Страница 3 от 3

Публикувано на: 20 Фев 2011 04:05
от gh0s7r1d3r
sadist_bg написа:
gh0s7r1d3r написа:добре де, а всъщност колко да харчи? яриса в минусовите температури понякога отива дори над 9, 1.3 87 коня.
Ами казвали са ми колеги които имат такива коли че не повече от 7-7.5 градско горят тези коли а моята 10 какво и е нормалното ??? wacko.gif
възможно е, всъщност това наистина много зависи от стила на каране, температурата, натовареността на движението (в кой град е градското) и т.н. аз си карам душманската и в София си ми дава над 9... Всъщност като пипна на братовчеда D4D MMT-то го правя да харчи почти 8 така, че възможно е да не съм прав :)

Публикувано на: 20 Фев 2011 11:32
от PESHO OT MARS
sadist_bg написа:
При мене беше същата история цялата букса стопена и вързана за вентилатора на радиатора а под облицовката на кабелите небе6е останало грам гума и се бяха заварили един със друг но мене повече ме вълнува как да смъкна оборотите на колата че ми ги държи на 2500-3000 когато е много студено и докато не загрее напълно само така стоят 2 пати ми ги свалят да са нормални но всяко чудо за 2 дни и после пак същото :angry4:
Проблема с толкова високите обороти няма общо с ламбда сондата. Разглоби си дросела и го почисти, огледай основно отдолу има едно нещо приличащо по функционалност на термостат който се грижи за "байпасирането" на дросела при студена кола. Всъщност темата в която пишем се касае именно за това устройство защото маркучите за които говори колегата са точно за да го подгреят и затворят тази джиджавка. Предполагам с годините там има отлагания от масло, във водната част котлен камък и т.н. които пречат за нормалното функциониране. А може и просто да си е заминал от старост.

Проблемите с ламбда сондата се изразяват предимно в повишен разход.

Публикувано на: 20 Фев 2011 13:09
от sadist_bg
Днес погледнах дросела не съм го разглобявал а само махнах тръбата от въздушния филтър и има доста нагар по тази клапа драснах със една отверка по нея обаче изглежда че трябва да се разглоби изцяло и със бензин да се почисти защото е запекло доста, а докато ламбда сондата ми бяха слепени жиците ми харчеше 10-11 но като ги отделих падна разхода другото което е до ся не ми е светвал ЧЕКА (двигателчето на таблото за грешка) и аз предимно градско я карам около 12-13 километра докато стигна до работа и я карам като 70г. пенсионер сменям предавка на 2000 всички ми надуват клаксона зад мене, обаче като ме ядосат и ги правя бърливи. И да знам че като настъпвам ми харчи доста пробвал съм го, като правя ластици 1.2.3 и за 30 километра гориво отива. В Пловдив карам трафик кои знае колко няма освен вечер

Публикувано на: 20 Фев 2011 13:22
от ivailo_stoqnov
тази букса при мен е сива пластмасова, която свързва ламбда сондата. Мога да снимам и дя я покажа. Оставам с впечатление, че е висял кабела и се е допирала някъде на топло. Затова е почнала да се стапя. Но мисля, че не е стигнала до там, че кабелите да се залепят един за друг. Не знам, дали да не търся варианта да я махна и с нещо друго да снадя кабелите. Примерно с устерклема или нещо такова?

Какъв би бил ефекта, при разхода на гориво, който ви казах.

Иначе с един тройник върнах водата от колектора в системата, и сега нямам никакви ядове с оборотите. Пали си с високи обороти, след малко ги намаля,дори имам идеята, че майстора ми е барникал изпарителя, щото на газ оборотите даже ми се струват малко ниски!

Друг въпрос имам относно едно неприятно гаснене, когато е на газ и се движи по инерция с по-висока от 50км скорост. Задължително си угасва, около минута след като я освободя от скорост. Като я запаля на бензин си бръмчи няма грижи. Пак да уточня, че това става когато съм в движение и то с по-висока от 50 километра скорост.

Публикувано на: 20 Фев 2011 13:45
от sadist_bg
ivailo_stoqnov написа:тази букса при мен е сива пластмасова, която свързва ламбда сондата. Мога да снимам и дя я покажа. Оставам с впечатление, че е висял кабела и се е допирала някъде на топло. Затова е почнала да се стапя. Но мисля, че не е стигнала до там, че кабелите да се залепят един за друг. Не знам, дали да не търся варианта да я махна и с нещо друго да снадя кабелите. Примерно с устерклема или нещо такова?

Какъв би бил ефекта, при разхода на гориво, който ви казах.

Иначе с един тройник върнах водата от колектора в системата, и сега нямам никакви ядове с оборотите. Пали си с високи обороти, след малко ги намаля,дори имам идеята, че майстора ми е барникал изпарителя, щото на газ оборотите даже ми се струват малко ниски!

Друг въпрос имам относно едно неприятно гаснене, когато е на газ и се движи по инерция с по-висока от 50км скорост. Задължително си угасва, около минута след като я освободя от скорост. Като я запаля на бензин си бръмчи няма грижи. Пак да уточня, че това става когато съм в движение и то с по-висока от 50 километра скорост.
Колега не си заслужава да си прецакваш буксата със устерклема не е от буксата, ако нещо се е стопило ще е след тази букса посока сондата има една изолация отгоре от която нищо не се вижда на пръв поглед но като махнеш тази изолация отдолу е мазало при мене беше по същия начин залепвала се е буксата за колекторите. Ефекта от това е: по мои изчисления преди и след като я направих е 2 литра на 100 по малко разход ми даде пълно-пълно става въпрос