Страница 3 от 3
Публикувано на: 10 Юни 2011 16:36
от kokojambo2
Колега,не си прочел внимателно темата.Аз нищо не съм решил.Няма да монтирам никаква турбина на никаква тойота.
Просто разбрах,че тойота турбините са здрави ,и имат няколко 3.0 литрови мотора.Щом тези турбини от 3.0 мотор докарват достатъчно въздух за мотора,няма смисъл аз да измислям топлата вода,ами направо да си намеря една такава турбина и да си я монтирам на атмосферният мотор.
Публикувано на: 10 Юни 2011 19:33
от Bass_Man
kokojambo2 написа:3.0-24 бензин при 0.5 бара.Аз всъщност не съм сигурен колко ще станат к.с,но идеята е да има достатъчно въздух да надува на 0.5 бара
Малка ще е тази и ще те позапушва . По-добре вземи по-голяма някаква или пък две такива . Но ако е от дизел ще я строшиш много лесно .
Публикувано на: 10 Юни 2011 22:59
от kokojambo2
Точно такъв отговор исках.Значи като ми изкочи CT-26,тогава ще се занимавам с глупости.
Публикувано на: 11 Юни 2011 01:22
от Bass_Man
CT26 също има много варианти !
Публикувано на: 15 Авг 2011 23:05
от kokojambo2
Колеги къде мога да намеря картата на Ct-26 от 7M-GTE ?
Също така турбото Ct-26 на 3S-GTE е различно от това на 7M-GTE ?
В смисъл такъв,тази карта е различна от картата на 6 цилиндровият мотор:
http://www.mrcontrols.com/primers/turbo.htm
Публикувано на: 15 Авг 2011 23:45
от Bass_Man
Всичките са различни , CT26 се слага и на дизели .
Публикувано на: 16 Авг 2011 10:58
от kokojambo2
Добре,kак мога да разбера,че турбината която купувам е от 7M-GTE?
Имат ли някакви други означения,серйни номера парт номер или нещо подобно?
Още веднъж,благодаря за вниманието.
Публикувано на: 16 Авг 2011 23:54
от Bass_Man
Released in the late ‘80s, the CT26 turbo is recent enough to use a water-cooled centre core – a factor that contributes to its renowned reliability. The Supra’s compressor inlet is a gigantic 72mm diameter and the compressor discharge nozzle is 57mm. Both use a slip-on hose fitting. On the exhaust side, gasses pass through a 60mm diameter turbine passage and the mounting flange is 106 x 87mm. The exhaust manifold and dump pipe are attached with 4 bolts.
Note that the CT26 turbo was released in various different guises to suit everything from the 3S-GTE powered Celica GT4/MR-2 to the turbo-diesel LandCruiser. The CT26 fitted to the 3S-GTE 2.0 litre engine is easily identified by its twin-entry turbine housing.
Ама между тази от LC и тази от Supra май няма очевадна външна разлика . Ако въобще има някаква разлика .
Ето тук има парт номера :
http://www.turbocharger-turbochargers.c ... -5047.html
Публикувано на: 17 Авг 2011 00:00
от Nedkow
kokojambo2 написа:Добре,kак мога да разбера,че турбината която купувам е от 7M-GTE?
Имат ли някакви други означения,серйни номера парт номер или нещо подобно?
Още веднъж,благодаря за вниманието.
Колега имам малко излишни СТ20 ки ако те интересуват
