Страница 3 от 3

Публикувано на: 07 Сеп 2010 06:21
от Kobayashi
MX5 написа:
Kobayashi написа:Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif
Mazda MX-6 и Ford Probe са горе-долу една и съща кола. Как става така, че едната звучи нелепо на фона на другата? unsure.gif

Това е кола създадена от днеска за утре, имам един авер с турбинираната мисля че беше 2.2 Турбо на тази кола просто и беше писано да не се кара...

Публикувано на: 07 Сеп 2010 10:01
от kofarata
Bass_Man написа:по-старата Селика 17х коня . Която си е тотално безпроблемна кола . И много лесно в бъдеще става GT4 :whistle: . Не , че 1,8 не става rolleyes.gif .
какво имаш предвид най-вече за сатаването на 1.8? имам такава, искам по-големия матор и за това питам как ша стане. До колкото знам на 3-те модификации само ламарините са им еднакви.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 23:21
от miLen4o
Пич по добре си вземи нещо такова http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details (не точно тази) и си я направи за още 5-6к и да знаеш ,че караш здрава и хубава кола.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 23:46
от MX5
Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.




Публикувано на: 08 Сеп 2010 01:49
от Bass_Man
kofarata написа:
какво имаш предвид най-вече за сатаването на 1.8? имам такава, искам по-големия матор и за това питам как ша стане. До колкото знам на 3-те модификации само ламарините са им еднакви.
Взимаш карантията и я слагаш . Нищо повече не ти трябва .

Публикувано на: 08 Сеп 2010 04:34
от Kobayashi
MX5 написа:
Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.


Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали :D (туй в кръга на шегата) ама дори и да направят най-здравата кола на света няма да се оттърват от репотацията си!

Публикувано на: 08 Сеп 2010 07:48
от MX5
Kobayashi написа:
MX5 написа:
Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.


Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали :D (туй в кръга на шегата) ама дори и да направят най-здравата кола на света няма да се оттърват от репотацията си!
Няма такъв филм. 2.2 turbo имаше само в първото поколение много отдавна.

От '93 (второто поколение) са само FS (2.0) и KZ (2.5) двигателите, натуралки.

А това да се обобщава, че всеки Форд на незнам си колко бил на незнам си колко километра са глупости. Ford Probe е Mazda MX6 - колкото издържи Mazda-та, толкова ще е и Форда - колата е една и съща - окачване, двигатели, шаси, т.н. всичко важно е едно и също.

Публикувано на: 08 Сеп 2010 09:12
от Kobayashi
Е значи на авера е стария Пробе... но това че пробе е mx-6 не съм го знаел...

Публикувано на: 08 Сеп 2010 09:24
от diver
Пропускате и едно В6 3000цц дето се садеше у първото пробе. За сичко останало МХ5 го е казал. МХ6 и ПРОУБ не са единствените общи разработки на мазда и форд. Като се почне с едно недоразумение наречено мустанг от 85-та (неква форма на ескорт) та се свърши с мазда 121 от 95-та дето си е форд фиеста.