Страница 3 от 3

Публикувано на: 03 Ное 2010 18:11
от mirott
E,може да има някаква нова технология измислена,дето 12V хакомтулатор да държи 14V... biggrin.gif

Публикувано на: 04 Ное 2010 09:14
от max-2
Накарахте ме да проверя - 12,72В в покой както си е на колата, без консуматори и 3-4 часа престой.
Много ли е 14,7 волта на запален двигател? Независимо дали е на празен ход или на 4-5000 оборота, не се променя напрежението. Заради продавача(мрънкаше, че зарежда малко повече) на другия ден след покупката на нов
http://www.berga-batterien.de/produkte_ ... cblock.php
го смених с
http://www.berga-batterien.de/produkte_ ... rblock.php
защото му дават 14,8В зарядно напрежение.

Публикувано на: 04 Ное 2010 10:14
от slowtraveler
mitoko, с какъв уред си мерил това напрежение?
Явно уреда ти те подвежда.... Ако греши 1% (много точен уред) то грешката ти е 0.1-0.2В. Но ако греши 10%, то тогава може да ти показва с погрешност 1-2В...
Просто няма как да изкараш по-високо напрежение - практическа и теоретична химия и физика...
Останалото е във фазата на 'свръхестественото' :thumbsup: