не ти разбирам съвсем въпроса удобно ли се шофира? предишната ми кола беше ярис с ММТ, разликата в двете кутии е огромна. разбира се в полза на СВТ-то. за мен лично е голямо удоволствие да карам кола с такава кутия. в смисъл ярето се усещаше как се сменят скоростите, понякога придърпваше, докато тук всичко става плавно и неусетно. също и на светофар не включвам на неутрална, докато с ММТ-то дилъра ми каза да го правя.
за форсирането на двигателя не мога да ти отговоря. но като потегляш по голямо нанагорнище, натискаш до край спирачката, следва един звуков сигнал, и имаш няколко секунди да си преместиш крака на газта, без колата да тръгне назад. добре са го измислили, за тея, които карат с един крак. иначе в града като съм на някакъв баир и седя на червено, пускам спирачката и колата пак си седи на едно място. докато ярето на същия баир тръгваше назад хехе
лостчетата на волана са за ръчен режим, и не съм ги пробвала, щото не съм фен на смяната на скорости. така че не мога да ти отговоря има ли полза, и каква е
