Страница 3 от 4
Публикувано на: 19 Апр 2011 21:44
от rudolf
F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш

трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.

това съм набелязал за следващия сет уп
Публикувано на: 21 Апр 2011 14:23
от F20C
bel_air написа:Абе никой ли не ПОДАРЯВА Селика-супра джанти бе... laugh.gif
какво не им харесваш на твоите 15ки, размера? biggrin.gif
отзад 10мм фланец или там колкото влиза в зависимост от ЕТ-то на джантата и ще стане още по красива

Публикувано на: 21 Апр 2011 21:20
от Bass_Man
F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш

трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.
А принципно с някакво друго имал ли си проблем ? Или въобще някакъв проблем с влизането на скоростите ?
Публикувано на: 21 Апр 2011 21:34
от F20C
Bass_Man написа:F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш

трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.
А принципно с някакво друго имал ли си проблем ? Или въобще някакъв проблем с влизането на скоростите ?
преди беше с 75w-90 скоростната.карах го някъде около 4 месеца и не съм имал проблеми на студено масло, но 2-3 пъти се случи в обороти след 7200 да не влезне 3та скорост(на работна температура).смених го защото имах 75в-140 в повече.
Публикувано на: 21 Апр 2011 21:40
от rudolf
въобразил съм си че избора на масло е свързан с износването и запазването на ресурса на детайлите,в зависимост от приложението им,,,,а не толко с моментното поведение на детайлите....принципно,щом колата може и без масло да се движи,,,известно време.
Публикувано на: 30 Апр 2011 02:49
от bel_air
Полибущ ол араунд biggrin.gif
Монтирах полиуретана... Мислех, че ще ми стигнат няколко часа за цялата операция и помолих да ползвам гаража на бащата на един мой приятел. Е, успях да се справя за половин ден... Той ме изплаши, че не мога да ги сменя до вечерта и аз се разбързах, затова не направих много снимки. Странно задните къси линкове на моста излязоха доволно криви (от удара, който е имала колата отзад в ляво) - само те го бяха отнесли, а не дългите, но ги изправихме. Няколко болта бяха също клеасали и се налагаше намесата на оксижен и флекс, но като цяло беше безпроблемно. Колата е доста по-твърда така, а при спиране я усещам много по стегната..(преди имах чувството, че нещо се разхожда отпред като спирам). Като цяло доста съм доволен. Пак ми се разхлопа рейката, и ще я сваля да и направят втулките. След това предполагам RCA и реглаж.
Искам да се допитам до хората с такива коли за сетъп за окачването. Поносими цени, какво от къде, защо. Смятам следващото нещо, което ще направя да е смислено окачване, но наистина се нуждая от съвет. Какви амортисъори да избера? Какви килограми на пружините? Отпред coilover или не? Всякакво инфо ще е от помощ, така че не бъдете скромни. Ето малко снимки:

Публикувано на: 01 Май 2011 10:30
от Bass_Man
Тез линкове лесно ли се изправиха ?
Некой хора нещо май пак са потривали !
Публикувано на: 01 Май 2011 11:40
от bel_air
Да доста лесно се изправиха. Нагряхме ги и и ги oгънахме докато ги докараме що годе в прилична форма. Rudolf ми каза, че си мисли, че са кухи, но се оказа, че са сa solid.
Публикувано на: 01 Май 2011 18:56
от ghost rider
Само дългите са кухи.
Публикувано на: 22 Юли 2011 23:47
от bel_air
Разочарованията продължават. В началото си мислех, че съм си купил мазда 323, а сега се оказа, че колата е и със задно предаване... потресен съм

хихих, а сега сериозно:
Поразтече се помпата на съединителя и си поръчах ремонтен комплект и пластинки за задните апарати.
Сложих и RCA и минах реглаж на предницата отново... от теча на помпата в коша беше паднала боята и свалих сервото и боядисах с червено пак.. и сервото боядисах защото и то беше шупнало. Понеже колата като я карам по сериозно и ми загряваше, реших да промия охладителната система. Доста боклуци излязоха, но маи нямаше особен ефект.
Налях Мотул спирачна течност и сложих нови накладки и пластинки отзад както и изравнени дискове. Незнам защо, но нямам грам ръчна, въпреки, че си натегнах ръчната, върнах буталцето и уж се обра всичкия луфт между накладката и пръстите на самия апарат.. абе беше голяма мъка на дрифт дей-а без ръчна. Незнам дали накладките не са просто много зле... Някакви Делфи са... Бюджетни laugh.gif
Успях да покарам малко на Калояново и съм много щастлив, въпреки че ми се пръсна радиатора.... Първоначално реших да карам със семперита за да си запазя йокохамите, но колата вървеше ужасно през предница и се бях отегчил доста сериозно, защото си мислех, че аз бъркам нещо, но после сложих йокохамите отпред и колата се пързаляше само със спирачка...даже се поувлякох и се пръсна радиатора...Ама се надявам скоро да дойде новия.. Ето малко снимки
laugh.gif

Публикувано на: 01 Авг 2011 01:53
от bel_air
Ако някой може да помогне - търся си TPS за мап версията на 4АГЕ-то, защото моя се разпадна като гръмна радиатора.
Също си търся цялата система за масления радиатор. Тоест радиатор, маркучи и сандвича на масления филтър. А щях да забравя - понеже искам да си сменя дигиталното табло с обикновенното си търся датчик за налягането на маслото (аз имам само лампа). Също си търся и датчик за нивото на бензина, който е в резервоара. Ако някой тук евентуално ги има тези неща за продаване ще съм му благодарен да драсне два реда. biggrin.gif
4arkove
Публикувано на: 05 Авг 2011 21:40
от ghost rider
Privet!imam6 gi vsi4kite 4arkove+karter(koito su6to 6te ti trqbva) za 100kinta ob6to

zvunkai ako te interesuvat za da po4vam da gi tursq!Pozdravi!
Публикувано на: 06 Авг 2011 14:43
от bel_air
Публикувано на: 06 Авг 2011 15:37
от F20C
ухааа радиатора изглежда доста готин
би ли споделил от къде го поръча и колко ти излезна като $$?
поздрави
Публикувано на: 07 Авг 2011 01:29
от bel_air
Ибейски е... 152 долара е с перките и капачката комплект. Доставката е 80 долара. Ако искаш мога да ти дам линк на продавача в ибей, но ти като напишеш той изкача най-отпред. Имаше малко разкарване по митници и прочие още 50-тина лева...