Страница 3 от 5
Публикувано на: 19 Май 2010 20:31
от Kiki
sacho7803 написа:като нямаш филтър за твърди частици--няма какво да ти светне.дизел с такъв филтър и малко повече градско каране

веднага алармира за проблем.то по принцип като цяло градското шофиране в комбинация с "хубава нафта"е най големия враг на турбинирания дизел.дори и без ФТЧ се задънват доста други агрегати като променливата геометрия на турбината примерно.
Хубаво де! За колко стотици хиляди км се "задънва"?
Публикувано на: 19 Май 2010 22:24
от sacho7803
Kiki написа:sacho7803 написа:като нямаш филтър за твърди частици--няма какво да ти светне.дизел с такъв филтър и малко повече градско каране

веднага алармира за проблем.то по принцип като цяло градското шофиране в комбинация с "хубава нафта"е най големия враг на турбинирания дизел.дори и без ФТЧ се задънват доста други агрегати като променливата геометрия на турбината примерно.
Хубаво де! За колко стотици хиляди км се "задънва"?
при продължително градско шофиране в порядъка от 10 до 30 дни ламБата че филтъра за твърди частици иска продухване светва.лампата изгасва при излизане извънградско и поддържане на минимум 20-30минути обороти над 2-2500.тука ейвала на французите че са измислили едно резервоарче което се пълни с течност/доста скъпа/и периодично тая течност се впръсква в горивната камера от там при изгарянето на същата температурата на изгорелите газове се покачва драстично и "отпушва" филтъра.т.е.спомага за изгарянето на твърдите частици които са затлачили филтъра.колкото до затлачването на променливата геометрия на турбината...направо не искам да си спомням кви ядове съм брал.давам конкретен пример с последната ми кола А 3-ка.почва да влиза в сервизен режим----най-гадно е ако това се случи при изпреварване

не го пожелавам на никой.просто както набира нещо я спъва и...докато не я изгасиш и запалиш наново е все едно караш кола 20-30кс.та след ходене по сервизи--диагностики--смяна на дебитомер..клапан за управление на пр.геом.на турбината..мап сензор--свалиха турбината за изчистване на пр.геометрия.мсичко беше ок точно месец.и всичко се повтори наново.просто карам почти само градско на къси разтояния и това дънеше тая геометрия постоянно.на голфа беше същата работа но там се оправяше с продухване извънградско.впоследствие разбрах че няма ваг-дизел който да не зацапва геометрия след продължително градско каране.тойота също е с променлива геометрия на турбината---странно ми е как никой от вас още не се е оплакал..та това е колега.който както иска да ме разбира но аз се отказах тотално от дизел//не само заради геометрии а има доста други гадории

//дизел само служебен biggrin.gif дизела иска път а не разходки
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Публикувано на: 19 Май 2010 22:40
от Dizzle
как точно я продухваш извън града?
Публикувано на: 19 Май 2010 22:58
от sacho7803
Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност

Публикувано на: 19 Май 2010 23:01
от Dizzle
sacho7803 написа:Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност

досега не съм ползвал никакви добавки,а мощността варира според нафтата - от Шел бях заредил 1 път и имах чувството,че върви като жигула. С това искам да кажа да не дискредитирате едни от най-добрите дизели в света заради шибаното подобие на нафта, което се продава почти навсякъде в БГ

Публикувано на: 20 Май 2010 01:49
от Vesko
sacho7803 написа:Dizzle написа:как точно я продухваш извън града?
дори и айляшката да караш извънградско винаги кюнците се продухват biggrin.gif добре е от време на време да натискаш повече газта//всмисъл от 1800об стъпваш яко до 4000//тогава тая геометрия се движи в целия си диапазон.понеже няма добавка за дизел която да не съм ползвал...препоръчвам на всички цитан-бууст на голдън иигъл.гарантирам че ще усетите повече мощност

A kakvo prechi da karash s 4000ob/min i v grada? Toi avensisa na 1800 ne varvi dobre i bez tova
PP: I so go karam gradsko predimno ot 4.05 do sega i ne mi e swetnala lampa na tabloto

A setih se na 1-va ili na 2-ra edna julta lampichka s narisuvana kola i krivi liniiki sled neq premigva poniakoga
Публикувано на: 21 Май 2010 21:02
от icoc
БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ. Вече мога да ви се похваля-станах горд собственик на Авенсис D4D-2001г.За начало съм много приятно изненадан от колата-абе направо си е фантастичен автомобил.Доста съм впечатлен.Имам един въпрос-на ключа имам копчета за заключване и отключване-работят ,но четох в ръководството за експлоатация че ако се натисне два пъти копчето за заключване в рамките на 5сек.се активира и някаква друга функция и аларма и диодчето на таблото трябва да започне да мига.Но при мен нито аларма се включва нито започва да мига диодчето,само е заключена колата-Въпроса ми е,аз ли нещо бъркам или има някъква повреда.
Публикувано на: 21 Май 2010 23:23
от borracho
честито колега и добре дошъл в д-4д групата, радвам се че си направил правилния избор. да ти кажа и аз още се чудя моята кола има ли или няма аларма, при мен като заключа и мига едно червено диодче. не съм чувал обаче някога да писка аларма. но това не е толкова важно, със сигурност не е повредено просто не си я разучил още
Публикувано на: 21 Май 2010 23:45
от Vesko
icoc написа:БЛАГОДАРЯ ВИ КОЛЕГИ. Вече мога да ви се похваля-станах горд собственик на Авенсис D4D-2001г.За начало съм много приятно изненадан от колата-абе направо си е фантастичен автомобил.Доста съм впечатлен.Имам един въпрос-на ключа имам копчета за заключване и отключване-работят ,но четох в ръководството за експлоатация че ако се натисне два пъти копчето за заключване в рамките на 5сек.се активира и някаква друга функция и аларма и диодчето на таблото трябва да започне да мига.Но при мен нито аларма се включва нито започва да мига диодчето,само е заключена колата-Въпроса ми е,аз ли нещо бъркам или има някъква повреда.
При повторно натискане се активира DoubleLock функцията.... когато я има инсталирана. Авенсис 1 май и авенсис 2 няма продавани в БГ с вградеа фабрична аларма. всичките са монтирани допълнително. А описанието в книжката е за вградената аларма
Публикувано на: 22 Май 2010 00:01
от Dizzle
borracho написа:честито колега и добре дошъл в д-4д групата, радвам се че си направил правилния избор. да ти кажа и аз още се чудя моята кола има ли или няма аларма, при мен като заключа и мига едно червено диодче. не съм чувал обаче някога да писка аларма. но това не е толкова важно, със сигурност не е повредено просто не си я разучил още
зависи на каква чувствителност е нагласена-аз скоро ходих да я намалят щото от всяка преминаваща кола и по-силен шум се включваше и това много дразнеше и мен и съседите. удари и един шамар някъде по по-здравите части да пробваш дали работи алармата все пак biggrin.gif
Публикувано на: 19 Юни 2010 18:59
от cargobg
Имаше колеги които се изказаха че дизела бил за пенсионери, може да ,старите дизели са такива.Поне за д4д съм много доволен от 115 000км.
я карам сега е на 200 000км. някъде и никакви ядове няма.
Критиците към дизела да се замислят за стила си на каране преди да дават такива мнения.И е обратното при бензина се създава впечатлението че много върви и има голяма мощ, защото тре да седиш във високи обороти, да ти пищи двигателя за да имаш тая мощност , която при дизела идва по рано и не е нужно да го цедиш за да използваш мощноста на агрегата.
С всяка кола може да се кара екстремно, когато знаеш как да я караш, е естествено е когато срещу теб седи неравностойна кола от към килограми и мощност хората да направят сравнение че не върви.
Лично аз с Avensis 2000г. комби 2.0L D4D 110к.с ,като се заям с некой по завои тва онова, до сега не съм срещал некоя барака говоря за коли не от клас Престиж-Поршове и тем подобни( с тех не си правя труда) без значение бензинови или не ,да ме изреже, или му дишам във врата или ми се губи в огледалото за обратно виждане.
Публикувано на: 19 Юни 2010 19:18
от nowyaris
cargobg написа:Имаше колеги които се изказаха че дизела бил за пенсионери, може да ,старите дизели са такива.Поне за д4д съм много доволен от 115 000км.
я карам сега е на 200 000км. някъде и никакви ядове няма.
Критиците към дизела да се замислят за стила си на каране преди да дават такива мнения.И е обратното при бензина се създава впечатлението че много върви и има голяма мощ, защото тре да седиш във високи обороди, да ти пищи двигателя за да имаш тая мощност , която при дизела идва по рано и не е нужно да го цедиш за да използваш мощноста на агрегата.
С всяка кола може да се кара екстремно, когато знаеш как да я караш, е естествено е когато срещу теб седи неравностойна кола от към килограми и мощност хората да направят сравнение че не върви.
Лично аз с Avensis 2000г. комби 2.0L D4D 110к.с ,като се заям с некой по завои тва онова, до сега не съм срещал некоя барака говоря за коли не от клас Престиж-Поршове и тем подобни( с тех не си правя труда) без значение бензинови или не ,да ме изреже, или му дишам във врата или ми се губи в огледалото за обратно виждане.
Много си лош,колега.Те за това много хора мразят Тойотите.
Публикувано на: 19 Юни 2010 19:51
от Daria
Разочарован съм от дизела

, от 11 месеца не могат да ми разрешат проблема, ни в тойота, ни никъде другаде просто нема оправия.Мойта е РАВ 4 Д4Д 2003, тамън се зарадвах, че се пооправила тя се влоши съвсем и сега седи в гаража.Така че помисли си колега добре.
Публикувано на: 19 Юни 2010 21:10
от cargobg
Daria написа:Разочарован съм от дизела

, от 11 месеца не могат да ми разрешат проблема, ни в тойота, ни никъде другаде просто нема оправия.Мойта е РАВ 4 Д4Д 2003, тамън се зарадвах, че се пооправила тя се влоши съвсем и сега седи в гаража.Така че помисли си колега добре.
Значи това че твойта кола има някакъв проблем, не значи че масово е така, има си просто каръшки коли и има много примери за това.Имаше един колега преди време тука, бях чел за два нови авенсиса при които единия винаги бил в бокса, докато при другия всичко било пушка.
Публикувано на: 19 Юни 2010 22:15
от Daria
Прав си, сега съм много ядосан тойота са си супер, ама аз мисля да не карам вече тойота, а нещо друго,

може би немско те поне си казват като ги боли, а "всичко е перфектно ама колата не върви" казват в тойота "професорите".