7M-GTE питане за турбина
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35
Колега,не си прочел внимателно темата.Аз нищо не съм решил.Няма да монтирам никаква турбина на никаква тойота.
Просто разбрах,че тойота турбините са здрави ,и имат няколко 3.0 литрови мотора.Щом тези турбини от 3.0 мотор докарват достатъчно въздух за мотора,няма смисъл аз да измислям топлата вода,ами направо да си намеря една такава турбина и да си я монтирам на атмосферният мотор.
Просто разбрах,че тойота турбините са здрави ,и имат няколко 3.0 литрови мотора.Щом тези турбини от 3.0 мотор докарват достатъчно въздух за мотора,няма смисъл аз да измислям топлата вода,ами направо да си намеря една такава турбина и да си я монтирам на атмосферният мотор.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35
Колеги къде мога да намеря картата на Ct-26 от 7M-GTE ?
Също така турбото Ct-26 на 3S-GTE е различно от това на 7M-GTE ?
В смисъл такъв,тази карта е различна от картата на 6 цилиндровият мотор:
http://www.mrcontrols.com/primers/turbo.htm
Също така турбото Ct-26 на 3S-GTE е различно от това на 7M-GTE ?
В смисъл такъв,тази карта е различна от картата на 6 цилиндровият мотор:
http://www.mrcontrols.com/primers/turbo.htm
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Released in the late ‘80s, the CT26 turbo is recent enough to use a water-cooled centre core – a factor that contributes to its renowned reliability. The Supra’s compressor inlet is a gigantic 72mm diameter and the compressor discharge nozzle is 57mm. Both use a slip-on hose fitting. On the exhaust side, gasses pass through a 60mm diameter turbine passage and the mounting flange is 106 x 87mm. The exhaust manifold and dump pipe are attached with 4 bolts.
Note that the CT26 turbo was released in various different guises to suit everything from the 3S-GTE powered Celica GT4/MR-2 to the turbo-diesel LandCruiser. The CT26 fitted to the 3S-GTE 2.0 litre engine is easily identified by its twin-entry turbine housing.
Ама между тази от LC и тази от Supra май няма очевадна външна разлика . Ако въобще има някаква разлика .
Ето тук има парт номера :
http://www.turbocharger-turbochargers.c ... -5047.html
Note that the CT26 turbo was released in various different guises to suit everything from the 3S-GTE powered Celica GT4/MR-2 to the turbo-diesel LandCruiser. The CT26 fitted to the 3S-GTE 2.0 litre engine is easily identified by its twin-entry turbine housing.
Ама между тази от LC и тази от Supra май няма очевадна външна разлика . Ако въобще има някаква разлика .
Ето тук има парт номера :
http://www.turbocharger-turbochargers.c ... -5047.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта