Страница 3 от 3
Публикувано на: 18 Авг 2010 17:12
от slowtraveler
hyankov написа: Уби всичко детско в мен. Карам английска кола

Че не знаеше ли ?!?!

VIN кода ти почва с SB laugh.gif
Защо мислиш, че филтъра на климатика ти е под педала на газта и е 'сглобяем' от две части, защото заради педалите няма място да се навре един голям филтър....
Просто при англичаните с дясната дирекция там са краката на пасажера....
Чак после им е дошло на акъла, че колата все пак трябва да се прави и за лява дирекция laugh.gif
Ако това те успокоява - този авенсис най ми харесваше от всичките авенсиси

Публикувано на: 19 Авг 2010 00:41
от Bass_Man
hyankov написа:Boris, интересно... аз за момента не мога да падна под 9.6/100 градско

Може би не съм свикнал да я карам както трябва още. Дайте съвети
Колкото до залепването на пътя, има една друга тема, в която твърдят нещо различно laugh.gif
Е глупости ве как ще ти дава 9,6 литра на 100км това не може да бъде ! Я бързо къде са икономистите да кажат как може да направят 5-6 литра градско с Авенсис дизелче ? И това е при положение , че София е празна ! Чакай да дойдат навалиците да видиш ти как няма разлика между Авенсис и Приус на градско . Пък и да застудее малко .
Принципно докачката не е към теб они си знаят

!
Публикувано на: 19 Авг 2010 01:18
от JapCar
slowtraveler написа:hyankov написа: Уби всичко детско в мен. Карам английска кола

Че не знаеше ли ?!?!

VIN кода ти почва с SB laugh.gif
Ако това те успокоява - този авенсис най ми харесваше от всичките авенсиси

В Англия край Дерби има завод на Тойота и се сглобяват доста от моделите за Европа,но от къде е информацията,че също там се конструират?
В Азия и САЩ Авенсис няма ли,макар и под друго име?В Австралия съм виждал Авенсис,но не съм сигурен дали изглежда по същия начин...Там се карат предимно японски марки и най-вероятно се правят в Япония.
Да се правят в Европа има и предимства.Едно време европейците бягаха от японски коли,не,че са лоши,а частите бяха по-скъпи (мита) и доставката траеше месеци защото идваха от другия край на света.Сега би трябвало да няма разлика с другите европейски марки.
Публикувано на: 19 Авг 2010 01:36
от Bass_Man
JapCar написа:
В Англия край Дерби има завод на Тойота и се сглобяват доста от моделите за Европа,но от къде е информацията,че също там се конструират? В Азия и САЩ Авенсис няма ли,макар и под друго име?
Един бог знае къде с е конструират . Иначе в Азия и САЩ Авенсис няма . Там има Камри , което е съвсем друга бира . И държа продажбите за най-продаван автомобил доста години в САЩ !
JapCar написа:
Да се правят в Европа има и предимства.Едно време европейците бягаха от японски коли,не,че са лоши,а частите бяха по-скъпи (мита) и доставката траеше месеци защото идваха от другия край на света.Сега би трябвало да няма разлика с другите европейски марки.
Всъщност цените на Европейските части за "Японски" коли са в пъти по-скъпи от подобни произведени в Япония , доставени до Европа и обмитени ! И са в пъти по-некачествени . Имаме три супер ярки примера : демпферни маховици, сегменти Колбеншмит , педал за газта !!! И още безброй не чак толкова ярки .И сега идва логичния въпрос : " Защо ми е Японска емблема с Европейски елементи на разсъждение на двойна цена ?" И всъщност Европейците не са бягали от Японските коли едно време , а точно защото са тичали към тях са измислени по-високите мита и задължителното производство в Европа .
Публикувано на: 19 Авг 2010 08:05
от slowtraveler
JapCar написа:....
В Англия край Дерби има завод на Тойота и се сглобяват доста от моделите за Европа,но от къде е информацията,че също там се конструират?
В Азия и САЩ Авенсис няма ли,макар и под друго име?....
Някъде из историята на Тойота я имаше тази информация, че не само е сглобен/произведен, но и е един от първите (или първия) автомобил, конструиран от новия развоен център на Тойота в Европа...
Пък Авенсис за Азия и САЩ - май няма, освен ако е внесен от U.K.
П.С. Съгласен съм с последното мнение на Bass_Man.....
Към списъка му с по-скъпи европейски части мога да добавя и вентилатор на радиатора/климатика - японския, добре изработен ел-двигател (Denso) е с около 30% по евтин от изработения в час по ръчен труд от умствено изостанали 'БОШ'

Публикувано на: 22 Авг 2010 23:47
от hyankov
Така, отидох и се върнах до/от Созопол. На отиване компа ми отчете 5,7 на 100. Заредих до горе и показанията се оказаха много близко до реалноста - около 5,9 на 100. Не е зле, като се има в предвид че карах с пуснат климатик през цялото време и 140 на магистралите.
Публикувано на: 23 Авг 2010 01:02
от Bass_Man
Не , че не е зле просто това си е нормално . Ся вярно , че някой колеги им дава 3/100 при тези условия

.
Публикувано на: 23 Авг 2010 09:39
от hyankov
Bass_Man написа:Не , че не е зле просто това си е нормално . Ся вярно , че някой колеги им дава 3/100 при тези условия

.
3/100, може би за VW Lupo

Публикувано на: 24 Авг 2010 00:23
от Bass_Man
Купон да става

!
Авенсис 2000г - бордови компютър и разход на гориво
Публикувано на: 10 Окт 2016 10:04
от bradata2002
Здравейте! Колеги, нов съм във форума и не ми дава да пиша на лично съобщение. :( Бих искал да помоля heller или hyankov да ми изпратят на скайп инструкция за експлоатация на Тойота Авенсис 2000г. , понеже имам същата, но нямам тази инструкция. Благодаря предварително! Скайпа ми е: bradata2002

Авенсис 2000г - бордови компютър и разход на гориво
Публикувано на: 10 Окт 2016 11:35
от slowtraveler
Добре дошъл колега... Моля разгледайте форума. Има тема с инструкциите на доста модели..
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=2185
Авенсис 2000г - бордови компютър и разход на гориво
Публикувано на: 10 Окт 2016 11:38
от hyankov
Авенсис 2000г - бордови компютър и разход на гориво
Публикувано на: 10 Окт 2016 12:28
от bradata2002
Много Благодаря! Ще почерпя
