Страница 3 от 3

Публикувано на: 25 Юни 2010 22:37
от zi_zi_top
sacho7803 написа:аве bass-man......току що гледах клиповете от подписа ти.знайш ли че печах пражолки на фурна и като гледах и слушах оная мадама и ми се отщя бе човек sad.gif sad.gif развали ми вечерката sad.gif сериозно....стана ми гадно.има някаква истина в това
Пий една ракия, хапни една салата и ще ти мине..., ще забравиш и пак ще си хапнеш пържолките с чаша - две вино biggrin.gif

Публикувано на: 25 Юни 2010 23:43
от nowyaris
sacho7803 написа:не се учудвам че не се води в гаранция колега Рашков.както днес не се учудих че на новите гаранционни тойоти в русе им наливат българско масло.българия е тъмна индия---управителите на тия тойота магазини и сервизи си играят черни игри които на нас никооогаааа няма да ни станат ясни cool.gif а между другото---избягвай да караш в обороти под 2 000.така егр-а никога няма да се зацапа.откъдето и да налейш нафта в бг---гаранция няма---вижда се.........е ти видя къде----проблема не е конструктивен wink.gif
Мръсни гадове са в Тойотските сервизи.Само анален секс практикуват/с клиентите в гаранция/.

Публикувано на: 25 Юни 2010 23:50
от Bass_Man
sacho7803 написа:аве bass-man......току що гледах клиповете от подписа ти.знайш ли че печах пражолки на фурна и като гледах и слушах оная мадама и ми се отщя бе човек sad.gif sad.gif развали ми вечерката sad.gif сериозно....стана ми гадно.има някаква истина в това
Само още 5-6 000 000 000 "разумни" същества трябва да се замислят и тукувиж не сме се самоубили задружно с цялата си "цивилизация" .

Публикувано на: 26 Юни 2010 07:44
от nowyaris
То пък една цивилизация - мани,мани.

Публикувано на: 26 Юни 2010 11:29
от jim_beam
по въпроса с егр-а ме учудва едно нещо: естествено трябва да се почисти или смени в гаранция.тия мангали са ти взели парите без да е имало нужда!
всичките егр-и се затлачват,не само в бг и независимо с каква нафта. при 2,2д4д в началото първите егр-и са с конструктивен дефект,поради което се затлачва много по-бързо.моя егр ми го смениха още на първия сервиз гаранционно с изменения такъв.много ясно,че след като колата ти е в гаранция трябва да ти я оправят безплатно.
и това за инжекторите пак са се опитали да ти вземат някой лев за нищо.инжекторите се инициализират софтуерно чрез тестера им,и това също е безплатно,щом е в гаранция колата!
mad.gif

ps: като искате да карате дизели си чистете егр-а веднъж годишно,ето как става с картинки при 2,2 д4д:

http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ra ... nigung.pdf

ако вътре има освен сажди и някаква мазна гнус имате голям проблем,защото има много такива случаи следва смяна на катализатора,който извън гаранция струва колкото кола на старо.причината тогава са дефектни сегменти на буталата,поради което хвърля много масло към егр-а.вече сме го обсъждали тоя проблем с горенето на маслото точно при 2,2д4д от полша, де.. и мутантите.ама взимайте си дизели,нали са много икономични. laugh.gif

Публикувано на: 30 Юни 2010 12:32
от rashkov
Точно по тази причина ми минава през главата да я върна и да взема новото Версо - бензин. Ще проверя условията.

Така или иначе според мен има потенциален проблем от факта, че "харчи" около 1.5-2 литра масло на 15 000 км. Разхода си остана константен и след разработването и след минаването от 5/40 на 5/30 масло. Сега и ЕГР на 25000км. Това са си сериозни проблеми при нова кола.

Говореше се някъде за премахване/изолиране на ЕГР след изтичане на гаранцията. Ако има работещ метод за това, веднага бих се изсрал на екологията .....

Публикувано на: 30 Юни 2010 20:41
от jim_beam
rashkov написа:Точно по тази причина ми минава през главата да я върна и да взема новото Версо - бензин. Ще проверя условията.

Така или иначе според мен има потенциален проблем от факта, че "харчи" около 1.5-2 литра масло на 15 000 км. Разхода си остана константен и след разработването и след минаването от 5/40 на 5/30 масло. Сега и ЕГР на 25000км. Това са си сериозни проблеми при нова кола.

Говореше се някъде за премахване/изолиране на ЕГР след изтичане на гаранцията. Ако има работещ метод за това, веднага бих се изсрал на екологията .....

не е редно това с екологията,а и много ме съмнява да успее някой да излъже електрониката,ще дава грешка,всичко е навързано.при по-старите дизели става определено,мисля фидо дидо е наясно как става.
1,5-2л/100км разход на масло направо се радвай,аз за 75к също паднах на 1-1,5л/15к,в началото беше ад.
като уцелиш маслото ще свалиш още малко. wink.gif
но пак ти казвам,има ли мазнотия в егр-а бягай веднага да ти подменят short блок,бутала и всичко необходимо,че като излезе от гаранция става мазало! wacko.gif

VERSO 2009 D4D - Check Engine, добавка за дизел, или още нещ

Публикувано на: 11 Авг 2019 18:03
от Slavi88m
Здравейте, колеги днес при настъпване на колата на 4-та до 3 и малко хиляди оборота, (колата вървеше перфектно) следва 5-та,6-та и скорос 110км. (Колата е тойота корола версо 2.2 136кс)
Пристигнах Пристигнах на адреса, изгасих мотора и при палене нямаше проблем но потегляйки леко,леко усетих предръпване и неравномерна работа на мотора. След светкане на чека, VSC + TRC OFF утре ще я закарам на доктор но ме притеснява това неприятно придръпване при потегляне на ниските обороти след 1300, 1400 оборота работи мазно но на празен ход , има неприятна вибрация?
Моля ако някой има някаква идея ,какво може да се е случило , нека драсне, някой ред.... Благодаря предварително!!!
П.С. да се подготвя психически. unsure.gif sad.gif