Страница 3 от 3

Публикувано на: 09 Фев 2011 01:16
от Akima
Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif :whistle:

Публикувано на: 09 Фев 2011 11:16
от kaloyanko
babo metco, днес ходих до представителството във Варна, но се оказа че нямат литър добавка.Само стандартните, които са за по 60 литра.Че си взех още един от тях.
Колеги, във връзка с постовете от предната страница, толкова ли е кофти ако се сложи добавка и примерно гориво, което би трябвало да има някаква друга.Де да знам.В Алпина слагат ли някакви добавки?

Публикувано на: 09 Фев 2011 16:02
от ivo_g
Да, Алпина е с добавка. Ако зареждаш Алпин, добави само двутактово масло/50мл. на 10л.нафта/. Повечето нафти са с добавка. Дори Профорс-дизела на Петрол е с добавка/Хелиос/. Зареждайки от по-евтините нафти, които са без добавки/например на Еко/ и сипвайки своя качествена добавка - човек поне е сигурен, че е добавил, каквото трябва и колкото трябва. :thumbsup:

Публикувано на: 09 Фев 2011 22:58
от kaloyanko
Да, и мен ми се струва логично да е така.Иначе като омесиш няколко продукта, върви че разбери какво става.По-добре сложи нещо чисто и добавка, от която знаеш, че има полза.

Публикувано на: 10 Фев 2011 08:33
от nowyaris
Akima написа:Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif :whistle:
Честно,не мога да вдяна как нови дизели кат захладнее малко и не щат да палят.Аз 20 годишни дизели на намколко си километри само като им покажа контактния и почват да мъркат.Миналата на -28 в Русе.Тази по-кротко-на -15.В открит двор на брега на Дунава.Само като видя ,че захладнява едно шишенце ХЕЛИОС за 2,50. от Лукойл.А,да,нафта пак само от Лукоил и горивен на всеки 10 000 заедно с маслото.Всъшност миналата зима/тя беше майко мила/имах грижи заради подгряване и неподходяшо масло.Аматьорски грижи :thumbsup:

Публикувано на: 10 Фев 2011 12:05
от Dizzle
nowyaris написа:
Akima написа:Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif :whistle:
Честно,не мога да вдяна как нови дизели кат захладнее малко и не щат да палят.Аз 20 годишни дизели на намколко си километри само като им покажа контактния и почват да мъркат.Миналата на -28 в Русе.Тази по-кротко-на -15.В открит двор на брега на Дунава.Само като видя ,че захладнява едно шишенце ХЕЛИОС за 2,50. от Лукойл.А,да,нафта пак само от Лукоил и горивен на всеки 10 000 заедно с маслото.Всъшност миналата зима/тя беше майко мила/имах грижи заради подгряване и неподходяшо масло.Аматьорски грижи :thumbsup:
не е от "новите дизели", а от гадната нафта,която им се сипва. и от умрели акумулатори :whistle:

Публикувано на: 10 Фев 2011 19:09
от nowyaris
Градски,мен да не ми я карат от Кувейт нафтата?Нали и аз със същата карам,а и не само аз.За Акумулаторите сигурно си прав.А може и нещо с компютрите... .Знае ли човек?Но каквото и да се случва с автомобила винаги се почва от решаването на най-лесния проблем.То и с живота е така.