Страница 3 от 4

Публикувано на: 27 Дек 2010 12:11
от martod
Bass_Man написа:Bace kak taka nqma da razbere che kara s 2-3 duzi po-malko ve ? To verno che imat vartiasht moment tiq dieselcheta ama chak puk na 1-2 cilindara da se dvijish ................
Караш ме да си нарушавам принципите (ти си първият човек, на когото ще прочета поста написан на маймуница) та даже ще ти отговоря tongue.gif понеже знам ,че при тебе не е умишлено (сигурно си писал от телефона) ..
За разбирането- лесно няма да разбере .. smile.gif Те майсторите по сервизите трудно разбират когато работи на 3 цилиндъра, защото има едно съвсем леко тресене в мотора, на 2 вече тресенето е повече и има промяна в оборотите и се хваща по лесно че са дюзи, но това говорим на место (на празен ход), в движение нещата стоят по друг начин ..
Там водачът не разполага с майстор и може да усети чак когато откаже и втора дюза, но да не обърне внимание, а да помисли че загубата на мощност е от наклон на терена, от лошото гориво и т.н.. докато не угасне колата .. smile.gif
Малко оф, но пак свързан с дюзи и горива ..
Преди мнооооого време, карах една немска кола (не беше ВАГ tongue.gif но е пак с роторна помпа БОШ) 1.6- чист дизел- 54 кончета .. biggrin.gif
Една верига бензиностанции (която няма да спомена, сам ще се сетиш) бяха пуснали тениски,чаши и разни други шукарийки с тяхната емблема, срещу зареждане на определени литри гориво ..Та тогава зареждахме само при тях горива, за да трупаме точки (още имам тениски и чаши ) laugh.gif
Та една зимна сутрин при -15, паля си колата и отиваме с жената на пазар в Самоков..Всичко добре, ама до Костенец, от там нататък сигурно е било по студено, започна да замръзва нафтата във филтъра и колата гасне , както и да е спирам -размразявам -паля и пак потеглям, след няколко километра пак- и така до Самоков, само че немските помпи имат едно предимсство пред Японските smile.gif вградените вътре подкачващи помпи са направени да доставят наистина гориво до помпата за високо налягане ... Та при някое от поредните запушвания на филтъра, при аутопсията после се оказа, че помпата го е разкъсала (филтриращият елемент е от пресована хартия) и познай къде отиват после всички акита , отделени от добавките на въпросната верига бензиностанции ..
Обиколих всички магазини за авточасти на Самоков, през онези години 2 на брой laugh.gif един за Лада и Москвич и един за товарни автомобили..И се оказа какво- че филтър нЕма .. biggrin.gif
Няма да ти разправям цялата история с връщането до Пловдив, че стана много дълго, само ще ти кажа, че трая 8 часа и освен размазяването на тръбопроводите, започнаха една по една да отказват и дюзите, заради попадналите в тях боклуци ..
Та прибрах се все пак, но последните 10-15 км. на една дюза, на 2-ра скорос с пълна газ, стрелката на километража изобщо не мърда, защото първото деление беше на 20 км/ч. пък аз в същото време можех да си броя оборотите на двигателая като дизел-тестер .. laugh.gif
Така че не се чуди, защо имаме понякога яки спорове с теб, в темите бензин или дизел tongue.gif това е колата която може и да е на 1 цилиндър, но ще те прибере .. :thumbsup:

Публикувано на: 28 Дек 2010 19:43
от paloff
Колеги в крайна сметка се отказах от дюзите на Авенсиса и Купих от Rav4 2007г. за общо 900лв четирите.Смениха ги в сервиза и колата запали.
Но все още не съм си я взел.Утре ще ходя пак за Русе че да ми я обслужат ОТ-ДО масла ,филтри и всичко нужно.
Помпата си е супер.И аз немога да си го обясня.

