Ко речи ?slowtraveler написа: Май Ауди бяха с 2.5 на БМВ?
Дизелова Toyota vs BMW vs Mercedes
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не си прав Вектра и Омега са по-здрави и по-комфортни от Астра/Зафира . Просто Астрата е супер евтина .slowtraveler написа: Мислих този вариант, но нещо не ми харесва - в единия случай получаваш БМВ със сравнително неутрална развесовка, а в другия - Опел (не че нещо против опел, но ми се струва, че Астра/Зафира са доста по-добре измислени и изпълнени от Омега/Вектра).
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Ще питам в понеделник и ще ти кажа.Нямам номер,ще опитам на лични.slowtraveler написа:Посъбери информацията ако не те затруднява ...nowyaris написа:Ще ти кажа що питам-едно приятелче закъсало и си продава Е250Д,96,очиларка,комби -читава доста-там някъде кинтите.В понеделник мога да питам.slowtraveler написа:Мисля, че доста точно посочих параметрите....
Ще я кара човек, който въобще няма да има интерес да поддържа или да пази... Налива гориво и кара....
Климатици и т.н. (все пак комфорт ще си трябва), състояние, оборудване...
- slowtraveler
- Мнения: 6608
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Bass_man, фермана е дълъг....
Но:
За пукането на главите - май почти всеки дизел го има.... VAG също доста често пукат между клапаните, и то дори и без да се прегряват. При предходната покупка веднага проверих вискомуфата и водната помпа (за теч), които са част от проблемните на БМВ. За 'плочката' на помпата си прав, но плочки се намират, прави се лесно, а и това не е чак толкова често срещан проблем. Останалите неща за дюзи и т.н. - никой не е застрахован, а и обикновено си личи при палене.
Маховика не съм сигурен, че е демпферен... Демпферна е шайбата на ремъка на коляновия вал, и там пътя е ясен - сменях го в абсолютно непознат сервиз, и излезе около 300лв с труда без търговия.
Разхода както казах - не ме притеснява, защото друг ще зарежда. Важното е да върви нормално.
За Опел - извинявай, ама дизелите им са умряла работа... И там помпите са ДЗВЕРСКИ.... Сменя се или електроника, или механика. Едното 2500 другото 2700лв (примерно)
Приятел смени и едното и другото на Опели, които не бяха на много километри. И други негови колеги имаха проблеми, затова фирмата им смени марката.
Относо Фиат - колкото фиата запалих, всичките работят изключително твърдо, с пропушване (продължително), притрисане, със свирене на турбина все едно ще излитам... Нещо не ми вдъхват доверие моделите на фиат от тези години (за такива пари)....
Френски дизел не съм обмислял...
Идеята е след 2г да мога да продам автомобила по-бързо, а интереса към френските сигурно ще е по-нисък....
п.с. хареса ми коментар от АУДИ форума относно 2.5 TDS на БМВ и 2.5 на Ауди:
Но:
За пукането на главите - май почти всеки дизел го има.... VAG също доста често пукат между клапаните, и то дори и без да се прегряват. При предходната покупка веднага проверих вискомуфата и водната помпа (за теч), които са част от проблемните на БМВ. За 'плочката' на помпата си прав, но плочки се намират, прави се лесно, а и това не е чак толкова често срещан проблем. Останалите неща за дюзи и т.н. - никой не е застрахован, а и обикновено си личи при палене.
Маховика не съм сигурен, че е демпферен... Демпферна е шайбата на ремъка на коляновия вал, и там пътя е ясен - сменях го в абсолютно непознат сервиз, и излезе около 300лв с труда без търговия.
Разхода както казах - не ме притеснява, защото друг ще зарежда. Важното е да върви нормално.
За Опел - извинявай, ама дизелите им са умряла работа... И там помпите са ДЗВЕРСКИ.... Сменя се или електроника, или механика. Едното 2500 другото 2700лв (примерно)
Приятел смени и едното и другото на Опели, които не бяха на много километри. И други негови колеги имаха проблеми, затова фирмата им смени марката.
Относо Фиат - колкото фиата запалих, всичките работят изключително твърдо, с пропушване (продължително), притрисане, със свирене на турбина все едно ще излитам... Нещо не ми вдъхват доверие моделите на фиат от тези години (за такива пари)....
Френски дизел не съм обмислял...
Идеята е след 2г да мога да продам автомобила по-бързо, а интереса към френските сигурно ще е по-нисък....
п.с. хареса ми коментар от АУДИ форума относно 2.5 TDS на БМВ и 2.5 на Ауди:
И двата двигателя са много известни но не със своята здравина. Както се казва каквото и да направиш все ще сбъркаш
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6608
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79058IVOtuning написа:slowtraveler написа: п.с. хареса ми коментар от АУДИ форума относно 2.5 TDS на БМВ и 2.5 на Ауди:И двата двигателя са много известни но не със своята здравина. Както се казва каквото и да направиш все ще сбъркашза5 цилиндровия 2,5 тди ли говорчт лоши неща??
Третото мнение laugh.gif (малко съм му оправил правописа)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
IVOtuning
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
там обсъждат а4 2,5 в6, който в началните години(до 2000г мисля) е много зле, разпределителните валове ги яде за закуска, кобилици, повдигачи.....slowtraveler написа:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=79058IVOtuning написа:slowtraveler написа: п.с. хареса ми коментар от АУДИ форума относно 2.5 TDS на БМВ и 2.5 на Ауди:за5 цилиндровия 2,5 тди ли говорчт лоши неща??
Третото мнение laugh.gif (малко съм му оправил правописа)
аз ти говоря за 2,5 тди 5 цил, който се монтира на 100/а6 до 97 год. ...
нещо такова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
за около 4/4,5к лв трудно ще намериш "повече" кола
както и да е.....
Желая ти успех с избора.
- slowtraveler
- Мнения: 6608
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
IVO, информацията е ценна...
Не съм се интересувал от Ауди дизела, и не знаех, че има такива разлики в 2.5 tdi от различните години.
Крайния избор разбира се ще е според това, което има на пазара...
Не съм се интересувал от Ауди дизела, и не знаех, че има такива разлики в 2.5 tdi от различните години.
Крайния избор разбира се ще е според това, което има на пазара...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
5 цилиндровия е легендарно здрав. 6 цилиндровия също е легенда... известен като душегуба или от сорта...за на БМВ 2.5 кенефа хич и няма смисъл да се говори...Ако е на ВАГ дизел, 1.9 преди бомба-дюзата. 110 коньовия няма извесни серийни дефекти....slowtraveler написа:IVO, информацията е ценна...
Не съм се интересувал от Ауди дизела, и не знаех, че има такива разлики в 2.5 tdi от различните години.
Крайния избор разбира се ще е според това, което има на пазара...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Всички дизели нямат тези проблеми ! БМВ ги имат заради мърлявата поддръжка ВАГ , Фиат/Ланча/Алфа имат по един два модела от рейките и помпи-дюзите , които абсолютно безпричинно хвърлят главички .slowtraveler написа:Bass_man, фермана е дълъг....
Но:
За пукането на главите - май почти всеки дизел го има.... VAG също доста често пукат между клапаните, и то дори и без да се прегряват.
Еми понеже не си сигурен за това съм ти изписъл такъв ферман ве Слоу !!! Маховика е демпферен още от 2,4 чист дизел/TD и на всички нагоре . Просто тогава не се чупи лесно . Но на 2,5TDS една седмица спортно каране с рязко тръгване и превключване на скоростите и си готов за 3000лв. Шайбата отпред е ясна но не е фатална .slowtraveler написа: При предходната покупка веднага проверих вискомуфата и водната помпа (за теч), които са част от проблемните на БМВ. За 'плочката' на помпата си прав, но плочки се намират, прави се лесно, а и това не е чак толкова често срещан проблем. Останалите неща за дюзи и т.н. - никой не е застрахован, а и обикновено си личи при палене.
Маховика не съм сигурен, че е демпферен... Демпферна е шайбата на ремъка на коляновия вал, и там пътя е ясен - сменях го в абсолютно непознат сервиз, и излезе около 300лв с труда без търговия.
Това ,че си проверил муфата ти не е гранация за нищо защото не знаеш дали не е сменена преди това . Ние така купихме едно време една Е34-ка перфектна от наш човек дето се прибрал на самоход от Англия с нея и таман 2 дена изкара преди да хвърли водите . Главата просто беше поцепена ! И не беше пукната само между цилиндрите . Просто не ставаше за нищо . След това пълен ремонт с една глава от едно по-ново Е36 и никога не е имал никакви проблеми .
Другото нещо , което трябва да знаеш е , че при покупката ако стрелката на водата на загряло в движение мърда значи ще имаш ядове .
Имай предвид също , че БМВ-тата имат страшно много тампони и са доста скъпи .
Не знам от къде си останал с впечатлението , че плочки се намират лесно ? Аз съм търсил доста и много трудно се намираха читави .
И вискомуфата и помпата не са проблемни , а просто са консуматив !
Принципно ако ще се кара служебната БМВ не много подходящи защото са доста по-капризни и си искат грижи . Ако го ръчкаш на студено или е спо-евтино масло може да си имаш ядове .slowtraveler написа:
Разхода както казах - не ме притеснява, защото друг ще зарежда. Важното е да върви нормално.
За Опел - извинявай, ама дизелите им са умряла работа... И там помпите са ДЗВЕРСКИ.... Сменя се или електроника, или механика. Едното 2500 другото 2700лв (примерно)![]()
Приятел смени и едното и другото на Опели, които не бяха на много километри. И други негови колеги имаха проблеми, затова фирмата им смени марката.
Е как ще са им умряла работа дизелите на Опел, като едните са на Исудзу , а другите на БМВ ? Имат и някакви техни ама доста малко . И доста ясно си спомням , че помпата беше поне 2 пъти по-евтина от тази на БМВ . Сега може и да са се променили нещата . Но омегата си е дефакто БМВ - мотора е на БМВ , кутията е Гетраг или ЗФ , със задно и опити за антикорозионно покритие и безумно евтини части .
А те нови ли са им били опелите ? При всички марки се случва да попаднеш на ялови серии .
Има и читави ама трябва да обикаляш . Истината е , че повечето са пълни кенефи не защото са Фиат , а защото никога не са поддържани .slowtraveler написа: Относо Фиат - колкото фиата запалих, всичките работят изключително твърдо, с пропушване (продължително), притрисане, със свирене на турбина все едно ще излитам... Нещо не ми вдъхват доверие моделите на фиат от тези години (за такива пари)....
Аз обикалях по едно време за Пунто и дакажем от 50 броя намерихме 2 много читави . Другите бяха безобразни кенефи .
Като лимузина изпадат и доста евтини Ланча Капа . Принципно са доста трошливи но пък са луксозни и части за тях в момента бол .
Ами не знам защо си мислиш така . Принципно Пежо е с доста добра слава у нас . Дизелите на Пежо не са лоши . За мен лично са доста по-добри от ВАГ .slowtraveler написа: Френски дизел не съм обмислял...
Идеята е след 2г да мога да продам автомобила по-бързо, а интереса към френските сигурно ще е по-нисък....
Както казва Дивера и аз да повторя ако ще е ВАГ най-добре 1.9TDI преди бомбата biggrin.gif .slowtraveler написа: п.с. хареса ми коментар от АУДИ форума относно 2.5 TDS на БМВ и 2.5 на Ауди:И двата двигателя са много известни но не със своята здравина. Както се казва каквото и да направиш все ще сбъркаш
- slowtraveler
- Мнения: 6608
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
В какъв смисъл за 6 цилиндровия е душегуб ?diver написа:5 цилиндровия е легендарно здрав. 6 цилиндровия също е легенда... известен като душегуба или от сорта......slowtraveler написа:...Ауди дизела....
Като такъв, че ти изпива соса от ремонти, или че е легендарно здрав?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми в прекия , че си умира най-редовно .
ПС: Ето от тук http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C4 гледам , I5 , 2,5 TDI , 110 и 140 коня . Мисля , че този 140 коня имаше някакви ядове но не съм сигурен .
ПС: Ето от тук http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C4 гледам , I5 , 2,5 TDI , 110 и 140 коня . Мисля , че този 140 коня имаше някакви ядове но не съм сигурен .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Нещо е такова май ще ти е най-добре http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Ако не намериш Карина разбира се .
Ако не намериш Карина разбира се .
- slowtraveler
- Мнения: 6608
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 400 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: shubham565 и 4 госта