Страница 3 от 3

Публикувано на: 17 Яну 2011 03:49
от Akima
Аз също говоря за пистовия ремък.
VVTi са с верига.
D4D има и с верига и с ремък според кубатурата.

Публикувано на: 17 Яну 2011 07:00
от Kiki
Akima написа:Аз също говоря за пистовия ремък.
VVTi са с верига.
D4D има и с верига и с ремък според кубатурата.
Съжалявам, не се се усетих! :thumbsup:
За Д4Д не съм чул, че има и с верига. wink.gif

Публикувано на: 17 Яну 2011 13:43
от Dizzle
Kiki написа:
Akima написа:Аз също говоря за пистовия ремък.
VVTi са с верига.
D4D има и с верига и с ремък според кубатурата.
Съжалявам, не се се усетих! :thumbsup:
За Д4Д не съм чул, че има и с верига. wink.gif
има Kiki -дори 1.4 Д4Д е с верига

Публикувано на: 18 Яну 2011 22:36
от itso1000
я,как се раздвижи темата изведнъж?!! biggrin.gif ! да ,тази корола е с верига и пистов ремък, интересното е,че в ТМ Ауто ми казаха,че ролките към пистовия ремък, не се сменяли, в случай че не са им разбити лагерите! шах-мат с пешката!!! и трябва ли да сменям антифриз само защото, по схема в ТМ им излиза ,че на 105 хил. антифриза трябвало да се смени!??

Публикувано на: 18 Яну 2011 22:39
от Akima
Да така е,но обикновено се разсвирват ролките,което е признак за заминаването на лагерите!Сменя се само обтяжната ролка. :thumbsup:

Публикувано на: 18 Яну 2011 22:55
от itso1000
данке шьон!

Публикувано на: 28 Яну 2011 21:27
от itso1000
пистовия ремък е сменен, в ТМ ми искаха 100 лв. само за ремъка без ДДС и още 50 лв . за работата,аз им показах конфигурация от 3 пръста с преобладаващ среден и за 50 кинта си реших проблема!!!

Публикувано на: 28 Яну 2011 22:22
от mitoko
а спирачната течност смени ли я?

п.п. в тойота пи ли гръцко чайче smile.gif

Публикувано на: 29 Яну 2011 17:39
от itso1000
спирачна течност ще сменя другата седмица,заедно с дискове и накладки! сега смених двигателно масло и филтър, въздушен филтър! имаше и голям спор между Майсторите за състоянието на водната помпа-единия каза че трябвало да се смени,другия който е леко познат каза че не трябва! веднага направих едно независимо мнение в друг сервиз, и водната помпа няма да се сменя за сега!!!
п.п. черпиха ме с някво нескафе(бльовоч),а чай не ми предложиха! СРАМ за добър ден взимат 50 лв. а черпят с кафе за 0.40 ст

Публикувано на: 29 Яну 2011 20:36
от Akima
itso1000 написа:спирачна течност ще сменя другата седмица,заедно с дискове и накладки! сега смених двигателно масло и филтър, въздушен филтър! имаше и голям спор между Майсторите за състоянието на водната помпа-единия каза че трябвало да се смени,другия който е леко познат каза че не трябва! веднага направих едно независимо мнение в друг сервиз, и водната помпа няма да се сменя за сега!!!
п.п. черпиха ме с някво нескафе(бльовоч),а чай не ми предложиха! СРАМ за добър ден взимат 50 лв. а черпят с кафе за 0.40 ст
Като сменят пистов ремък да сменят водна помпа на френските кенефи - това да не ти е Пежо,Рено,Ситроен - глупости.Правилно си направил! :thumbsup:

Какво й "намериха" като проблем,че искаха да я сменят - или ей така за профилактика и да ти вземат някой лев повече? mad.gif

Публикувано на: 30 Яну 2011 10:16
от itso1000
нямало проблем за сега с водната помпа,но ПО СПЕЦИФИКАЦИЯ, на 105 хил. км трябвало да се смени!!! ама една водна попма при тях е към 200 лв без ДДС и после си пишат 2.5 часа за монтаж и всичко скача към 400 кинта!а между другото рамото на дясната чистачка беше леко счупено и те казват че не може да се ремонтира а ново рамо е 164 лв без ддс и за работа 50кинта абе.......!за нещата които искаха да правят по колата ми направиха проформа фактура на стойност 1060 лв! аз гнаправих всичко за 10 пъти по малко пари!

Публикувано на: 30 Яну 2011 10:25
от Akima
За рамо питай тук - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597&start=0. :thumbsup:

Публикувано на: 09 Фев 2011 22:21
от itso1000
решил съм си проблема с рамото на чистачката,за нула лева,те ке ми кажат че, не можело да се ремонтира,ай марш!

Публикувано на: 09 Фев 2011 23:05
от rockmetal
itso1000 написа:нямало проблем за сега с водната помпа,но ПО СПЕЦИФИКАЦИЯ, на 105 хил. км трябвало да се смени!!!
Щом има колебания или като трябва, по-добре да се смени, за да не си усложняваш живота после. Така и така си сменил всичко наред.

На моята Corolla (Е11) предишният собственик в чужбина не я беше сменил, въпреки че е трябвало по спецификация, и ако не се бях загледал навреме ...