


Ако искаш да вземеш цена не реви по форума ,а пиши , като му дойде времетоnowyaris написа:Нещо не ми отправят нови оферти за далавера колегите......................
Въобще не съм се ядосал и принципно и аз уважавам твоето мнение , както и на всеки друг колега с леки изключения на някой изключително объркани хора !scorpion написа:
Bass-man ... уважавам мнението ти но се очудвам, че определено си се ядосал на шегата. Естествено, че маслото е най-важният консуматив за ДВГ, както важни разбира се и други консумативи... филтри, спирачни течности, охладителни и пр.
Няма разминаване при прозиводителя !!! Прозиводителя слага точно това масло за да покрие точни изисквания . В момента в , който сложи по-качествено масло за машината излиза от спецификацията и търпи глоби !!! Това е все едно да ти продаде кола без катализатор ! Отвори , който искаш каталог за масла и виж какво пише на маслата с визкозитет 5W-30 и след това на тези 10W-60 . На първите пише феноменален студен старт , икономия на гориво и екология , а на вторите пише най-добрата възможна защита от износване особенно подходящи за високо натоварени и спортни двигатели . Отвори , който искаш каталог на , кято искаш фирма !!! Съответно 10W60 не отговаря на почти никоя спецификация на прозиводител и ACEA обикновенно има само спецификациите по API . Но това не го прави по-лошо масло напротив маслото е в пъти по-добро и добавките в него са в пъти повече ! Ама сега защо трябва да разтягам лукуми във всяка тема за да ги проумеете тези наглед доста прости нещица ?scorpion написа: Ако има разминаване между препоръчаното от производителя с оглед екология и икономия и техническите изисквания с оглед осигуряване на здравина и дълъг експлоатационен период то толкова по-зле за самият производител ... пък бил той и с претенциите за номер 1 в продажбите и техн.сигурност на продукцията си.
Ами книжката е чисто с рекламно-опознавателна цел , а не със стойността на сервизна документация ! За целта има едни съвсем други издания , който може да намериш по торентите . И В ТЕЗИ ИЗДАНИЯ НИКОГА НЕ ПИШЕ ДА СЕ КАРА САМО С ТАКОВА МАСЛО !!!scorpion написа: Колкото до ръководството за експлоатация, т.е така наречената книжка не я считам за рекламна, а именно за техническа. Ако е рекламна ... още по зле за производителя, съответно търговеца.
Всъщност това , което твърдиш няма как да е вярно поради простата причина , че ни то ти нито брат ти някога сте правили изследвания и сте водили дългосрочна статистика кое как се отразява . В БГ никой никога не е правил подобно нещо ! Вие сте наблюдавали проблеми от масла , които дефакто не са масла , а са някакви пълни буклуци . Реално разликата между едно много качествено масло и едно обикновенно ще се усети в диапазона 200 000 - 500 000км . А не между 10 000 и 20 000 км или между една две смени .scorpion написа: Иначе пак казвам. Напълно съм съгласен с изложеното от теб, като само подчертавам, че съм смея да твърдя доста наясно кое е лошо за менВсе пак са ми минали доста автомобили през ръцете, а освен това мой много близък (брат ми) си изкарва хляба с автомонтъорство и съм виждал какви ли не щети причинени по ДВГ от калпаво масло, скапани консумативи но най-вече неправилна експлоатация или направо "жестоко насилване" на техниката.
Не знам как го реши , че е лошо за тях ? Лошото винаги е за теб ама абсолютно винаги ! Колата е направена така , че винаги ще изкара 100 000 - 150 000 с малки ремонтчета но след това е гроб особенно над 200 000 км . И това се дължи единствено и само на измислени интервали за обслужване и на измислени консумативи .scorpion написа: А ако Тойота и нейните преставители в БГ - ТМ Ауто използват некачествени консумативи и особено за гаранционно облсужваните от тях автомобили то тогава лошо за тях, а за нас изводите дали да продължаваме да бъдем техни клиенти.
За какво ше му е на някой да прави подобна дивотия и как точно ще разбере какъв е ефекта ?nowyaris написа:За Яриса.Иначе за варела-аз съм на 47 и още 70 не вярвам да изкарам. biggrin.gif .Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?mitoko написа:далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?
nowyaris написа:...Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?
Защото описаното от мен масло има абсолютно еднакви характеристики с CASTROL EDGE 5W30,а един литър в оригинална бутилка в изключително уважаван от всички членове на BMW форума магазин/търговец/ в центъра на София струва наполвина.Затова.Не искам да дърпам дявола за опашката,ама ше взема да го пробвам и ще споделя.Другия ми вариант е YACCO 1702 5W30 , но това е малко по-скъп вариант.Цитроен С1 и Пежо 107 са с моя двигател и в дилърите им наливат точно такова.Когато нямат им слагат TOTAL 9000.А за ефекта не знам-ще питам следващата собственичка след време / като гледам какво става ще е след доста време /Bass_Man написа:За какво ше му е на някой да прави подобна дивотия и как точно ще разбере какъв е ефекта ?nowyaris написа:За Яриса.Иначе за варела-аз съм на 47 и още 70 не вярвам да изкарам. biggrin.gif .Апропо-някой слагал ли е на Тойотата си BMW масло 5W-30 , SM,LL-04?mitoko написа:далаверата е да си викнеш 208 литра варел... за 3 литра за яриса ли ти трябват ?
Да ти кажа честно колега, като човек започнал обучението си в университета по времето на "перестройката"(86-та) и дипломирал се в зората на "демокрацията" (91-ва) ... не ми е ясно, а ми идва отвътре biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifBass_Man написа:Не са само форд с удължен интервал ! И не са те единствените които докато изкарат гаранцията сменяват по една торба части !
А за това какво трябва и какво е всъщност би трябвало да ти е съвсем ясно след , като отдавна си минал студентските години и си се сблъскал с разликата между учебниците и страната на чудесата наречена БГ !![]()
Темата е много обширна и доста проста защото зависимостите са абсолютно ясни . Но като се включат аргументи , като аз съм виждал , мисля/не мисля , според мен и тн. за неща , които реално могат да се измерят просто темата се разводнява безкрайно без особен резултат .
Прочетох за марката,тук хубаво-там лошо.Искренно ти благодаря за предложението,но отивам на BMW 5W30 LL-04.Ако осера нещо,Вие сте първите,които ще научат. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitoko написа:stat oil Lazer way 5w40 пълна синтетика е синтеттично и е евтино, това е моя съвет, ако си земеш туба от 5 литра още далавера
колата си е твоя, но ако твърдо си решил за 5в30 виж АМСойл AMSoil Signature Series 0W-30 http://www.magnaoil.com/catalog.php?p=11nowyaris написа:Прочетох за марката,тук хубаво-там лошо.Искренно ти благодаря за предложението,но отивам на BMW 5W30 LL-04.Ако осера нещо,Вие сте първите,които ще научат. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitoko написа:stat oil Lazer way 5w40 пълна синтетика е синтеттично и е евтино, това е моя съвет, ако си земеш туба от 5 литра още далавера
що така,някои карат с такова по 60к от смяна до смяна.тия масла определено са най-добрите,въпроса е дали си заслужава тая гимнастика,ако човек ще го сменя на 10-15k.TATI написа:...
Аз лично чуя ли лонг лайф масло и бягам като дявол от тамян.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта