Страница 3 от 4

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:34
от Me4oKyX
hyankov - незнам дали ще ме послушаш, но аз ще го кажа - проблема го имаше приятел с неговата Корола Версо, същото, мъки ГОЛЕМИ, Тойота дори смениха целия стартер, защото бяха сигурни и проблема остана, но пари не му взеха..... Предлагам ти просто да сурнеш една добавка яка в резервоара, за да прочисти яко дюзите и тогава вече да търсиш проблема по схемата. Това ще ти струва 10лв, като само ще помогне, няма да ти навреди по никой начин. Той от невярване, че може да го прави заради "хубавата" ни нафта, отиде на почивка до Австрия и там Тойота дилъра му каза ясно и точно - "ДИЗЕЛ КАПУТ" - даде му добавката и каза да слага по-редовно и няма да има грижи.... Пробвай го, защото надали наистина е бендикс, щом не ти върти празно :whistle: Не троши пари по "диагностики" преди да пробваш тая попара брат - НАИСТИНА :thumbsup:

Публикувано на: 07 Сеп 2010 22:49
от diesel_power
Не ,че не може да е и дюза ,обаче тогава просто изтърва налягане от някоя дюза и може да се види ,че има ниско налягане в рейла на тестера.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 23:03
от Me4oKyX
На тестер излезе, че има 4 дюзи неработещи .... ohmy.gif Скъпичко идва..... По-добре да го пробва, преди да тръгне според тестер :whistle:

Публикувано на: 07 Сеп 2010 23:16
от diesel_power
Тестера не ти показва точно кои дюзи са за смяна.Проверка на непалене със съмнение в дюза се прави със запушване на дюзите една по една със съчма от лагер с подходящия размер.Съчмата се слага между дюзата и тръбичката ,за да спре нафтата на съответната дюза.

Публикувано на: 07 Сеп 2010 23:54
от hyankov
diesel_power написа:Ти каза ,че върти бавно,а това не може да е от бендикса. Ако е от бендикс на моменти стартера ще върти напразно без да върти мотора .
Съжалявам за техническата ми неграмотност, може би не съм го описал правилно...

Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.

Както и да е, като върна ключа обратно, този звук от празно въртене спира веднага. Диагностиката не съм си я правил сам, един майстор каза че мисли че е това, само след като чу звуците. В Тойота В. Търново изказаха същото мнение.

Дизел зареждам само от ЛукОйл (така ми препоръчаха уж).

Мерси на всички за отговорите!

Публикувано на: 08 Сеп 2010 00:12
от diesel_power
На 100 % е бендикс.

Публикувано на: 08 Сеп 2010 09:26
от martod
hyankov написа:
Като завъртя ключа, в повечето случаи се чува едно много кратко обръщане на мотора (все едно тръгва да пали). След което този звук (от палене на мотор) изчезва и се чува само едно съскане, все едно нещо метално се върти и не опира в нищо. Утре може да се хвана да запиша звука на диктофон.
Няма нужда от диктофон.. biggrin.gif
Ей така трябваше да го опишеш и първият път (цветно), за да няма съмнения че е бендикса ..

Публикувано на: 08 Сеп 2010 23:08
от hyankov
За 'fun', ето все пак запис на няколко нещастни опита за палене.

http://www.box.net/shared/2jcsvs8oi4

Трябва да отбележа че вече съвсем е сдал багажа, не пали дори при студена кола. Добре се докарах, утре ще се чудя как да я закарам до сервиза, дано е събрала сили до тогава unsure.gif

Публикувано на: 09 Сеп 2010 02:38
от Uncle Dido
Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...

Публикувано на: 09 Сеп 2010 07:55
от hyankov
След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.

Публикувано на: 09 Сеп 2010 08:36
от Japanese_fever
Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
hyankov написа:След малко ще пробвам с чужд акумулатор. Дано е от това.
WTF?!? ohmy.gif
Akumulatora ne go li otpisahte kato pri4ina ve4e.

Публикувано на: 09 Сеп 2010 08:56
от martod
Fido Dido написа:Не е шалтера - тук му казват "бендикс".

Шалтера явно ти зацепва - после ти се губи мощност за да завърти мотора...
Дидо, баш си е бендикс..
Шалтера си е шалтер (при него той работи и изхвърля бендикса) бендикса е зъбчатката която върти маховика..
Точно в него е причината.. Вътре около оста му има едни ролки и пружинки които ги натискат (като контрата на старите велосипеди) и в едната посока трябва да зацепи, а в другата оста трябва да се върти свободно ....
При колегата сега се върти и в двете посоки свободно... smile.gif
Това подлежи на ремонт- с натягане на пружинките, но не знам дали ще се справи колегата, защото е капсуловано, но с повече фантазия- има начин за отварянето му ..

Публикувано на: 09 Сеп 2010 09:49
от hyankov
Така, пробвах с чужд акумулатор - не стана. Върнах моя и на късмет запали. Оставих колата в сервиза, до 2 часа ще знам какво е...

Да обобщя - проблема беше започнал да се проявява като мудно палене на топла кола. Прогресира до непалене на топла кола, а накрая непалене при никакви условия.

Извода - друг път да не чакам толкова да се влоши.

Публикувано на: 09 Сеп 2010 11:07
от mitoko
и кой е сервиза да си правя аз изводите unsure.gif

Публикувано на: 09 Сеп 2010 11:10
от hyankov
Сервиза е ей тука. Преди малко ми се обадиха момчетата - бендикса за смяна, с труда щяло да бъде 105 лв, питаха дали да го правят smile.gif

Само за сравнение, Тойота Изток искаха 365 лв за същото нещо (е, предполагам с по-оригинални части).

Но чакай да видим дали ще го оправят като хората и дали няма да се счупи нещо друго в процеса cool.gif