Страница 3 от 4
Публикувано на: 22 Яну 2011 20:06
от zi_zi_top
Georgepetrov137 написа:Пичове, истината е в 2.2 D-4D 136 коня. Убиец е!
+1
И 2.0 D4-D (116 и 126 к.с.) не са за пренебрегване!!!
Публикувано на: 22 Яну 2011 20:23
от jim_beam
ей,полската секта тук е много силна,но послушайте ме това не са тия вечни мотори от едно време!за по-дългосрочна употреба не бих заложил на тях,поне в комбинация с недоброкачествено гориво!D-CAT системата категорично!!!
ps: сега някой ще каже,че си противореча,понеже смятам и 1,8 тойота бензин за недобър избор поради разхода му.
най-добрия избор пак според мен е хонда бензин,нищо друго!говорим за надеждност и сравнително нисък разход!

Публикувано на: 22 Яну 2011 20:32
от zi_zi_top
jim_beam написа:ей,полската секта тук е много силна...

Моята е японска сглобка. Мислиш ли, че са и сложили полски мотор?

Публикувано на: 22 Яну 2011 20:34
от jim_beam
zi_zi_top написа:jim_beam написа:ей,полската секта тук е много силна...

Моята е японска сглобка. Мислиш ли, че са и сложили полски мотор?

да определено!
Публикувано на: 22 Яну 2011 20:42
от zi_zi_top
Това изобщо не е политиката на Тойота (и на другите производители) - да разхождат части и цели агрегати по света. Винаги се залага на регионални производители. За европейските сглобки в Европа, за ЮАР в Африка и за Япония в Азия.
Може да е китайски, но не е полски! laugh.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 20:56
от gicho
На IS220d си е баш полска сглобка моторетката ...
Публикувано на: 22 Яну 2011 21:26
от Akima
gicho написа:На IS220d си е баш полска сглобка моторетката ...
Докторе ИС се сглобява само в Япония,ама явно двигателя трябва да е полски.

Публикувано на: 22 Яну 2011 22:32
от foho
gicho написа:На IS220d си е баш полска сглобка моторетката ...
????
http://sciencelinks.jp/j-east/article/2 ... 565326.php
Публикувано на: 23 Яну 2011 01:40
от jim_beam
Akima написа:gicho написа:На IS220d си е баш полска сглобка моторетката ...
Докторе ИС се сглобява само в Япония,ама явно двигателя трябва да е полски.

всички 2.0 и 2.2 д4д както и 6-ст. ск. кутии към тях се произвеждат в полша.единствено не съм наясно за по-големите 3.0 д4д на hilux и lc.но съм почти сигурен,че в япония е изключено да се произвеждат такива 'модерни' устройства.техните екологични изисквания към двигателите са толкова строги,че такова производство там би означавало да закрият фирмата както и дълги години затвор за отговорниците!не случайно там не се движат дизелови коли с изключение на товарни.
http://www.autosieger.de/print.php?sid=10203
или накратко:
'...und bereits im März 2005 startete die Produktion bei TMIP, das als eines der weltweit modernsten Dieselmotorenwerke gelten kann. Alle Dieselmotoren für die Baureihen Avensis, Corolla Verso und RAV4 werden künftig hier gefertigt. Schon jetzt laufen bei TMIP sowohl der 2,2-Liter Turbodiesel mit dem wegweisenden Abgasreinigungssystem Toyota D-CAT als auch der brandneue 2,0-Liter D-4D mit serienmäßigem Rußpartikelfilter vom Band. Letzterer kommt im neuen Toyota Avensis erstmals zum Einsatz...'
Публикувано на: 23 Яну 2011 10:36
от gicho
Akima написа:gicho написа:На IS220d си е баш полска сглобка моторетката ...
Докторе ИС се сглобява само в Япония,ама явно двигателя трябва да е полски.

