Бавно въртене сутрин

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 22 пъти

Мнение от mirott » 03 Ное 2010 18:11

E,може да има някаква нова технология измислена,дето 12V хакомтулатор да държи 14V... biggrin.gif

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 04 Ное 2010 09:14

Накарахте ме да проверя - 12,72В в покой както си е на колата, без консуматори и 3-4 часа престой.
Много ли е 14,7 волта на запален двигател? Независимо дали е на празен ход или на 4-5000 оборота, не се променя напрежението. Заради продавача(мрънкаше, че зарежда малко повече) на другия ден след покупката на нов
http://www.berga-batterien.de/produkte_ ... cblock.php
го смених с
http://www.berga-batterien.de/produkte_ ... rblock.php
защото му дават 14,8В зарядно напрежение.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Ное 2010 10:14

mitoko, с какъв уред си мерил това напрежение?
Явно уреда ти те подвежда.... Ако греши 1% (много точен уред) то грешката ти е 0.1-0.2В. Но ако греши 10%, то тогава може да ти показва с погрешност 1-2В...
Просто няма как да изкараш по-високо напрежение - практическа и теоретична химия и физика...
Останалото е във фазата на 'свръхестественото' :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта