Страница 3 от 6
Публикувано на: 14 Дек 2010 21:06
от nikistan
Мерси за инфо-то! Пожелавам Ви, МНОГО безаварийни километри с хубавата колица!
Публикувано на: 14 Дек 2010 22:43
от gh0s7r1d3r
Можеш да видиш кога е произведена по маркировката на стъклата, етикетите на коланите и други места. Най-лесно виж стъклата.
Публикувано на: 15 Дек 2010 09:17
от Владислав
Колега,това ще са датите на производство на съответната част,а не на автомобила...
Публикувано на: 15 Дек 2010 09:20
от Владислав
Рая, кода на цвета ти наистина е 1G6,а имаш лепенка с данните на автомобила на колонката между шофьорската врата и задна лява врата.
Публикувано на: 15 Дек 2010 11:27
от Petar
Единствено можеш да провериш производството на колата по VIN номера точно коя година е и кои месец . По стъклата неможе защото ако са стояли дълго ноа склад може колата да е произведена 2010 а стъклата 2009 г.При моя модел които е 1998г. произведен двете предни стъкла са 1997 г. а задните 1998 г.
Публикувано на: 15 Дек 2010 15:00
от nikistan
Цвета (1G6) е много хубав и стои добре на колата! Още не мога да разбера, защо в шоурума на Тойота на изложения Авенсис (както и на тестовия автомобил) подсветката на дисплея на радиото и климатика е зелена, а този на колата на Raya - оранжев!!! Дилъра каза, че са само "зелени"!?! Според мен доста по-добре стои "оранжевото", каквото е осветяването и на приборите на таблото!!! В каталога на Авенсис също е "оранжево". Някой има ли Авенсис произведен до 01.05.2010, да видим при него как са нещата?
Благодаря предварително!
П.С. Иначе автомобила си е супер и много съм се навил за него

. Уточнявам само дребните детайли.
Re: Нов Авенсис въпрос?
Публикувано на: 15 Дек 2010 23:03
от Raya
Raya написа:..отдавна ме човърка повече интереса за бутоните с някакви букви/обозначения.
...
Открих буквите:)
LKA система за задържане в лентата на движението (ако заспите зад волана, колата ще ви събуди и подбута:))
AFS "умни" фарове сами се регулирират в завои и от скоростта
PCS система за безпопасност преди удара (стяга ти колана и натиска спирачка)
Интересно и полезно четиво, жалко, че не може копи-пеис.
Предните гумите се помпат повече от задните.
На дизелите ги предупреждават кога им дошло времето за смяна на маслото, на бензина няма. Дизелите, ако пътуват в чужбина трябва да проверят дали там има гориво с малко сяра, иначе лошо им се пише

)))
Re: Нов Авенсис въпрос?
Публикувано на: 16 Дек 2010 04:57
от Vesko
Raya написа:Raya написа:..отдавна ме човърка повече интереса за бутоните с някакви букви/обозначения.
...
Открих буквите:)
LKA система за задържане в лентата на движението (ако заспите зад волана, колата ще ви събуди и подбута:))
AFS "умни" фарове сами се регулирират в завои и от скоростта
PCS система за безпопасност преди удара (стяга ти колана и натиска спирачка)
Интересно и полезно четиво, жалко, че не може копи-пеис.
Предните гумите се помпат повече от задните.
На дизелите ги предупреждават кога им дошло времето за смяна на маслото, на бензина няма. Дизелите, ако пътуват в чужбина трябва да проверят дали там има гориво с малко сяра, иначе лошо им се пише

)))
Рая, авенсиса ви има LKA и PCS?
Публикувано на: 16 Дек 2010 09:35
от Raya
Възможно ли е да има леко разминаване м/у упътването (от 08г) и колата?
В упътването пише, че предните врати може да се отварят при издърпване на вътрешните дръжки, но не пише, че трябва 2 пъти да се дръпне. Или при нас вратата е дефектна?
LKA няма, PCS ще проверя за да не излъжа.
Набелязала съм си още няколко неща да проверявам, че нещо се разминават картинките в упътването и има опции без уточняване "ако е оборудвано", а в колата мисля, че го няма.
Публикувано на: 16 Дек 2010 10:20
от Petar
Напълно възможное да има разлики спрямо упътването защото когато е правено това упътване е правено за тогаващните детаили по автомобила в последствие на производството на колата някои детаили се променят с цел по добро удобство или качество .Докато ръководството несе променя .Можеби ще пуснат ново упътване като пуснат и феистлифта на Авенсис
Re: Нов Авенсис въпрос?
Публикувано на: 19 Дек 2010 14:28
от mitko007
Bass_Man написа:mitko007 написа:
Братле не помня точно къде съм го чел, може би и тука да е било измежду коментарите...ставаше въпрос нещо за това че конските сили били малко, че колите на другите марки при такава кубатура или повече коне, имали 7 степенни скоростни кутии и т.н. Аз съм уточнил че не разбирам и затова попитах дали се дължи на изоставане в технологически аспект или е просто инженерно решение на Тойота което си е напълно в крак с съвременните технологии.
Освен това не ми е ясна каква е разликата от D4-D i D4-Cat....в смисъл кое е по добре да се избере от двата варианта.
Лек ден ;))
Бъркаш се нещо много сериозно ! Още повече на Тойота двигателите никога не са били с най-голяма литрова мощност . Ако искаш форсирани двигатели може да помислиш за БМВ ама цените със 7-8 степенните автоматици няма да ти харесат .
На D-CAT разликата му с D4D е , че е с по-различен катализатор ето ти да четеш :
http://www.toyotainbusiness.com/fleet_c ... /dcat.aspx
Абе нещо много не се връзват нещатата...примерно за сравнение при VW дори и при голфовете имат DSG, 2.0 TDI e s 140/170 ps, докато при тойота е 125 ps, да не говориме за downsizing, адаптивно окачване, разход на гориво....май каквото ида си говориме има известно изоставане...в последния аутобилд също се споменава за изоставането в двигателите на тойота при сравнението на Аурис с Киа сийд...
Публикувано на: 19 Дек 2010 16:05
от Bass_Man
Виж сега много е писано по тази тема ако искаш да разискваш потърси правилните теми . Супер тъпо е всеки да говори едни и същи глупости и то конкретно за VAG . Писано е прекалено много ако се интересуваш чети ако не недей да си говориш неща на изуст . Ако толкова те радва Голфето отиваш и си купуваш едно с DSG и директно сменяваш и форума . БМВ имат 2.0 дизел би-турбо 200 коня от поне 4 години пуснаха го във 123d . както и 2.0 дизел 173 коня пак поне от 4 години . Лексус и БМВ първи ползваха много дискови скоростни кутии и степени 7,8 и тн . Как така БГ юначето все "великите постижения" на VAG забелязва аз лично нямам обяснение и как може най-глупавата марка на света да ви е мерило за прогрес не знам

.
Публикувано на: 19 Дек 2010 16:17
от mitko007
Bass_Man написа:Виж сега много е писано по тази тема ако искаш да разискваш потърси правилните теми . Супер тъпо е всеки да говори едни и същи глупости и то конкретно за VAG . Писано е прекалено много ако се интересуваш чети ако не недей да си говориш неща на изуст . Ако толкова те радва Голфето отиваш и си купуваш едно с DSG и директно сменяваш и форума . БМВ имат 2.0 дизел би-турбо 200 коня от поне 4 години пуснаха го във 123d . както и 2.0 дизел 173 коня пак поне от 4 години . Лексус и БМВ първи ползваха много дискови скоростни кутии и степени 7,8 и тн . Как така БГ юначето все "великите постижения" на VAG забелязва аз лично нямам обяснение и как може най-глупавата марка на света да ви е мерило за прогрес не знам

.
така е прав си, просто днес прегледах аутобилда и реших да сподела...;))
Публикувано на: 19 Дек 2010 16:28
от Bass_Man
Цената на Golf GTD 2.0TDI CR DSG базов е 52 804лв. Цената на Avensis 2.2 D-CAT (DPF) 150 к.с. 6 A/Elegance SW в момента е 52 233лв. В единия случай имаме "спортно" дизелово купе в другия комби Авенсис . Къде точно е прогреса не знам

. И двете са със 6-скоростни автоматици , като на Голфа е двойнодисков .
Публикувано на: 19 Дек 2010 21:48
от gh0s7r1d3r
Bass_Man написа:Цената на Golf GTD 2.0TDI CR DSG базов е 52 804лв. Цената на Avensis 2.2 D-CAT (DPF) 150 к.с. 6 A/Elegance SW в момента е 52 233лв. В единия случай имаме "спортно" дизелово купе в другия комби Авенсис . Къде точно е прогреса не знам

. И двете са със 6-скоростни автоматици , като на Голфа е двойнодисков .
Bass_Man-а само някой да го настъпи на тема VAG и става страшнооооо

))
Bass, нали знаеш, от пред Гоуфо сички са бавни
