На мен лично не ми допада тази идея, но всеки си взима сам решенията



Те новите дизели да не са с делко и свщи и да палят горивната смес с искра.Имат си много общо даже със старите дизели 90-95.Например нафтата си е една и съща и за стари,и за нови/от магазина де/.nikolov22 написа:тука трябва едно пояснение за всички експерти сегашните дизелови двигатели нямат ама нищо общо с масово използваните по нашите пътища
90-95година производство
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
глей сяnowyaris написа:Не ми е ясно,след като Джими и много други го правят от много време,тези сметки как ги правиш.Джими ти каза,че се слага специално двутактово масло,а не М10Д.mitoko написа:2т масло + карбуратор + 2т цикъл = трабант
2т масло + суперфНННННо пръскащи под високо налягане, скъпи като цена ДЮЗИ = разходи за мало + разходи за ремонт следствие на слагането на масло
2т масло + катализатор = същото като горното
2т масло + 4т цикъл = същото като горното
ако нещо не е ясно питайте
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 3 госта