Страница 3 от 3

Публикувано на: 20 Окт 2010 20:29
от zi_zi_top
Fido Dido написа:Екология ли?!
Стига глупости - на никой не му пука. ... Нещо като фарсът с касовите апарати по сергиите, дето баба Гица продава дини от бостана си.
laugh.gif :thumbsup:

Публикувано на: 21 Окт 2010 00:01
от Vesko
Fido Dido написа:Екология ли?!

Стига глупости - на никой не му пука. Ако знаете колко катализатора премахвам периодично - от нови коли - лошо ще ви стане.

За екология в Чалгария ще говорим тогава, когато изчезнат Камазите, Икарусите и подобен род саркофази. Тогава някой тъп общинар може да се изправи срещу мен и да претендира за екология, ама спорът ще стане суров, ако карам на газ - примерно.

И когато българинът се научи да си държи катализатора на колата, а когато се запуши - да използва негов аналог от друг производител - примерно, а не да си купува оригинален на цената на нова кола.

Замърсяването не е само от автомобилния парк.

Това са оправдания, за да тръгне бизнеса на поредния мафиот, спал с дъщерята на виден политик.

Нещо като фарсът с касовите апарати по сергиите, дето баба Гица продава дини от бостана си.
Дидо, ако ми махнеш катализатора на RX450h от 299кс колко ще стане?

Публикувано на: 21 Окт 2010 00:18
от Uncle Dido
299,5 к.с.

Публикувано на: 21 Окт 2010 09:26
от SFINKS
zi_zi_top написа:
SFINKS написа:....
Моля те, не ми казвай, че като си купувал автомобил си мислил за тропическите гори и полярните шапки!
Ако е така наистина, ще се просълзя.
мислил съм да гори малко и да е нов , екологичният ефект при такива автомобили си идва сам без да си го търсил изрично .
затова и трябва да има преференции при закупуването на такива автомобили .
чакам да излязат на нормална цена градски ел колички и се мятам без много да се замислям :thumbsup:

Публикувано на: 21 Окт 2010 11:02
от didak
Има си места, в Англия например, където те стимулират да се замислиш:

Within the B-segment the Yaris 1.33 Dual VVT-i is also the only model in its class to fall within band B for Vehicle Excise Duty, giving an annual road fund licence bill for 2008/9 of just £35.

In the longer term the cost benefits quickly accrue. Working on the basis of 12,000 miles drive a year, with fuel at an average 99.9p per litre, owners can save around £600 to £960 over a three-year period in fuel and road tax costs compared to leading competitor models, as the table illustrates.

Изображение


Fuel costs calculated at 99.9p per litre over 12,000 miles driven per annum; VED costs based on current charges for 2008/09, 2009/10 and 2010/11. Competitor data sourced from official manufacturer web sites. All data correct at January 2009.

Публикувано на: 26 Окт 2010 14:24
от autotimbg
Българинът е беден не от високи данъци, а от ниски доходи! :censored:[/quote]

Абсолютно си прав, да не забравяме, че "всяко число умножено по нула прави нула"