Страница 3 от 6

Публикувано на: 14 Юни 2010 00:50
от Bass_Man
Ael написа:Имам приятел който си бърка сам добавките. Това което знам от него за това кво се продава на пазара е следното. Всички са един дол дренки. Тъпче се тая добавка с продукти които уж намаляват триенето (тефлони и графити разни) и бухат и разни киселини да разтварят боклуците които има в нашата хубава нафта. .........................................
Не бих казал , че е точно така но има известна доза истина .

Публикувано на: 14 Юни 2010 04:13
от rashkov
Най-интересното на тия теми е , че има нещо "наркотично" в тях :)
Всеки път съм на косъм да опитам, защото наистина инджекторните проблеми са смъртоносни. Друго си беше едно време с атмосферните печки.

DIZZLE, какъв е твоя мотор, освен че е на 30к? Че и моя стана на 25к и утре тръгвам на 1000км и може да му сипя.

Някой има ли мнение за нафтата в Турция ?

Публикувано на: 14 Юни 2010 13:59
от Dizzle
rashkov написа:Най-интересното на тия теми е , че има нещо "наркотично" в тях :)
Всеки път съм на косъм да опитам, защото наистина инджекторните проблеми са смъртоносни. Друго си беше едно време с атмосферните печки.

DIZZLE, какъв е твоя мотор, освен че е на 30к? Че и моя стана на 25к и утре тръгвам на 1000км и може да му сипя.

Някой има ли мнение за нафтата в Турция ?
1.4 D4D e мотора. Иди до някое представителство на Тойота ако можеш,че по магазините е малко съмнително кво ще получиш. Вземи си въпросната добавка и я сложи на 20-25 литра гориво не повече.най-добре да я оставиш поне няколко часа да престои в резервоара.След това ги изгори тези литри с добавката и сипвай от турската нафта biggrin.gif със сигурност е по-качествена от нашата!

Публикувано на: 14 Юни 2010 14:04
от Bass_Man
Dizzle написа:
1.4 D4D e мотора. Иди до някое представителство на Тойота ако можеш,че по магазините е малко съмнително кво ще получиш. .............................
В смисъл , че представителстовото на Тойота не е търговско дружество , а е организация с иделна цел създадена да удоволетворява желания и да решава проблеми ?

Публикувано на: 14 Юни 2010 14:09
от Dizzle
Bass_Man написа:
Dizzle написа:
1.4 D4D e мотора. Иди до някое представителство на Тойота ако можеш,че по магазините е малко съмнително кво ще получиш. .............................
В смисъл , че представителстовото на Тойота не е търговско дружество , а е организация с иделна цел създадена да удоволетворява желания и да решава проблеми ?
biggrin.gif явно не си чел темата отначало- просто в Тойота се продава добавката,каквато е и на официалния сайт на производителя, а по магазините - някаква БГ "сензация" 6 в 1 с горе долу същия флакон

Публикувано на: 14 Юни 2010 19:45
от djofi_m
и аз съм за плацебо ефекта. авенсиско го карам от 5 години, добавка не съм слагал, един път не запали на -18 гр., беше по-предната зима февруари месец, и се оказа, че е акомулатора (този с който я взех"НОВА"rolleyes.gif ). не знам колегата за кви желета при 8 градуса говори, и на мен това ми се е случвало ама това беше когато :"немаше ги още и бандеролите, немаше ни джиесеми, ни интернет, аааа нататък го знаете... "

ПП: единственото за което псувам дизела е цената. последно сипах на 2.20лв/за литър (налях за 120 кинта в 5.30ч. събахалям и даже -пищова не изключи и в 13.00ч.- по икиндия, налях за още толкоз "ебах тоз симсон"), а поня времето като дънех резервоара на ОПЕЛКО до горе за 35 кинта. unsure.gif

Публикувано на: 14 Юни 2010 21:15
от Dizzle
djofi_m написа:и аз съм за плацебо ефекта. авенсиско го карам от 5 години, добавка не съм слагал, един път не запали на -18 гр., беше по-предната зима февруари месец, и се оказа, че е акомулатора (този с който я взех"НОВА"rolleyes.gif ). не знам колегата за кви желета при 8 градуса говори, и на мен това ми се е случвало ама това беше когато :"немаше ги още и бандеролите, немаше ни джиесеми, ни интернет, аааа нататък го знаете... "

ПП: единственото за което псувам дизела е цената. последно сипах на 2.20лв/за литър (налях за 120 кинта в 5.30ч. събахалям и даже -пищова не изключи и в 13.00ч.- по икиндия, налях за още толкоз "ебах тоз симсон"), а поня времето като дънех резервоара на ОПЕЛКО до горе за 35 кинта. unsure.gif
незнам какво помниш,но пласибо ефекта се отнася за хората. да спориш със физиката е меко казано тъпо

Публикувано на: 14 Юни 2010 21:31
от rashkov
незнам какво е, но утре сутринта ще го купя това чудо от ТМА и паля при комшийте да поотпочина. :)

Публикувано на: 14 Юни 2010 21:37
от zi_zi_top
Да ти кажа... мисля, че е прав за плацебо ефекта!
Защо ли!?! Защото ти отразяваш твоята субективна преценка, а тя е повлияна от желания и очакван резултат.
Ако искаш да говорим за физика трябва да проведем динотестове преди и след добавките. И ще стане мътна и кървава...
Ако си искал мощност трябваше да скочиш на 2,0 D4-D. Твоят ДВГ е прекрасен - икономичен и върви прилично, но не се опитвай да го "цедиш" много за да не си отваряш проблеми.
Просто се усмихни и се наслади на колата си, не бързаш за никъде и не си на състезание :thumbsup: !

Публикувано на: 14 Юни 2010 21:44
от TATI
Купи си и един горивен филтър, че като налееш добавката, ако действа ще ти задръсти филтъра и вместо да почиваш ще псуваш.
На мойте коли тези добавки не са и не действат до този момент. И митът, че ОМВ скъпата била по по най, също няма ефект при мен. Сигурно колите ми или пък аз съм нещо сбъркан.
Но да не наливам повече масло в огъня. В крайна сметка всеки знае сам за себе си къде да си дава парите.
Карайте умната, че много жега и много раздразнени шофьори по пътищата родни.
На колегата приятна почивка в съседна Турция!

Публикувано на: 16 Юни 2010 14:08
от mitkoa
Питах на Сливница за добавката.Казаха, че нямат и никога не са имали.За Bardahl става дума.Купих обаче на Pro-tec някаква.Те всъщност само Про-Тек имаха.Флакона за D4D е син.
Още не съм го пробвал и не мога да се похваля или оплача.Но питах за някои неща засегнати по горе:
Да уточня, че питах специално за про тек добавката и може да не се отнася за други добавки.
Кога ще се сменя масло или филтри - няма значение.
Слага се в резервоар с малка наличност, след което се сипва до горе гориво.Този резервоар се кара до резервата.Не се долива след това.Относно горивния филтър питах няколко пъти - няма да има нужда да се сменя веднага след това - на мен ще ми е септември някъде обслужването..

Името на темата е много добро.Можем да обсъждаме както добавки, така и самото гориво.Сигурен съм, че има теми с обсъждани бензиностанции,, но стари.Споделете, моля, къде зареждате, къде сте зареждали, къде сте недоволни, къде сте доволни и т.н.
Най-добрия дизел са ми наливали на Лукойл в Бургас.В Благоевград все ползвам 2-те ОМВ-та, но напоследък се оляха.Явно смениха зимния премиум......първия път като налях....колата хвърчеше....направо се чудех, дали това е моя Аурис....да но следващите 2 наливания бяха с безобразно гориво.Най-лошото, което някога съм слагал.Днес сложих на Ромпетрол на Ломксо шосе....еми това, което ми сложиха беше по-добро....от всичката нафта, която някога съм слагал от ОМВ.За съжаление Ромпетрол в Благоевград няма....и сега си търся друга бензиностанция....Лукойл, Петрол, Шел, Еко.
Нека си бъдем полезни един на друг.

Публикувано на: 16 Юни 2010 14:38
от Dizzle
добавката я взех от Тойота Русе,мисля,че продават и про-тек,но ми препоръчаха Bardahl. Аз зареждам предимно на ОМВ премиум дизела,само в краен случай от други бензиностанции. На Шел нафтата е отвратителна,даже незнам дали така да я нарека. На Лукойл е някакво средно положение. Напоследък и Премиум Дизел-а са го побългарили въпреки високата си цена.Качеството пада ,цената се вдига..чудно! ебаси порното в БГ...

Публикувано на: 16 Юни 2010 15:24
от dany.killmister
Темата е много добра,коя добавка да сложа на ауриса колата е на 31к, на мерцедеса никога не съм слагал добавки варви с всякаква нафта.

Публикувано на: 16 Юни 2010 15:41
от Dizzle
dany.killmister написа:Темата е много добра,коя добавка да сложа на ауриса колата е на 31к, на мерцедеса никога не съм слагал добавки варви с всякаква нафта.
пробвай Bardahl,само нея съм използвал и има осезаем ефект

Публикувано на: 16 Юни 2010 15:55
от Me4oKyX
Ей сега карам с на Бардал добавката и определено колата стана по-мека.... Аз не гледам дали искам да е по-мека, а отчитам вибрации по волан, скорости, врати и т.н.... За вървене, мойта си е доста пъргавелка по принцип, но определено работи по-меко, дали от по-добро цетаново число или от изчистена система, но определено е по-добре. Пак ще ползвам такава добавка :thumbsup: