Страница 3 от 9
Публикувано на: 05 Май 2010 00:02
от браткото
Както споменах вече,карал съм авенсис 2.0 116.Впечатленията ми бяха много добри.Стабилна,просторна,има много системи за сигурност...Много ме дразнеше,че няма 6та скорост(а наистина липсва)Реално имам 16к,защото съм оставил 2к за ремонти(ангренаж,масло,накладки ала-бала)Някой може ли да ми каже-мога ли да намеря авенсис 2.2 150 комби за 16к?Или е невъзможно-най-евтината беше 21 000 в мобилето?И ако сложа чип на 2.0 116 няма ли да е същото?Пасата има всички екстри които и авенсис-а,но частите са му по-евтини,но явно няма да ми стигнат за пасат-май авенсис-а ще е?не знам!

Публикувано на: 05 Май 2010 08:03
от diver
fiki написа:колега не мога да не съм критичен към марка на която има 3 сервизни кампании за производствени дефекти,и кола на която от 0 км педала насъединителя има 0.5мм свободен ход иза да превключиш на скорост трябва да изчакаш поне 3-4 секунди за да не изхъркат а за това време "глупавите гоуфове ве4е са стигнали за където са тръгнали.а и от тм ауто да ми обясняват че това е нормално. нормално е ама не за кола.
Колега, я снимай сервизната книжка, да видим, кво толкоз е правено в сервиза, по счупената ти нова колица?!
Публикувано на: 05 Май 2010 08:51
от fiki
колега проблема е че в тм ауто казват че всичко е нормално че съединителя е автоматичен и че нищо немогат да направят. е питам аз след като ина другите марки автомобили съединителите са автоматични защо си отделят където трябва а на тоз боклук отделя малко преди да свърши хода на педала.
та по тази прична немога да ти покажа нищо в сервизната книжка.
най-вероятно след като кллата излезе от гаранция ше се намери решение.
Публикувано на: 05 Май 2010 08:56
от fiki
а между другото сега се сещам че тия дори не ми искаха сервизната книжка. и уж правиха "подобрение" на педала за газта а разлика никаква. защото това не било дефект в педала те го подбрявали
Публикувано на: 05 Май 2010 10:14
от Rudy
fiki написа:а между другото сега се сещам че тия дори не ми искаха сервизната книжка. и уж правиха "подобрение" на педала за газта а разлика никаква. защото това не било дефект в педала те го подбрявали
Какви ти бяха оплакванията, че очакваш подобрение?
Как точно усещаш
0,5 мм луфт? Що първо не си провериш стелките на обувките? или караш бос? Да не си си да всичките пари за нова кола?
Сервизните кампании са профилактична а не ремонтна дейност - коригира се вероятен дефект, който може да доведе до възможни проблеми при малка част от колите. Както вииждаш - доста условности.
Публикувано на: 05 Май 2010 10:25
от NIXON
браткото написа:Както споменах вече,карал съм авенсис 2.0 116.Впечатленията ми бяха много добри.Стабилна,просторна,има много системи за сигурност...Много ме дразнеше,че няма 6та скорост(а наистина липсва)Реално имам 16к,защото съм оставил 2к за ремонти(ангренаж,масло,накладки ала-бала)Някой може ли да ми каже-мога ли да намеря авенсис 2.2 150 комби за 16к?Или е невъзможно-най-евтината беше 21 000 в мобилето?И ако сложа чип на 2.0 116 няма ли да е същото?Пасата има всички екстри които и авенсис-а,но частите са му по-евтини,но явно няма да ми стигнат за пасат-май авенсис-а ще е?не знам!

Колега, понеже виждам че се колебаеш, ще споделя следното:
Карам Авенсис, Д-4Д, 110 к.с. 2001г. вече 3 години. С отлични впечатления съм. За навъртени 25 000 км. не съм имал никакви проблеми. Сменям само консумативи, вкл. и съединител /беше му първа смяна- на 115 000/, без да сменя маховика, но и него скоро ще сменям. Ако си чел форума, си разбрал, че при посочения от теб Авенсис проблем с маховика не съществува. Относно Пасата ТДИ-2006 мисля, че е с помпа-дюза, която беше отхвърлена от ВАГ-групата като ненадеждна. Това важи 1 към 1 и за Ауууууди-А4. Затова избрах Авенсис, който е с комън-рейл система-доста по-съвършена от помпа-дюза. А що се отнася до увеличаване на к.с. с пауър-бокс има тук един колега/колоритен според мен/, който може да те просвети. Успех с покупката и не забравяй да се похвалиш.
Публикувано на: 05 Май 2010 11:14
от baba_metca
fiki написа:не ги слушай колега, тука всички взимат пари от тм ауто.аз се прецах с чисто нов японски кенеф.земи немско да знаеш че имаш кола.ако искаш японско гледай мицубиши или хонда но от тойота бегай през три града
Принципно, аз лично пари не взимам и вярно, че е форум, ама ако ще обвиняваш така поне дай един пример. или недей да обобщаваш с всички. По тая логика, може да се каже преспокойно, че може би и ти си на хонорар към VW или нещо друго. Но не го казвам. Тая работа с хонорарите и форумите е измислена много отдавна и не отричам че вероятно и тук пишат такива, но не са
всички.
А сега по темата, Ангренажа на Авенсиса (2.0d4d) се сменя на 105 000 ако не се лъжа(та ако има достоверен документ че е сменен пари за него може и да не дадеш, че не е евтин), а 2.2d4d е с верига и тя май не се сменя по график, а когато се прецени че е износена, но има и по запознати от мен.
Ако наистина "браткото" си отворен и за други предложения може да погледнеш и Хондата, а също и Мазда 6. Не съм сигурен но си мисля, че до около 2003-2004 дизеловите двигатели в Акорд не са на Хонда а на друг, но може да става и за по-ранен период. Мазда 6 ги обявиха за най-здрав автомобил според АутоБилд. В България Акорд-а като нов по това време(2003) беше по-скъп от Авенсиса и 6-цата с около 2-3 000лв, но в останалата част на Европа незнам как е било. Това оторе отгоре като инфо от мен.
Публикувано на: 05 Май 2010 11:29
от dany.killmister
Взимаи ПАСАТА
Публикувано на: 05 Май 2010 12:22
от Petar
Vzemi si Avenisis niama da sgrehih
Публикувано на: 05 Май 2010 12:27
от Rudy
baba_metca написа:Тая работа с хонорарите и форумите е измислена много отдавна и не отричам че вероятно и тук пишат такива, но не са всички.
Я кажете 'де да ида да си взема моя - предпочитам в централата в Япония, ама за тяхна сметка...
Публикувано на: 05 Май 2010 13:45
от slowtraveler
fiki написа:не ги слушай колега, тука всички взимат пари от тм ауто.аз се прецах с чисто нов японски кенеф.земи немско да знаеш че имаш кола.ако искаш японско гледай мицубиши или хонда но от тойота бегай през три града
Мамка им....
Спряха да плащат - затова започнах да плюя laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Най ме кефи, като почнат да се сравняват неща, които нямат общи точки...
Например немски 'кенеф' за 60-70х.лв, и японски автомобил за 40х.лв....
Защото порядъка дори и да не е съвсем точен, но е близък до реалността...
Почти заедно с приятел си взехме автомобилите - аз Мазда, а той Пасат (DSG). И той е доволен, и аз съм доволен.
Нивото е приблизително еднакво. Само дето Пасата бе с 10х.лв отгоре...
Аутобилд написа за този пасат една статия от рода 'пациента е мъртъв' след 100х км тест...
Така-че според мен такива крайни изказвания и препоръки за 'японски бангии', и 'немски прекрасни автомобили' са малко крайни...
Публикувано на: 05 Май 2010 21:35
от fiki
просто качеството си има цена даваш 10х отгоре и караш кола, а не подобие
Публикувано на: 05 Май 2010 21:47
от Uncle Dido
fiki написа:просто качеството си има цена даваш 10х отгоре и караш кола, а не подобие
Дам....
Аз затова си купих Карината "отгоре" на Пасат същата година....
Публикувано на: 05 Май 2010 21:49
от zi_zi_top
fiki написа:просто качеството си има цена даваш 10х отгоре и караш кола, а не подобие
Опитай се да решиш този проблем конструктивно! Отърви се от този боклук бързо, за да не му падне много цената (иначе ще си на голяма загуба)!
Под секрет да ти кажа - вече всички знаят, че конкретно твоята Корола е дефектна и трудно ще я продадеш вече. Във форума имаше един Cosmos, който подходи по този начин и мисля, че още си кара Королата недоволен и кахърен!
Съвет - изчакай да забравим за теб и я пусни в Мобиле-то. Сигурно ще се продаде, българският купувач е всеяден. Но се спотайвай известно време

!
Публикувано на: 05 Май 2010 21:50
от IVOtuning
NIXON написа:. Относно Пасата ТДИ-2006 мисля, че е с помпа-дюза, която беше отхвърлена от ВАГ-групата като ненадеждна. Това важи 1 към 1 и за Ауууууди-А4. Затова избрах Авенсис, който е с комън-рейл система-доста по-съвършена от помпа-дюза. .
Mislq 4e PD e smeneno za6toto ne pokriva normite na zamyrsqvane.
Kato sistema e dostaty4no nadejna, zatova i pove4eto kamioni sa PD.