Страница 3 от 3
Публикувано на: 02 Юли 2006 11:47
от slowtraveler
По-добре виж компресията и гумичките на клапаните....
Сигурно ти пропушва и при загрял двигател и принудителен празен ход или при рязко форсиране до високи обороти и последващо рязко отпускане на газта....
Публикувано на: 02 Юли 2006 17:52
от Caesar
Slowtraveler, пуши само при студен двигател като се изфорсира. Като заграе и рязго вдигане на оборотите- не пуши. Колко струва смяната на гумичките и каква е опастността майсторите да не си свършат работата?
Публикувано на: 02 Юли 2006 18:31
от slowtraveler
Цени не мога да ти кажа
Гумичките обикновенно не са скъпи, а демонтажа/монтажа на нови зависят много от оборудването на сервиза - при подходящо оборудване някои двигатели позволяват смяна на гумичките без демонтаж на главата. Клапана се захваща със спец.скоба 'отгоре' при демонтажа/монтажа на пружините...
Ако при тебе не става така - това влече след себе си демонтаж на главата, при което е добре да се погледнат цилиндри/бутала (пък може да размислиш и сегменти да смениш като си отворил веднъж двигателя...), смяна гарнитури и т.н. откъдето крайната цена ще се вдигне

Но според мен признаците които казваш говорят по-скоро за общо износване (и на сегменти) и едва ли само смяна на гумички ще реши въпроса...
Май като начало трябва да пробваш някое масло с молибденови или други присадки или направо да добавиш присадка?
На времето бях пробвал Liqui-Moly с молибденова присадка - двигателя беше доста стар, но притихна и проблеми след това в близките 40х.км нямах. Така и го продадох. Само преди наливане трябваше хубаво да разклатя тубата, защото иначе на дъното оставаше някакъв лъскав прах...
Чувал съм добри думи и за РИМЕТ - присадка, ама от втора ръка - ако някой е пробвал лично - да сподели..
П.С.преди смяната на сегментите при мен пропушваше леко при рязко форсиране до около 6х.об и рязко отпускане на газта до около 3.5-4х.об няколко пъти (обикновенно се появяваше на 3-4 рязко подаване/отпускане на газта. Тогава разхода на масло беше около 1л/1000км..
Публикувано на: 29 Авг 2006 16:17
от alex_varna
MOTUL SYNERGIE 6100 SAE 10W40
16.40 лв. за литър

Публикувано на: 29 Авг 2006 22:10
от slowtraveler
А какъв клас е MOTUL?
Публикувано на: 29 Авг 2006 22:11
от alex_varna
Не знам какъв клас е , обаче е много добро масло.
Публикувано на: 29 Авг 2006 22:49
от slowtraveler
Класа е SL което е добре, но не съм пробвал МОТУЛ.
Пък и нещо не ми вдъхва доверие..... Не знам защо.
Немците го продават 22EUR/5л
Публикувано на: 30 Авг 2006 09:12
от alex_varna
slowtraveler написа:Класа е SL което е добре, но не съм пробвал МОТУЛ.
Пък и нещо не ми вдъхва доверие..... Не знам защо.
Немците го продават 22EUR/5л
Пък аз го купих 5л / 82 лв. т.е 5 л / 41 Euro