Аз не бих нарекъл 150хп бензинка мудна,за мен това си е направо самолет. Преди да си взема Аурис-а се бях спрял на едно БМВ 3-ка от 2003 150хп дизел автоматик. Та за това животно съм сигурен,че ще разцепи всяка бензинка със същата мощност и тегло.Тягата беше нечовешка - това за мен е най-голямото удоволствие при дизела и меко казано тъпо ми звучат изказвания от сорта "бензина е за кеф,дизела за камиони и дълъг път.."slowtraveler написа:Dizzle, отново достигаме до 'тестване на дадено изделие в условия, за които то не е пригодено'...
Приуса твърдо не е за юркане със заварена газ и рязко спиране...
Преимуществата му са другаде и затова ефекта се усеща при други режими..
П.С. ето скрийшот от лога на GPS-а от мудната бензинка laugh.gif
най икономична тойота
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
За дълъг път-да,съгласен съм.за града-не.Слоу е прав,че дизела иска достигане на оптимална работна температура,за да е максимално икономичен.В града му е трудно.И на най-новия.Последствията изплават по-късно.Струват скъпо.И най-новите разработки си ползват принцип от преди 120 год.Трябва температура на двигателя.Лятото не е много страшно,но при русенските зими-спри,тръгни-такова му се майката.От към гориво е по-евтино,обаче после който я купи-жална му майка.mitkoa написа:+1Dizzle написа:Та най-общо казано - най-икономично е айгото и Ярис 1.4 д4д според мен
А за доуксорението:
Пак за тези двигатели.335и има максимален въртящ момент от 1200 оборота, 330д от 1750 оборота.
Давам 330д, защото за 335д няма данни, а 335д ще има по-добри данни.
Т.е тук бензина би трябвало да има предимство....и на 4-а, и на 5-а.
Да ама не.
Ускорение 80-120 км/ч на 4-а/5-а предавка (сек) 4.8/6.1 - дизел
Ускорение 80-120 км/ч на 4-а/5-а предавка (сек) 5.3/6.3 - бензин
Пак за тези двигатели.335и има максимален въртящ момент от 1200 оборота, 330д от 1750 оборота.
Давам 330д, защото за 335д няма данни, а 335д ще има по-добри данни.
Т.е тук бензина би трябвало да има предимство....и на 4-а, и на 5-а.
Да ама не.
Ускорение 80-120 км/ч на 4-а/5-а предавка (сек) 4.8/6.1 - дизел
Ускорение 80-120 км/ч на 4-а/5-а предавка (сек) 5.3/6.3 - бензин
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ами тук идва фактора трансмисия,slow го каза по-горе.наистина немците правят кутиите така,че да дърпа чувствително повече и аз съм имал бмв.обаче за сметка на дълготрайност-надеждност,ако си се интересувал колко щети по кутиите на ауди,бмв,vw има ще знаеш.японците предпочитат да преобразуват мощността плавно и кутията издържа нормално доживотно,както и разхода на гориво е по-нисък.Dizzle написа:Аз не бих нарекъл 150хп бензинка мудна,за мен това си е направо самолет. Преди да си взема Аурис-а се бях спрял на едно БМВ 3-ка от 2003 150хп дизел автоматик. Та за това животно съм сигурен,че ще разцепи всяка бензинка със същата мощност и тегло.Тягата беше нечовешка - това за мен е най-голямото удоволствие при дизела и меко казано тъпо ми звучат изказвания от сорта "бензина е за кеф,дизела за камиони и дълъг път.."slowtraveler написа:Dizzle, отново достигаме до 'тестване на дадено изделие в условия, за които то не е пригодено'...
Приуса твърдо не е за юркане със заварена газ и рязко спиране...
Преимуществата му са другаде и затова ефекта се усеща при други режими..
П.С. ето скрийшот от лога на GPS-а от мудната бензинка laugh.gif
За зимата си прав голям зор е докато загрее,а ако включа и парното след като запаля - няма загряване. Друго си е в на сестрата бензиновото яре -след 2 мин е топло вътре и след 5 двг е загрял.nowyaris написа:За дълъг път-да,съгласен съм.за града-не.Слоу е прав,че дизела иска достигане на оптимална работна температура,за да е максимално икономичен.В града му е трудно.И на най-новия.Последствията изплават по-късно.Струват скъпо.И най-новите разработки си ползват принцип от преди 120 год.Трябва температура на двигателя.Лятото не е много страшно,но при русенските зими-спри,тръгни-такова му се майката.От към гориво е по-евтино,обаче после който я купи-жална му майка.mitkoa написа:+1Dizzle написа:Та най-общо казано - най-икономично е айгото и Ярис 1.4 д4д според мен
знам,знам - на братовчед ми,дето доскоро ме ебаваше откога тойота имали 5-та скорост му гръмна главата на петицата и кви ли не още малки и големи глупости и общо взето златно му излезе тва БМВ biggrin.gifjim_beam написа:ами тук идва фактора трансмисия,slow го каза по-горе.наистина немците правят кутиите така,че да дърпа чувствително повече и аз съм имал бмв.обаче за сметка на дълготрайност-надеждност,ако си се интересувал колко щети по кутиите на ауди,бмв,vw има ще знаеш.японците предпочитат да преобразуват мощността плавно и кутията издържа нормално доживотно,както и разхода на гориво е по-нисък.Dizzle написа:Аз не бих нарекъл 150хп бензинка мудна,за мен това си е направо самолет. Преди да си взема Аурис-а се бях спрял на едно БМВ 3-ка от 2003 150хп дизел автоматик. Та за това животно съм сигурен,че ще разцепи всяка бензинка със същата мощност и тегло.Тягата беше нечовешка - това за мен е най-голямото удоволствие при дизела и меко казано тъпо ми звучат изказвания от сорта "бензина е за кеф,дизела за камиони и дълъг път.."slowtraveler написа:Dizzle, отново достигаме до 'тестване на дадено изделие в условия, за които то не е пригодено'...
Приуса твърдо не е за юркане със заварена газ и рязко спиране...
Преимуществата му са другаде и затова ефекта се усеща при други режими..
П.С. ето скрийшот от лога на GPS-а от мудната бензинка laugh.gif
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
има си печки за тая цел,всички нови дизели за скандинавския пазар и австрия са с вградени горелки,които за още някой лев се преобразуват в пълноценна печка,имам я в моята кола.отделно имаш ел. реотани на радиатора,които автоматично се управляват от ECU-то,поне в австрийския рав е така.отделно отопление на предното стъкло е стандарт,не знам в бг дали го имат.Dizzle написа:За зимата си прав голям зор е докато загрее,а ако включа и парното след като запаля - няма загряване. Друго си е в на сестрата бензиновото яре -след 2 мин е топло вътре и след 5 двг е загрял.nowyaris написа:За дълъг път-да,съгласен съм.за града-не.Слоу е прав,че дизела иска достигане на оптимална работна температура,за да е максимално икономичен.В града му е трудно.И на най-новия.Последствията изплават по-късно.Струват скъпо.И най-новите разработки си ползват принцип от преди 120 год.Трябва температура на двигателя.Лятото не е много страшно,но при русенските зими-спри,тръгни-такова му се майката.От към гориво е по-евтино,обаче после който я купи-жална му майка.mitkoa написа:
+1
Последно промяна от jim_beam на 27 Юни 2010 12:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Добре де,обясни ми как на Ауриса му засичаш 2 л. разлика-единия ден го караш с дизеловия двигател,после вечерта го сваляш,слагаш му бензиновия,събираш всички коли от предния ден,подреждаш ги по същия начин и чак тогава изчисляваш тези 2 л.Ако наистина успяваш да го направиш това-да знаеш търся си квалитетен мениджър на логистична фирма.mitkoa написа:nowyaris,
Не знам за какви последствия говориш, но относно разхода в градска среда с къси разстояния, дадох реален разход.
На мен градското ми е 4км без задръствания с няколко светофара.Разликата дизел - бензин ми е 2+л.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
добре под японците имах предвид хонда,мицубиши отдавна спрях да ги виждам,качеството им не е на ниво,да не говорим,че нямат нито един чист японски модел за европейския пазар!ще карам японец с vw-ауди дизел помпа-дюза и ще се радвам,че ми гори малко и че главата се е спукaла още преди да ми изтече гаранцията,и вътре не трява да си свалям ушанката да не си увредя слуха aрe mersi!Scott написа:Погледни във форума на Митсубиши за 'хроничните' проблеми на скоростните кутии и пак разправяй 'че японците....'jim_beam написа:...японците предпочитат да преобразуват мощността плавно и кутията издържа нормално доживотно,както и разхода на гориво е по-нисък.
Последно промяна от jim_beam на 27 Юни 2010 12:30, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Има СРЕДЕН РАЗХОД при еднакви автомобили.При два абсолютно различни за какъв СРЕДЕН РАЗХОД става дума ?Просто кажи,че ти е доста по-евтино и доста по-готино да си караш новия дизел.Обаче да знаеш от мен-по-евтиното не е по-икономично.Темата започна с въпроса кое е по-икономично-бензин или дизел?Грешно зададен въпрос-много грешни отговори.mitkoa написа:Има си среден разход за тая работа.А ако фирмата ти прави подобни анализи......
По-лека кола бензин ми е давала - 8.0 - 8.5 л на абсолютно същия маршрут - СРЕДЕН РАЗХОД.
Ауриса - дизел - ми дава 6.0 л на абсолютно същия маршрут - СРЕДЕН РАЗХОД.
нов, нов....колко да е нов.
Не ми отговори какви са последствията.Да знам какво ще сменявам по колата и евтиното накрая ще ми излезе скъпо.Хайде да не се заяждаме, няма нужда мисля.А че темата е абсурдна.....бензини по-икономични от дизели, това е ясно.Ако успеем да го докажем, може после да го публикуваме някъде и да отворим очите на целия останал свят.
Пропусна факта, че бензинката беше по-лека от ауриса....по тежък аурис бензин ( гадая ) с малък двигател би дал според мен по-висок разход от това 8.0.Така че си е съвсем резонно 2+л разкика, дори и сравнено на 2 различни коли.
Не ми отговори какви са последствията.Да знам какво ще сменявам по колата и евтиното накрая ще ми излезе скъпо.Хайде да не се заяждаме, няма нужда мисля.А че темата е абсурдна.....бензини по-икономични от дизели, това е ясно.Ако успеем да го докажем, може после да го публикуваме някъде и да отворим очите на целия останал свят.
Пропусна факта, че бензинката беше по-лека от ауриса....по тежък аурис бензин ( гадая ) с малък двигател би дал според мен по-висок разход от това 8.0.Така че си е съвсем резонно 2+л разкика, дори и сравнено на 2 различни коли.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
То това има,онова има-верно,ама струва маса кинти-не само "някой лев".Аз трябва да не слизам от нея,за да избия разликата в покупната цена.Като сложим ,че в момента дизела е по-скъп от бензина,че крадения не е читав като едно време,разликите в стойността на техническото обслужване-икономията отива на майната си.jim_beam написа:има си печки за тая цел,всички нови дизели за скандинавския пазар и австрия са с вградени горелки,които за още някой лев се преобразуват в пълноценна печка,имам я в моята кола.отделно имаш ел. реотани на радиатора,които автоматично се управляват от ECU-то,поне в австрийския рав е така.отделно отопление на предното стъкло е стандарт,не знам в бг дали го имат.Dizzle написа:За зимата си прав голям зор е докато загрее,а ако включа и парното след като запаля - няма загряване. Друго си е в на сестрата бензиновото яре -след 2 мин е топло вътре и след 5 двг е загрял.nowyaris написа:За дълъг път-да,съгласен съм.за града-не.Слоу е прав,че дизела иска достигане на оптимална работна температура,за да е максимално икономичен.В града му е трудно.И на най-новия.Последствията изплават по-късно.Струват скъпо.И най-новите разработки си ползват принцип от преди 120 год.Трябва температура на двигателя.Лятото не е много страшно,но при русенските зими-спри,тръгни-такова му се майката.От към гориво е по-евтино,обаче после който я купи-жална му майка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта