Страница 3 от 3

Публикувано на: 21 Юни 2006 01:30
от newmiro
plastmasovi sa, da.
zabravih da spomena tova:)
tochno kakto kazvash, plastmasovite trybi na vsmukatelniq kolektor.
strannoto e che pri svoboden hod se chuva nai-mnogo, vse edno kato diesel-che traka wacko.gif wacko.gif onq den edin aver vika, ave miro kolata ti neshto kato diesel traka:) wacko.gif unsure.gif dve v edno

Публикувано на: 22 Ное 2006 08:35
от newmiro
докато бях из БГ тези дни и изкарвах максималното на моята корола:) (1.6VVTi, 110hp, 2001г.), забелязах нещо много странно. по завоите на проходът Шипка, когато колата лееко занесеше, светваше датчика на ръчната спирачка! някой знае ли защо се получава така и значи ли нещо това?

и още нещо, трябва да си сменям предните дискове, че нещо са се накривили, а не искам да слагам пак stock на тойота. бихте ли ми препоръчали нещо по като за екшън, да не ми загряват на половината на прохода на планината. предполагам някой вентилиран диск трябва да е(за справка задните ми спирачки са барабанни)? някакви особености за които трябва да знам? ще се наруши ли някакъв баланс във спирането? Благодаря предварително! ;)

Публикувано на: 22 Ное 2006 14:25
от slowtraveler
Провери си нивото на спирачната течност.
При износване на накладки/дискове, нивото спада.
При завой сензора за нивото може да покаже по-ниско ниво и да светне заради стичането на течността в едната страна на резервоарчето заради центробежните сили...

Публикувано на: 22 Ное 2006 20:20
от LEXUS
newmiro написа: strannoto e che pri svoboden hod se chuva nai-mnogo, vse edno kato diesel-che traka wacko.gif wacko.gif onq den edin aver vika, ave miro kolata ti neshto kato diesel traka:) wacko.gif unsure.gif dve v edno
Да,бе и мойта 1.4 VVT-i от чисто нова потраква на празен ход.Аз си го обяснявам с веригата,защото не е с ангренаж.И мен много ме учуди това ,че работи по-шумно на празен ход от старата ми корола с двигател 2е.Пак казвам ,обяснявам си го,че причината е веригата.Като казвам потракване ,не значи ,че трака,ами просто очаквах да работи по-тихо на място от един японски двигател... dry.gif Казвайте ако има някакъв проблем,да се оплаквам в ТМ-ауто,че ми е в гаранция.Кви са тия тракащи клапи,ние Тойоти ли караме или дизелови Аудита... laugh.gif
П.С. Забелязвам също,че има изчукване на аванс точно между 2100-2400 об./мин. понякога,но не винаги и най-често при леко подаване на газ,при бързо ускорение притраква съвсем леко и за малко понякога,рядко се случва,но съм го забелязал,тествана е в ТМ-ауто на компютъра там,казват нищо няма,компютърът бил настроен на VVT-i да работи на ръба на детонацията,това е обяснението...

Публикувано на: 22 Ное 2006 20:36
от slowtraveler
Ами мойта също е с верига, но няма потракване....
А за детонацията - ако всичко по двигателя ти е ОК, не би трябвало да я чуваш.
Всеки инжекторен двигател си има датчик за детонации, който да ги 'усеща' и своевременно да намалява аванса...
Само на руските автомобили има допълнителен датчик за 'качеството на настилката на пътя', който да изключва датчика за детонации при много лош път....

Публикувано на: 24 Ное 2006 18:02
от newmiro
разбрах че е от спирачната течност и трябва да долея. след това има ли нужда да се обезвъздушават спирачките? а, и още нещо, на моята корола има две места където пише че иска само дот3 течност, днеска се чесах по главата дълго време ама още не съм измислил в кое от двете места да налея. утре ще видим, пък ако и някой знае и ми каже цена няма д има:) /дот3 е съвместим с дот4 нали?/

а по въпроса с дисковете на предните спирачки, ще се наруши ли някакъв баланс ако не сложа обикновени на тойота, ами надупчени и нарязани, вентилирани??? /отзад съм с барабанни/

а по въпроса с тракането, то е от всмукателния колектор, некви клапи имало дет са пластмасови и тракали, казаха ми че нямало проблем да си карам така, обаче ако искам да спре да трака, трябва да се смени колекторът/на цена от над 500лв. wacko.gif / викам я да си трака по-добре пък аз ще пия повече бири:)

Публикувано на: 24 Ное 2006 19:10
от slowtraveler
Нямаш нужда от обезвъздушаване щом все още спираш и проблема е само в индикацията.

Двете места които си гледал да не са резервоарчето за спирачките (след вакуумния усилвател) и другото резервоарче на съединителя?
Провери и коригирай двете нива, да не би някъде да останеш и без съединител :thumbsup:

Публикувано на: 25 Ное 2006 20:27
от newmiro
че те и двете ли са с дот3 течност? unsure.gif

Публикувано на: 26 Ное 2006 00:00
от jamie
Da