Доктор не съм, още по-малко медицинска сестра ... biggrin.gif
Да съм казал че колата не се произвежда в Япония? Не.
Туй че не ти се иска мотора да е полски, е разбираемо. Ама нема как, пазарна икономика ... И авенСис-а се прави в Англия, ама мотора пак полски - просто кораба минава през англия на път за JAPAN !
Публикувано на: 23 Яну 2011 10:58
от jim_beam
zi_zi_top написа:Това изобщо не е политиката на Тойота (и на другите производители) - да разхождат части и цели агрегати по света. Винаги се залага на регионални производители. За европейските сглобки в Европа, за ЮАР в Африка и за Япония в Азия...
laugh.gif
Докторе(не ти гичка laugh.gif),
много правилно,правят ги за нашия регион моторите.то май никъде другаде по света няма търсене на такива освен в европа.а иначе каросериите си идват от япония,и рава ми също е оттам,но в белгия ги доокомплектоват с моторите явно.
нали бях открил една страница със цялото производство на тойота-наистина са страшно много разпиляни из целия свят.китай също е вътре,някаква бройка lc prado дялат там.
а корола седан от юар си се предлага тук,както корола комби и версо от турция.но просто всичките д4д барабар със скоростите са полски,това е!
'...Die hohen Standards des Toyota Produktionssystems gelten ohne Einschränkung in allen Toyota Werken - ob
im französischen Valenciennes, wo der Yaris gebaut wird, in der
Türkei, wo Corolla Combi und Corolla Verso vom Band laufen, oder in den
britischen Werken Deeside und Burnaston, wo neben Benzinmotoren und dem neuen Avensis auch der Corolla mit Schrägheck gefertigt wird. Die Werke in Großbritannien und der Türkei nahmen bereits in den 90er Jahren den Betrieb auf. Seit
2001 sind Werke in Frankreich, Polen und der Tschechischen Republik hinzugekommen...'
ps:в твоя частен случай,ако королата ти е като тая на снимката и ако е със 116к.с. мотора е възможно да не е полски мотора.защото поляците започват производството март 2005.в инфото пише,че за първи път се слага новия 2.0 126 к.с. в авенсис,чак след това в други модели.между другото от лични наблюдения намирам този 116к.с. мотор за един от най-икономичните и безпроблемни мотори поне в немско-говорящия регион.по-новия мотор вече върви комплект с филтър за сажди,което прави нещата по-чувствителни към лошо гориво например.
Публикувано на: 23 Яну 2011 12:04
от scorpion
New 2.2L Direct Injection Diesel Engine of next generation; 2AD-FHV, 2AD-FTV have been developed for the midium low class passenger car, TOYOTA AVENSIS
Като ви разправям аз, че караме японски москвичи biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Сега сериозно. Вярно, че колите са ни сбирщайн от цял свят но това си е политика на Тойота (а и не само на нея). В крайна сметка никой не му се иска да хвърля огромни средства за собствени разработки ако има готови технически решения. Плащаш да ти се достави определен агрегат или сглоби някъде,където разгодите са по-малки, слагаш емблемата и ... колата японска, ама сглобена в Англия/Турция, с полски агрегати, интериор кой знае къде но и естествено класически решения на Valeo, Bosh, Delco и т.н.
Глобализация !
Публикувано на: 23 Яну 2011 12:06
от gh0s7r1d3r
scorpion написа:.....Глобализация !
Е точно тая глобализация ще ни изяде главите

Публикувано на: 23 Яну 2011 12:22
от nowyaris
Що бе,глобализацията си е добро нещо-англичанки,туркини/турски/,полякини,-всякакви ги има.То ко беше-рускини,рускини,рускини..... .Между другото някой да знае моето бензиново маторче 1,0 с три цил.де го правят,щото и Пежо 107,и Ситроен С1 и С2 са със същите./Апропо в Русе моята смана на масло е направо на смешни пари в сервиза на Ситроен и слагат YACCO 1703 - 5W/30-баш каквото трябва.
Публикувано на: 23 Яну 2011 12:40
от Scott
nowyaris написа:Между другото някой да знае моето бензиново маторче 1,0 с три цил.де го правят...
Двигателя в Полша, а купето и сглобката - тук:
http://www.tpca.cz/en/