал на шегата. Естествено, че маслото е най-важният консуматив за ДВГ, както важни разбира се и други консумативи... филтри, спирачни течности, охладителни и пр.
Въобще не съм се ядосал и принципно и аз уважавам твоето мнение , както и на всеки друг колега с леки изключения на някой изключително объркани хора !
scorpion написа: Ако има разминаване между препоръчаното от производителя с оглед екология и икономия и техническите изисквания с оглед осигуряване на здравина и дълъг експлоатационен период то толкова по-зле за самият производител ... пък бил той и с претенциите за номер 1 в продажбите и техн.сигурност на продукцията си.
Няма разминаване при прозиводителя !!! Прозиводителя слага точно това масло за да покрие точни изисквания . В момента в , който сложи по-качествено масло за машината излиза от спецификацията и търпи глоби !!! Това е все едно да ти продаде кола без катализатор ! Отвори , който искаш каталог за масла и виж какво пише на маслата с визкозитет 5W-30 и след това на тези 10W-60 . На първите пише феноменален студен старт , икономия на гориво и екология , а на вторите пише най-добрата възможна защита от износване особенно подходящи за високо натоварени и спортни двигатели . Отвори , който искаш каталог на , кято искаш фирма !!! Съответно 10W60 не отговаря на почти никоя спецификация на прозиводител и ACEA обикновенно има само спецификациите по API . Но това не го прави по-лошо масло напротив маслото е в пъти по-добро и добавките в него са в пъти повече ! Ама сега защо трябва да разтягам лукуми във всяка тема за да ги проумеете тези наглед доста прости нещица ?
scorpion написа: Колкото до ръководството за експлоатация, т.е така наречената книжка не я считам за рекламна, а именно за техническа. Ако е рекламна ... още по зле за производителя, съответно търговеца.
Ами книжката е чисто с рекламно-опознавателна цел , а не със стойността на сервизна документация ! За целта има едни съвсем други издания , който може да намериш по торентите . И В ТЕЗИ ИЗДАНИЯ НИКОГА НЕ ПИШЕ ДА СЕ КАРА САМО С ТАКОВА МАСЛО !!!
Отделно съм ти дал линк към сайта за поддръжка на Тойота и там можеш да намериш последните бюлетини в , които пише кога и какви масла трябва да се слагат И ТАМ НЕ ПИШЕ КАРАЙТЕ САМО С ТАКОВА МАСЛО . А пише маслото се избира спрямо климатичните особенности , а сроковете за смяната на консумативите се определят от чистотата на средата и горивата . И сега аз да те питам БГ чиста ли е , колкото Германия , със същия климат ли е или горивата са толкова качествени ? Че ще караш със същото масло , като Германеца и ще го сменяваш на същия интервал ? Е такива въпросчета за домашно .
scorpion написа: Иначе пак казвам. Напълно съм съгласен с изложеното от теб, като само подчертавам, че съм смея да твърдя доста наясно кое е лошо за мен wink.gif Все пак са ми минали доста автомобили през ръцете, а освен това мой много близък (брат ми) си изкарва хляба с автомонтъорство и съм виждал какви ли не щети причинени по ДВГ от калпаво масло, скапани консумативи но най-вече неправилна експлоатация или направо "жестоко насилване" на техниката.
Всъщност това , което твърдиш няма как да е вярно поради простата причина , че ни то ти нито брат ти някога сте правили изследвания и сте водили дългосрочна статистика кое как се отразява . В БГ никой никога не е правил подобно нещо ! Вие сте наблюдавали проблеми от масла , които дефакто не са масла , а са някакви пълни буклуци . Реално разликата между едно много качествено масло и едно обикновенно ще се усети в диапазона 200 000 - 500 000км . А не между 10 000 и 20 000 км или между една две смени .
scorpion написа: А ако Тойота и нейните преставители в БГ - ТМ Ауто използват некачествени консумативи и особено за гаранционно облсужваните от тях автомобили то тогава лошо за тях, а за нас изводите дали да продължаваме да бъдем техни клиенти. :thumbsup:
Не знам как го реши , че е лошо за тях ? Лошото винаги е за теб ама абсолютно винаги ! Колата е направена така , че винаги ще изкара 100 000 - 150 000 с малки ремонтчета но след това е гроб особенно над 200 000 км . И това се дължи единствено и само на измислени интервали за обслужване и на измислени консумативи .
На мен така и не ми става ясно как някой може да хвърли много пари за една нова кола и след това дори и да не се замисли как я обслужва и с какви консумативи . И да разчита някъде някой си в света едва ли не да трепери за колата му и да я гали с перце .
Аз искам ако може някой да ми покаже кола , която е достигнала 500 000 км с нейния си двигател , без основни ремонти , карана само с супер-мега-качествено-и-високотехнологично 5W-30/0W-30, и с интервали на смяна поне 15 000км .
Защото историята помни много случай на коли карани с минерално масло , които с лекота подминават този пробег но със смяна на 3000-5000км .................
И още нещо много интересно как така масло , което някога се е сменявало на 5000км сега + добавяне на 30% синтетика и малко добавки започва да кара по 15 000км ? ( говоря за полусинтетиката )
И то това при положение , че днешните двигатели са много по-форсирани и натоварени спрямо старите .

И накрая вместо заключение : защо да слагаме пълна синтетика вместо микс или само минерално ? Ами защото пълната ситетика превъзхожда по всички показатели по-евтините вариатни !

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 20 Мар 2011 08:09

mitoko написа:далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?
За Яриса.Иначе за варела-аз съм на 47 и още 70 не вярвам да изкарам. biggrin.gif .Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Мар 2011 00:28

nowyaris написа:
mitoko написа:далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?
За Яриса.Иначе за варела-аз съм на 47 и още 70 не вярвам да изкарам. biggrin.gif .Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?
За какво ше му е на някой да прави подобна дивотия и как точно ще разбере какъв е ефекта ?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 21 Мар 2011 00:34

nowyaris написа:...Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?

аз го мернах преди време,по спецификации изглежда много добре,а и цената му беше доста ниска.обаче впоследствие взех друго.според описанието май е производство на кастрол.определено бих го тествал,на каква цена ти го дават?
ето тук е за 9-10€/л,но съм го виждал и по-евтино,към 7-7,50:
http://www.oelwelt24.de/catalog/Motoroe ... e-04+5W-30
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Мар 2011 07:28

Bass_Man написа:
nowyaris написа:
mitoko написа:далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?
За Яриса.Иначе за варела-аз съм на 47 и още 70 не вярвам да изкарам. biggrin.gif .Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?
За какво ше му е на някой да прави подобна дивотия и как точно ще разбере какъв е ефекта ?
Защото описаното от мен масло има абсолютно еднакви характеристики с CASTROL EDGE 5W30,а един литър в оригинална бутилка в изключително уважаван от всички членове на BMW форума магазин/търговец/ в центъра на София струва наполвина.Затова.Не искам да дърпам дявола за опашката,ама ше взема да го пробвам и ще споделя.Другия ми вариант е YACCO 1702 5W30 , но това е малко по-скъп вариант.Цитроен С1 и Пежо 107 са с моя двигател и в дилърите им наливат точно такова.Когато нямат им слагат TOTAL 9000.А за ефекта не знам-ще питам следващата собственичка след време / като гледам какво става ще е след доста време / :thumbsup:

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 21 Мар 2011 10:10

stat oil Lazer way 5w40 пълна синтетика е синтеттично и е евтино, това е моя съвет, ако си земеш туба от 5 литра още далавера :thumbsup:

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 21 Мар 2011 10:18

[quote="Bass_Man"]
Въобще не съм се ядосал и принципно и аз уважавам твоето мнение , както и на всеки друг колега с леки изключения на някой изключително объркани хора !

...

И сега аз да те питам БГ чиста ли е , колкото Германия , със същия климат ли е или горивата са толкова качествени ? Че ще караш със същото масло , като Германеца и ще го сменяваш на същия интервал ? Е такива въпросчета за домашно .
...

[quote]

Така е. Мненията трябва да се уважават, а също и хората независимо от различните гледни точки, познания и т.н.

Колкото до домашното (макар, че минаха доста години от последното ми домашно и то като студент biggrin.gif ) не бих могъл да отговоря доколкото не съм пътувал в Германия но съдейки по братовчеда Австрия съм склонен да се съглася, че разликата е очебодна.

Но дори и това да е така, то тогава изискванията на производителя към дилъра трябва да бъдат съобразени със спецификата на съответната страна, респективно дилъра следва да адаптира тези изисквания и ги представи на своите клиенти (говорим за продажбата и сервизирането на нови автомобили в гаранция).

Та в поредицата на домашните, предполагам знаеш какъв е сервизния интервал за осблужването на маслото на някои модели Форд в Мото-Пфое: от 25К до 50К, респективно от 1 до 2 г. !!! Слага се масло Кастрол, както в гаранционния период не се допуска ползване на друг неоторизин сервиз и консумативи (иначе отпада гаранцията). Който желае да сменя по-често от предвидения период за гаранционно обслужване ... добре дошъл.

Темата се разви добре но поизмести същинския въпрос на колегата и няма смисъл да я пълним с размисли.

Поздрави !

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Мар 2011 14:05

Не са само форд с удължен интервал ! И не са те единствените които докато изкарат гаранцията сменяват по една торба части !
А за това какво трябва и какво е всъщност би трябвало да ти е съвсем ясно след , като отдавна си минал студентските години и си се сблъскал с разликата между учебниците и страната на чудесата наречена БГ ! tongue.gif

Темата е много обширна и доста проста защото зависимостите са абсолютно ясни . Но като се включат аргументи , като аз съм виждал , мисля/не мисля , според мен и тн. за неща , които реално могат да се измерят просто темата се разводнява безкрайно без особен резултат .

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 21 Мар 2011 15:26

Bass_Man написа:Не са само форд с удължен интервал ! И не са те единствените които докато изкарат гаранцията сменяват по една торба части !
А за това какво трябва и какво е всъщност би трябвало да ти е съвсем ясно след , като отдавна си минал студентските години и си се сблъскал с разликата между учебниците и страната на чудесата наречена БГ ! tongue.gif

Темата е много обширна и доста проста защото зависимостите са абсолютно ясни . Но като се включат аргументи , като аз съм виждал , мисля/не мисля , според мен и тн. за неща , които реално могат да се измерят просто темата се разводнява безкрайно без особен резултат .
Да ти кажа честно колега, като човек започнал обучението си в университета по времето на "перестройката"(86-та) и дипломирал се в зората на "демокрацията" (91-ва) ... не ми е ясно, а ми идва отвътре biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

:thumbsup:

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Мар 2011 20:09

mitoko написа:stat oil Lazer way 5w40 пълна синтетика е синтеттично и е евтино, това е моя съвет, ако си земеш туба от 5 литра още далавера :thumbsup:
Прочетох за марката,тук хубаво-там лошо.Искренно ти благодаря за предложението,но отивам на BMW 5W30 LL-04.Ако осера нещо,Вие сте първите,които ще научат. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Мар 2011 22:18

Абе вие на всяка смяна на масло ли си сменяте и марката и вискозитета на маслата?
Ако е така, кажете, че и аз да почна така, че вече 4 смени се набутвам все с една и съща марка и вискозитет масло.
Аз лично чуя ли лонг лайф масло и бягам като дявол от тамян.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 21 Мар 2011 22:37

nowyaris написа:
mitoko написа:stat oil Lazer way 5w40 пълна синтетика е синтеттично и е евтино, това е моя съвет, ако си земеш туба от 5 литра още далавера :thumbsup:
Прочетох за марката,тук хубаво-там лошо.Искренно ти благодаря за предложението,но отивам на BMW 5W30 LL-04.Ако осера нещо,Вие сте първите,които ще научат. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
колата си е твоя, но ако твърдо си решил за 5в30 виж АМСойл AMSoil Signature Series 0W-30 http://www.magnaoil.com/catalog.php?p=11

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 21 Мар 2011 23:49

TATI написа:...
Аз лично чуя ли лонг лайф масло и бягам като дявол от тамян.
що така,някои карат с такова по 60к от смяна до смяна.тия масла определено са най-добрите,въпроса е дали си заслужава тая гимнастика,ако човек ще го сменя на 10-15k.
но бмв маслото дори като цена е много добре,а може доста повече от не-long life такива,какво по-хубаво! :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта