Публикувано на: 09 Фев 2011 01:16
Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif 

TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Честно,не мога да вдяна как нови дизели кат захладнее малко и не щат да палят.Аз 20 годишни дизели на намколко си километри само като им покажа контактния и почват да мъркат.Миналата на -28 в Русе.Тази по-кротко-на -15.В открит двор на брега на Дунава.Само като видя ,че захладнява едно шишенце ХЕЛИОС за 2,50. от Лукойл.А,да,нафта пак само от Лукоил и горивен на всеки 10 000 заедно с маслото.Всъшност миналата зима/тя беше майко мила/имах грижи заради подгряване и неподходяшо масло.Аматьорски грижиAkima написа:Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif
не е от "новите дизели", а от гадната нафта,която им се сипва. и от умрели акумулаториnowyaris написа:Честно,не мога да вдяна как нови дизели кат захладнее малко и не щат да палят.Аз 20 годишни дизели на намколко си километри само като им покажа контактния и почват да мъркат.Миналата на -28 в Русе.Тази по-кротко-на -15.В открит двор на брега на Дунава.Само като видя ,че захладнява едно шишенце ХЕЛИОС за 2,50. от Лукойл.А,да,нафта пак само от Лукоил и горивен на всеки 10 000 заедно с маслото.Всъшност миналата зима/тя беше майко мила/имах грижи заради подгряване и неподходяшо масло.Аматьорски грижиAkima написа:Това да имаш дизелова кола в БГ май е равно на това да си "алхимик" или поне по-модерното инженер-химик! biggrin.gif