Страница 3 от 3

Публикувано на: 16 Май 2006 19:05
от agent dust
cj, пистичката е с добра настилка, но е прекалено малка и тежка за колата - повечето пъти се оказваш преди завоя на 2-ра под 4000 оборота и трябва много да я мъчиш за да хлъзне - трърде голямо натоварване отнасят карантиите по окачването и съединителя. и аз гледах едно видео от BMW клуба - барбекюта и разни такива, но не караха много - беемветата са прекалено тежки и се мъчат ужасно. истината е на пистата в Калояново - но аз да закарам колата там трябва да е в доста по-добро състояние - твоята обаче ще и хареса много :thumbsup:

Публикувано на: 18 Май 2006 00:07
от juri_galev
Абе тя да си има повече HP да видиш дали ще я държиш да не пада под 4000 оборота rolleyes.gif

Публикувано на: 18 Май 2006 02:48
от agent dust
така е tongue.gif

Публикувано на: 18 Май 2006 09:16
от ugabuga
ne vi triabvat kone ami vartiasht moment tuka :)
shtoto tia i da e 300 konia ama da niama nikoi pod 4k kva e faidata.

ili atmosferka s visoka kompresia ili turbo s malak ohluv

Публикувано на: 18 Май 2006 17:21
от agent dust
и аз съм за въртящият момент biggrin.gif сега ми идва към 4000оборота и при липса на достатъчно скорост само клъч кик помага. предполагам че след олекотяване на маховика ще има по-добър резултат и момента от двигателя по-лесно ще стига до колелата

Публикувано на: 19 Май 2006 22:15
от juri_galev
съгласих се sleep.gif sleep.gif sleep.gif

Публикувано на: 03 Юни 2006 23:55
от agent dust
днес по случайност пак имаше Бухово tongue.gif всъщност се случиха много неща и най-много ме е яд че не взех апаратчето. аз първо не исках да ходя - тойотата е в бокса - но се съгласих при положение че ще покрам импресата cool.gif гумите в буса, една туба с бензин и кацнахме. местните веднага ни надушиха - субаруто се чува из цялото село, та имаше и много публика. дойдоха и едни момчета от сервизните коли по ралитата - имало е много неприятен инцидент на 1-ви, при една от тренировките(неофициални) - един от състезателите е блъснал пътни работници и един човек е починал. много неприятна история sad.gif

тоя път landikar опъваше ръчната като бесен - иначе не ще да поднася кочината. с ръчна ставало, само малко тиксо и трябва да не остава опъната cool.gif големия обратен завой му стана любим - WRC дрифт с много пушилка. ръчната яко на обратните и като слизаше да почине беше ухилен до уши. щеше да стане добро видео. после аз покарах, ама без ръчна, мъчих се само със спирачките - като се има предвид че за пръв път карам сериозно тва 400 коня и много лагаво чудовище - липсваше ми сцепление на предницата и нищо не ставаше, яко understeer. гледам предните гуми много зле - викам от това е. landikar(естествено) вика от липсата на умения е smile.gif мне казвам му, трябва ми скорост и сцепление, като няма сцепление на предницата не става с моята техника, не ща с ръчна. после дойде Влади с бялата аскона, но не кара, а даде на жена си да върти по пистата. върти мадамата, даже oversteer прави, ама кво му стана на ландикар та по едно време обърна и почна да кара наобратно по пистата. на един завой се пресрещнаха, мадамата го видя в последния момент(не го очакваше)... асконата се заби в шофьорската врата на импресата wacko.gif огледахме щетите, пометох стъклата с едни клонки, ландикар покара още(като се качваше през другата врата - шофьорската остана блокирана), после спря да смени гумите че почнаха да падат парцали от тях. А Влади успокои жена си, изправи калника на асконата, качи синчето си(към 4 години) на предната седалка и смаза колата от дрифтове - накрая пръсна почти едновременно двете задни гуми smile.gif много е надобрял, ходил е няколко пъти на пистата да тренира. при смяната на гумите на импресата(със сликове) се оказа че в единия слик има пирон, та по спешност намерихме една гумаджийница наблизо и залепиха гумата за 1 лев. Влади смени задните гуми и ме накара да покарам асконата, врътнах една обиколка полека за проба(много върви тоя опел!) и скоростната кутия взе че сдаде богу дух - още при тръгване нещо не беше наред, на магистралата му изчезнала 4-та, а аз пък изобщо не успях да включа 3-та wacko.gif така или иначе тази кола беше за скрап, двигателя и отива на една манта, Влади има още една манта за която е приготвил един атмосферен двигател 170кс

импресата със сликове не щеше да пързаля, даже ръчната не помага. изкрънках обаче още едно кръгче да видя как е със сликовете, качих и Влади да го возя. колата си завиваше перфектно с новите гуми(без understeer), и както почна да ме слуша, така минах бързите S-образни завои с яко лъзгане. двата ги навързах един след друг с вратите напред и зверски oversteer cool.gif за третия ме беше страх че ако я изпусна отива право в шубраците. на следващата обиколка повторих номера на същото място и с Влади почнахме да куфеем - таз кола 4х4 много трудно се върти като няма скорост - на S-образните завои само асконата и тойотата минават с вратите напред, но този път стана и с импресата. Без ръчна, само я люшнах в първия, с левия крак на спирачката и десния на газта - влизам в завоя със много лека спирачка, люшвам леко колата, спирачка, малко газ и веднага пак спирачка с леко законтрен волан - така хващам добър слип ъгъл на предницата и като натисна спирачката задницата се върти на oversteer - навиваш волана и пак газта да не се превърти - прави обратен камшик и влиза с вратите напред в следващия завой - пак навиваш юнашки воланът и вадиш с газ. тоя номер с левия крак на спирачката е много труден, правил съм го само в Гран Туризмо, ама стана cool.gif аз му викам на ландикар че то това е като игра, ама той не вярва. номерът обаче не ставаше с лошите гуми, трябва сцепление - иначе вместо да се завърти колата приплъзва предницата. като има сцепление обаче се върти все едно е опъната ръчната.

за пореден път се убеждавам, че да караш 4х4 с лагаво турбо на картинг писта е истински кошмар - heel-toe ли да правиш, левия крак от съединителя на спирачката ли да местиш, стъпиш на газта то няма никой щото лагнало турбото, като тръгне задницата се набираш по волана като луд - не става като със задното само да го чукнеш да се навие сам като тръгне задницата, като изпързаля колата не можеш да я контролираш с помпане на газта(лагва турбото) - демек пълна каша, оплиташ си ръцете и краката и се чудиш на кой точно педал си стъпал в момента. ама ме е яд че не взех апаратчето да щракна поне щетите cool.gif

тойотката се кара много по-готино да знаете - нито те блъска през ръцете воланът, нито чакаш до съмнало да тръгне турбото, задницата тръгва лесно - не е нужно да да си връзваш краката и ръцете на моряшки възел. готина количка wink.gif ама никво бухово повече за нея че там и ще си остане - пистата е много тежка wacko.gif

Публикувано на: 05 Юни 2006 09:33
от cj
Съжалявам за инцидентите и неприятности, но най-балгородно ви завиждам за ентусиазма и възможността да пробвате поведението на коренно различни автомобили.
Колкото до това, че пистата била трудна - поне я имате. В моя район проблемът с местата за каране е сериозен. Тук-там се намира някое интересно завойче, но докато минеш няколко пъти и що-годе почнеш да свикваш - вече трябва да те няма wink.gif Колата ми е в бокса - пак проблеми с диффа. Ако успея да я поправя като хората, мисля да ви навестя - било то Бухово, Калояново или каквото там предложите smile.gif Хем ще дадете някой урок! :thumbsup:

Публикувано на: 05 Юни 2006 15:34
от agent dust
това с пистите е проблем голям. има надежда че и в софия ще има писта като Дракон - поне от драг федерацията казаха че работят здраво по въпроса и в скоро време ще има резултати.

cj, само не разбрах урок по какво да ти даваме - точно на теб ли tongue.gif добре си дошъл насам, ще те посрещнем с песни и танци ако трябва - ама карането от теб laugh.gif