С поздрави Десислав Палов

Публикувано на: 29 Дек 2010 01:37
от Bass_Man
Еми Десо ако всичко е наред за сега по-често филтъра и се почвай с добавките .

Публикувано на: 31 Дек 2010 13:12
от jim_beam
Bass_Man написа:... за сега по-често филтъра и се почвай с добавките .
какво ще рече по-често,по книжка за тоя мотор е на всеки 60к смяната?
а това,че е имало вода в тоя филтър си е напълно нормално,нали това е част от функцията му.е,ако прелее е друг въпроса,ама нали би трябвало да светне съответната жълта лампичка на таблото или ? mellow.gif

Публикувано на: 31 Дек 2010 13:38
от mitoko
приди всяка зима независимо от километрите

Публикувано на: 31 Дек 2010 14:37
от jim_beam
mitoko написа:приди всяка зима независимо от километрите
толкова често? тоя филтър струва в тойота към 70-80€,аз го сменям на 40к за по-сигурно,ама 1х година хмм.

Публикувано на: 31 Дек 2010 18:45
от mitoko
да не сте си купували "икономични" коли, в Б-я нема нищо сигурно

Публикувано на: 02 Яну 2011 12:06
от nikolov22
mitoko написа:да не сте си купували "икономични" коли, в Б-я нема нищо сигурно
колко точно е спестил за тези 210000км че да покрие тези разходи за авариики и ремонти и части :thumbsup:

Публикувано на: 02 Яну 2011 12:19
от jim_beam
никoй не е говорил за икономичност,моята ми гори към 8 средно,въпроса е принципен! mad.gif

Публикувано на: 19 Мар 2011 18:33
от yanko730
не се чуди,че в Тойта Русе искат толкова пари,за демонтаж и монтаж на стартер искат само 30 кинта,отделно ако трябва да го ремонтират-от 50 до 150 кинта,така,че,това е Тойота-оторизиран сервиз и имат всичко smile.gif

Публикувано на: 19 Мар 2011 19:44
от nowyaris
Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.

Публикувано на: 19 Мар 2011 19:57
от Dizzle
nowyaris написа:Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.
градски цените са високи - все пак заплати трябва да има, а работят доста хора там. И все пак са по-ниски от ТМ АУТО тук в София. За Ником Русе само добри неща мога да кажа. Миналия месец на собствени разноски ми залепиха и пребоядисаха бронята, която от БУЛИНС отказаха да ми платят. Стойността на ремонта ~500лв. Е, кажи на друго място знаеш ли да се отнасят така към клиента? cool.gif

до DIZZLE

Публикувано на: 22 Мар 2011 18:31
от micho
DIZZLE, много хубави джанти DOTZ GRAPHITE имаш, но доколкото успях да ги разгледам в интернет имам съмнение, че няма леви и десни и стоят по различен начин от двете страни на автомобила (посоката им е различна).За моята COROLLA съм се спрял на същите, но това е което не ми харесва.Би ли споделил също така пасват ли идеално на AURISA без всякакви втулки и разни други глупости.

Re: до DIZZLE

Публикувано на: 22 Мар 2011 18:36
от Dizzle
micho написа:DIZZLE, много хубави джанти DOTZ GRAPHITE имаш, но доколкото успях да ги разгледам в интернет имам съмнение, че няма леви и десни и стоят по различен начин от двете страни на автомобила (посоката им е различна).За моята COROLLA съм се спрял на същите, но това е което не ми харесва.Би ли споделил също така пасват ли идеално на AURISA без всякакви втулки и разни други глупости.
Добър избор biggrin.gif За посоката не съм се заглеждал, но щом не ми е направило впечатление, значи всичко е наред. Най-хубавото е, че не са масови и друг с такива не съм виждал освен на картинка. happy.gif Пасват идеално, но се продават без болтове. :thumbsup:

до DIZZLE

Публикувано на: 22 Мар 2011 18:59
от micho
:thumbsup: Благодаря ти много :thumbsup: