Страница 3 от 4
Публикувано на: 26 Ное 2010 17:45
от didak
mirott написа:Човече,не е до настройка,не чете ли какво сме писали до сега?!
Именно защото чета, ти предложих и този вариант.
Предполагам до сега си ги настройвал чрез образа на сноповете върху стена.
Аз бих проверил, как ще ги настроят чрез тази оптична система.
Единствено рискуваш да не ти хареса резултата и да ги настройваш наново
Публикувано на: 26 Ное 2010 17:57
от mirott
Добре,мерси за идеята:)!
Публикувано на: 27 Ное 2010 01:10
от slowtraveler
Имайте предвид, че някои крушки са изкривени геометрично....
Т.е. дори и крушките да са в леглата, жичката не е във фокуса на рефлектора...
Защо не пробвате да размените крушките?
Публикувано на: 29 Ное 2010 14:44
от mirott
mirott написа:Няма оправия.Свалях фаровете,сменях крушките,ксенон сложих на късите...дълъг ляв си е все така!А освен да е така направен,вече не знам!Всичко си е ок,всичко си е по местата.Размествах светеща крушка-не става и не става!
Публикувано на: 29 Ное 2010 17:18
от miLen4o
Да не би да е имало някакъв удар отпред и да е с изместена греда.
Публикувано на: 29 Ное 2010 17:58
от mirott

Това е!Удряни са!
Публикувано на: 30 Ное 2010 09:31
от boqnkov_
Нищо не е удряно! Аз си реших проблема. Има два вида Н7 крушки. Едната е с ъгъл на спиралата вътре около 15 градуса, а другия вид са си абсолютно с права нажежаема спирала. Нашите тойоти (авенсис 1) се нуждаят от тези с права спирала. Всичко светна уникално. Изобщо нямам нужда от ксенон. Лъча се отсече както трябва и пред мен е ден. Късите са си по местата, дългите също. Няма как от удар рефлектора да се "осуче" и късата да свети в снопа на дългата. По - скоро би се счупил! Вече съм сигурен, че проблема на всеки един "несветещ" авенсис 1 са крушките! Успех! Надявам се съм бил полезен! Благодаря и на колегите които се включиха в темата ми!
Публикувано на: 30 Ное 2010 17:02
от shterev
boqnkov_ написа:Нищо не е удряно! Аз си реших проблема. Има два вида Н7 крушки. Едната е с ъгъл на спиралата вътре около 15 градуса, а другия вид са си абсолютно с права нажежаема спирала. Нашите тойоти (авенсис 1) се нуждаят от тези с права спирала. Всичко светна уникално. Изобщо нямам нужда от ксенон. Лъча се отсече както трябва и пред мен е ден. Късите са си по местата, дългите също. Няма как от удар рефлектора да се "осуче" и късата да свети в снопа на дългата. По - скоро би се счупил! Вече съм сигурен, че проблема на всеки един "несветещ" авенсис 1 са крушките! Успех! Надявам се съм бил полезен! Благодаря и на колегите които се включиха в темата ми!
Колега можеш ли да качиш снимки на крушките с права и наклонена спирала.Така ще придобия ясна представа за какво става въпрос защото в магазините всички ми се виждат с наклон.
Публикувано на: 30 Ное 2010 18:27
от max-2
Аз като си купувам крушки винаги, когато има възможност си избирам с такова положение на светещата спирала, в каквото има най-много крушки от купчината пред мен. Много е важно и има разлика наистина в светенето. Най-малкото се измества снопа и иска реглаж фара после. Виждал съм дори крушки с видимо наклонен балон. Качество....
Публикувано на: 30 Ное 2010 22:22
от gena_bs
Вие ме убихте!
Какви са тези наклонени жички, балони, какво е това чудо? Моите са H4 и H1, като съм сменил на различни автомобили поне 10 броя и никоя не беше нито с крив балон, нито с навивка. Марките са Philips, Osram, GE и Narva.
H7 ще ги погледна в магазините при първа възможност! Доколкото си спомням този тип бяха най-скъпите. Ето една снимка, би трябвало да е такава крушката:
http://www.nierle.com/pic/4649p.jpg
Публикувано на: 30 Ное 2010 22:41
от boqnkov_
Ами факт е, че си купих две чисто нови крушки. И те не светят добре на късите на авенсиса. И двете! Като сложих крушките от дългите (филипс) светнаха супер яко и фокусирано. За халогените явно не е толкова прецизно защото и филипса и "новите" крушки си правят хубав отсечен лъч. Явно при късите и дългите всяка десета отклонение от стандарта оказва мнгого голямо влияние.
Публикувано на: 01 Дек 2010 08:33
от shterev
boqnkov_ написа:Ами факт е, че си купих две чисто нови крушки. И те не светят добре на късите на авенсиса. И двете! Като сложих крушките от дългите (филипс) светнаха супер яко и фокусирано. За халогените явно не е толкова прецизно защото и филипса и "новите" крушки си правят хубав отсечен лъч. Явно при късите и дългите всяка десета отклонение от стандарта оказва мнгого голямо влияние.
Качи снимки на този Филипс и сравни с друга.
Публикувано на: 02 Дек 2010 22:49
от boqnkov_
Заблудил съм се заради структурата на двете крушки. И двете са си с прави спирали, само че евтината е с видимо по - различна констукция.
Изгорялата е "Филипс", а здравата е "куча марка". Филипса прави перфектен отсечен сноп, а евтината НЕ! Крушката не е дефектна, защото се излъгах и си купих две. Другата е абсолютно същата. Просто се правят по различен стандарт, (ако въобще се правят по стандарт).
http://boqnkov.snimka.bg/automobiles/krushki-h7.553683
Публикувано на: 06 Дек 2010 10:50
от Petar
Онзи ден ми изгоря дясната крушка на късите светлини в магазина ми предложихаа два модела крушки едната беше за 4.50 лв. а другата за 11.80 лв .Взех тази за 11.80 лв. на "Нарва" немско производство изгорялатами беше на Филипс пак немска като я разгледах се оказа че сложена още с прозводството на колата .Търсех си и Филипс но не можах да намеря и затова купих тая но като я монтирах нямаше никаква разлика в светенето на двата фара .
Публикувано на: 06 Дек 2010 12:16
от slowtraveler
'Некитайските' качествени крушки отговарят на стандарта и няма проблеми с взаимозаменяемост....