

Vsi4ko e taka i go znam, no tova stava ? za serizoni hulmove i 4esto izpolzvane na spira4kata. Az izklu4vam ot skorost kakto kaza ALTEZZAta predi svetovfar i to na nezna4itelni nakloni, no za razlika ot nego spiram na nqkolko puti po malko i dokato stigna svetovara ve4e sum s 20mph.Scott написа:Japanese, ето ти извадка от правилника (Highway Code):Japanese_fever написа:Koe mu e opasnoto? Pri spuskane na bair razbiram, tam moje da zagreqt, no pak vinagi moje da si ru4ne6 3-ta ili 4-ta.
102. Coasting. This term describes a vehicle travelling in
neutral or with the clutch pressed down. Do not coast,
whatever the driving conditions. It reduces driver control
because
• engine braking is eliminated
• vehicle speed downhill will increase quickly
• increased use of the footbrake can reduce its effectiveness
• steering response will be affected particularly on bends
and corners
• it may be more difficult to select the appropriate gear
when needed.
The vehicle is also less likely to be heard by other road users.
Ето ти и указания как да 'паснеш' практическия тест, обърни внимание на параграф gears
Това е защото както и в Щатите, 'куцо и сакато' кара, та са сложили такива правила, дето да правят еднакво (без)опаснo шофирането на 'boy-racers' и 60-70 годишни старци
Moje bi v stremeja si da namalqt zaslepqva6tata plo6t sum popadal na koli, na koito kusite naistina svetq na 2-3 metra pred kolata i vse edno kara6 na favore za mugla. Tova mi napravi vpe4atlenie na edin Dodge Intrepid, ama za6to go spomenavam vuob6te.slowtraveler написа:Доколкото знам в момента наистина производството доста се доближава (ако не е и напълно еднакво) с останалия свят, но разликата е в правилата.
В US се използва методиката по стандарта SAE и е регламентирано с Federal and Canada Motor Vehicle Safety Standard 108.
Разликата е, че в US не е регламентирано 'отрязването' на късите в определена форма, но също така се изисква по-голяма осветеност на пътя.
Всичко това води до по-голямо заслепяване на насрещните автомобили (и заслепяване на попътните през огледалата).
Така е по закон, и преди няколко години се беше вдигнала шумотевица по този въпрос.
Но не съм карал в US и може да имат прогрес в тази насока в последните години (най-малкото да са използвали направо лицензни фарове и т.н.)....
Ako ima podobna forma na tetsvane kato TUV v USA, 50% ot ot vozilata trqva da gi sprut ot dvijenie.Xeku написа:Помня, че когато Пънки минаваше TUV със Супрата, немците го накараха да си смени американските фарове с европейски.Той си взе BOSCH, a с другите безгрижно си карам аз!
Ти да не се бъзнеш, аз не ти давам съвети как да караш, ами ти обяснявам защо не се практикува coasting тук. Има още десетки правила, дето са смехотворни, като 'двете ръце на волана без кръстосване при завой', 'задължителна втора предавка на rounabout', 'не изпреварвай, ако не е път с повече от една лента' и т.н..Japanese_fever написа:Az za men si go znam, no drugite da si go znaqt, k'at se vika. biggrin.gif
Tiq prawila za ne krystoswaneto i za vtora predavka(rounabout ne znam kakvo e, no predpolagam zavoj na 90*) sum gi 4el v edin mnogo star PDP(bulgarski) ot 60 i ne zam si godina.Scott написа: Има още десетки правила, дето са смехотворни, като 'двете ръце на волана без кръстосване при завой', 'задължителна втора предавка на rounabout', 'не изпреварвай, ако не е път с повече от една лента' и т.н..
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта