Scott написа:Преди да правиш всякакви експерименти се увери че запалителната система е наред. Ти ограничаваш разследването до ламбда сондата, но забравяш, че тя може да си работи нормално, а просто при обедняване на сместа запалването в цилиндъра да не е както трябва - слаба искра, топли свещи и т.н.
П.П. Само от любопитство, какви са 'оригиналните иридиеви' свещи за този двигател?
Скоти нали аз това му казах ама при положение че комутаторите са в бобините и е wasted spark нещата стават малко сложни .
Между другото такова гюбрене се получава и от неверни показания на дебитомер/МАП . И може колектора да е разхерметизиран някъде .
Ако може да закачи осцилографа на бобината да види какво ще стане е най-добре . Ама трябва да си направи индуктивен сензор или през едно искрище и през делител иначе няма как да хване какво се случва . Другия вариант е да види дали има разлика в тока , който консумират и да мерси с осцилографа през един шунт/резистор пада на напрежението . Дали е еднакво всичко при двете бобини .
Но много трябва да внимава да не бастиса уреда , че ако прескочи някоя искрица входното стъпало си заминава .