Страница 3 от 4

Публикувано на: 08 Юли 2010 00:22
от jim_beam
a_stankov написа:
valen_tin написа:е то най-добре е да са мигащи, ама нали се сещаш каква лудница ще настане biggrin.gif

Мисълта ми беше, че 20, 30, 50% процента разлика в оптичната мощност човешкото око не може да я регистрира.За това и много преди навлизането на LED технологиите, се използваха за дневни светлини някои от основните светлини на автомобила с редуцирана мощност.Хем върши работа хем не харчи много енергия.

разсъжденията са ти напълно погрешни.може и да са валидни при тъмнина,но дневната светлина има за цел увеличаване на безопасността на светло,в един слънчев ден не можеш да забележиш посмъртно т.н. дневни на всяко едно ново бмв(свети само периферията на кръглите фарове).може теоретично при лабораторни условия при абсолютна тъмнина да имаш право,не претендирам за познания в областта.

Публикувано на: 08 Юли 2010 10:03
от valen_tin
jim_beam написа:
a_stankov написа:
valen_tin написа:е то най-добре е да са мигащи, ама нали се сещаш каква лудница ще настане biggrin.gif

Мисълта ми беше, че 20, 30, 50% процента разлика в оптичната мощност човешкото око не може да я регистрира.За това и много преди навлизането на LED технологиите, се използваха за дневни светлини някои от основните светлини на автомобила с редуцирана мощност.Хем върши работа хем не харчи много енергия.

разсъжденията са ти напълно погрешни.може и да са валидни при тъмнина,но дневната светлина има за цел увеличаване на безопасността на светло,в един слънчев ден не можеш да забележиш посмъртно т.н. дневни на всяко едно ново бмв(свети само периферията на кръглите фарове).може теоретично при лабораторни условия при абсолютна тъмнина да имаш право,не претендирам за познания в областта.
в абсолютна тъмница ако е без фарове и цигарата на шофьора ще видиш отдалеч wink.gif

Публикувано на: 10 Юли 2010 21:23
от a_stankov
jim_beam написа:....................................
Колега jim_beam явно имаш оригинален модул от Тойота.Може ли да те питам някои неща за него.

1.Управлява единствено късите светлини, или къси + габарити.

2.С какви светлини си на късите светлини:ксенон или халоген

3.Ако си с халоген, модула има ли плавен старт или пуска директно светлините на 100%.

4.Има ли глезотиики от рода на - "изпрати ме до вкъщи" или други опции.

Подготвям такъв модул , и се интересувам от това каква функционалност предлагат фабричните модули.За да знам до къде да издребнявам с глезотиики и функциики.
Остава да се изпипат някой дреболии и ще бъде готов във скоро време.Та за това и се интересувам от функционалноста на твоя модул.

Благодаря предварително за отговора.

Поздрави!

Публикувано на: 10 Юли 2010 21:42
от zi_zi_top
Снощи се върнах от Копенхаген (Дания), там карат със светлини целогодишно и денонощно. Гледах доста фарове на коли. Само на Ауди, МБ и на БМВ светят фабрични светодиодни дневни светлини. Другите си карат на къси светлини.
Аз съм напълно разколебан в смисъла на "заигравките" с дългите светлини. Освен това цената на крушките е пренебрежимо малка за да ги мисли толкова човек. cool.gif

Публикувано на: 10 Юли 2010 23:24
от diesel_power
Аз ги връзвам към динамото,като запалиш и изгасне лампата,фаровете светват.Тъй като цялата работа се състои от две малки реленца е проста и надеждна,така направено работят всички функции на копчето къси,дълги,фарове за мъгла.

Публикувано на: 11 Юли 2010 01:20
от jim_beam
zi_zi_top написа:Снощи се върнах от Копенхаген (Дания), там карат със светлини целогодишно и денонощно. Гледах доста фарове на коли. Само на Ауди, МБ и на БМВ светят фабрични светодиодни дневни светлини. Другите си карат на къси светлини.
Аз съм напълно разколебан в смисъла на "заигравките" с дългите светлини. Освен това цената на крушките е пренебрежимо малка за да ги мисли толкова човек. cool.gif

много правилно се замисляш,технологиите се развиват в друга насока,бягайки от крушките,стремят се всичко да стане с LED,поради много по-ниската консумация.
според мен ако човек има мерак за дневни светлини,има достатъчно евтини LED-панели,било на ленти,които могат да се вградят без големи проблеми във halogenки или дори във главните фарове.
ефекта ще бъде същия с доста по-ниско натоварване на ел. системата.
иначе е само въпрос на време,когато дори ксенон ще бъде изместен,мое мнение.


@diesel_power
имаш лично съобщение,не ги ли четеш wink.gif

Публикувано на: 11 Юли 2010 08:46
от nowyaris
valen_tin написа:защо не си карате направо на къси ?

аз така или иначе го правя, защото излизам от подземен гараж всеки ден ...

1. виждат се със сигурност
2. късите определено не заслепяват през деня
3. най-много да спестите някоя и друга крушка, ако сте с ксенон доста време ще изкара, с нормална крушка, ми те са достатъчно евтини и лесно да си носиш резерва (а и ги продават навсякъде).
В цялата тема този пост най-много ми допада.

Публикувано на: 11 Юли 2010 09:25
от diesel_power
Много хора не си чууват зумера и си забравят фаровете,а като се сетят обикновено вече е късно.Аз лично два пъти съм ходил да подавам ток на един човек заради фарове.Затова после идват и си ги правят автоматични,така се връзват ,че от оригиналното копче имаш избор от :
изкючени винаги;
влючване при запалване на мотора;
само габарити при неработещ мотор:
с изключение на яриса там е по различно.

Публикувано на: 11 Юли 2010 10:37
от nowyaris
То на мен кога ли ми е вървяло.... .

Публикувано на: 11 Юли 2010 10:57
от diesel_power
При ярис фаровете не минават през реле ,а са директно от копчето.Разликата там беше ,че при направа на автоматично включване всички функции на копчето са активни само при работещ мотор.Другия вариант е да си работят нормално и фаровете да се включват при запален мотор обаче, за да ги изключваш лятото например трябва да се сложи допълнително копче.

Публикувано на: 11 Юли 2010 11:01
от nowyaris
diesel_power написа:При ярис фаровете не минават през реле ,а са директно от копчето.Разликата там беше ,че при направа на автоматично включване всички функции на копчето са активни само при работещ мотор.Другия вариант е да си работят нормално и фаровете да се включват при запален мотор обаче, за да ги изключваш лятото например трябва да се сложи допълнително копче.
Мерси,колега,ама докато е в гаранция няма да я пипам.Въпроса го реших с бележка на радиото залепена-"жена,пусни си фаровете".

Публикувано на: 11 Юли 2010 11:09
от diesel_power
А ти кой мислиш ги оправя развалените тойоти в гаранция? :whistle:

Публикувано на: 11 Юли 2010 12:53
от nowyaris
diesel_power написа:А ти кой мислиш ги оправя развалените тойоти в гаранция? :whistle:
Трябва да зададеш този въпрос на някой с развалена гаранционна Тойота.

Публикувано на: 11 Юли 2010 14:09
от IVOtuning
diesel_power написа:Аз ги връзвам към динамото,като запалиш и изгасне лампата,фаровете светват.Тъй като цялата работа се състои от две малки реленца е проста и надеждна,така направено работят всички функции на копчето къси,дълги,фарове за мъгла.
може ли да пуснеш схемата и начина на връзване?

Публикувано на: 11 Юли 2010 14:24
от diesel_power
Може,обаче след като спечеля джакпота от тото 2 ,дотогава трябва да работя. biggrin.gif
А и мисля,че който е достатъчно технически грамотен ще може да се оправи сам след като има добра идея и пробна лампа в ръка.

Без кураж,няма слава! :thumbsup: