Страница 3 от 3

Публикувано на: 09 Мар 2011 23:37
от Bass_Man
Принципно лошото е , че газта си е доста добро гориво и за да усетиш , че не работи добре трябва доста да скапеш нещата .

Иначе за HHO-то питай ако нещо те интересува :thumbsup: .

Публикувано на: 10 Мар 2011 17:30
от mafiota
Bass_Man написа:Принципно лошото е , че газта си е доста добро гориво и за да усетиш , че не работи добре трябва доста да скапеш нещата .

Иначе за HHO-то питай ако нещо те интересува :thumbsup: .
Ти по принцип с каква газова си и от колко време караш на газ ?

Публикувано на: 11 Мар 2011 01:41
от Bass_Man
Точно в момента нямам газ но сега дебна за бутилка за метан и подкарвам на метан със смесител . Иначе на старите ми коли си имах пропан със смесител и никога не съм имал ядове но двигателите бяха много подходящи за газифициране . Отделно имам и опит с разни ГИ-та на разни коли :thumbsup: .

Публикувано на: 11 Мар 2011 08:51
от mafiota
Bass_Man написа: .......... но двигателите бяха много подходящи за газифициране . .....
Ми давай да правиме опити с HHO

Публикувано на: 11 Мар 2011 10:05
от Georgimitrovich
Otnosno HHO generatorite ima firma v Plovdiv koqto gi montira, no kato cqlo na men li4no mi se vijda mnogo ta6ak taq rabota. Osnovnoto koeto me pritesnqva e:

1. Kakvo pravim s vodata v izpuskatelnata sistema?
2. Do kolkoto si spomnqm za tozi razpad e nujna dosta energiq, a kato pro4etoh i 22A tok ohmy.gif nqma li da se skape alternatora i akumolatora pri takava konsumaciq, ne predvidena ot zavoda proizvoditel.

Публикувано на: 13 Мар 2011 20:13
от Vokil
С тия генератори на водород освен беля друго неможе да стане.Дотук на дизелов нисан и бензинов пасат никаква икономия на гориво. Да не кажа че вдига разхода тая щуротия пък на всички учили физика им е ясно ,че дори да имате 100% ефективност при разпада после при изгарянето на получения водород ще вземете само 30-тина % толкова е кпд-то на двг-то :)

Публикувано на: 13 Мар 2011 20:53
от mafiota
Нещата не са баш толкова прости, по принцип явно още има какво да се усъваршенства, но историческите факти споменават, че Илия Вълков (откривателя на Брауновия газ) и доколкото знам Стенли Маер са били създали автомобили изцяло на вода.
Нещата са много тънки и трябва доста да се почете че да се разберат и направят. Но предполагам които достигне до истината за нищо на света няма да я сподели tongue.gif

Публикувано на: 14 Мар 2011 00:54
от Bass_Man
mafiota написа:
Ми давай да правиме опити с HHO
Няма какво да правим нещата са измислени мноооого отдавна . За бензина голямо подобрение от електролизер няма . А за да се премине на такова гориво изцяло трябва мнооого ток .
Много добра работа може да стане ако се комбинира с метан .

Вокил явно има нещо нередно във вашата конфигурация . Пробвайте с някаква горелка дали въобще произвеждате някакъв газ или само хабите ток .
При нафтата подобрението не идва от горенето на водорода , а от по-пълното изгаряне на нафтата , което иначе няма как да стане . Но явно има някаква грешка при вас .
За сега един доста добър вариант за дизела е да му се добавя метан или пропан , като ефекта е почти същия само дето не се товари захранването на автомобила .

Митрович в изпускателната с-ма винаги има вода и не знам какво точно те притеснява ?

Публикувано на: 16 Мар 2011 21:05
от Vokil
Басмен с горелката пробвахме и си гори но нисана е пимера 2005 с комън рейл и просто няма как да му се оптимизира горенето повече от заводското :) Истината е другаде ама не сме достатъчно чак на химията и рафинирането на бензин :))))

Публикувано на: 16 Мар 2011 22:20
от mafiota
пооспамихме на човека темата, но ако изкате може да си направим една тема за ННО.


За някои коли заедно с клетка се предлагат и такива "Тапи" които се включват направо към OBD буксата, и влияят на горивоподаване, въздух и т.н. Тогава казват, че наистина се постига добра икономия!

Но доста хора с дизелаци отбелязват че с около 20% им е паднал разхода с обикновенна клетка.

Публикувано на: 16 Мар 2011 23:44
от Bass_Man
Vokil написа:Басмен с горелката пробвахме и си гори но нисана е пимера 2005 с комън рейл и просто няма как да му се оптимизира горенето повече от заводското :) Истината е другаде ама не сме достатъчно чак на химията и рафинирането на бензин :))))
Абсолютно не си прав ! Комон рейла е мнооооооого далече от перфектното горене !!!

Публикувано на: 20 Дек 2011 19:05
от G6
PESHO OT MARS написа:4A-FE и 3S-FE са най-лесните за газифициране двигатели. И с обикновенна газова и с инжекцион. Аз лично на моята сложих обикновенна газова и не съжелявам работи безупречно и дава смесен разход 14/100 газ.
3S-GE ако не се лъжа е с MAF така че и там не е драма с обикновенната газова.

Тази система за мазане на клапаните е нема такъв бош лаф история...
нещо като "калгон" само че за коли.....
Момчета, тъкмо пуснах нова тема за тази система за омасляването на клапаните - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19348 . Може ли някой да даде инфо за нея - полезна ли е, нужна ли е изобщо или си продават продукцията просто?