Страница 3 от 5
Публикувано на: 05 Май 2010 00:25
от JapCar
nov написа:В този клас лично моята класация за надеждност е:
1.Мазда6(626)
2.Хонда Акорд
3.Авенсис
4.Галант
5.Примера
Премам всички мнения,но колата,която избирам е за жена и трябва да отговаря на
Комби/2000г-2001г/1.6-1.8/бензин,така,че екзотичните бегачки отпадат.Първоначално исках а срвнявам Авенсис и Примера,защото съм сигурен,че имат комби,а и цените са им приемливи.
Публикувано на: 05 Май 2010 06:43
от nowyaris
При нас гледам ,че и в мюсулманските села на Лудогорието дето друго освен VW + OPEL друго не поглеждаха взеха да минават на Тойоти-втора ръка естествено и повечето са Авенсис комби.
Публикувано на: 05 Май 2010 07:55
от diver
fiki написа:бегай и от двете колега ако е японец мицубиши или хонда
Хубаво е когато човек дава акъл, да има поне малко. Да допуснем че некой вземе те послуша и си купи мицубиши. И понеже последните 10 години са предимно ГДИ, с цялата си позитивна енергия питам КОЙ ЩЕ МУ ПЛАЩА РЕМОНТИТЕ, които гарантирано са чести, но за сметка на това пък скъпи?! Или вероятно прехвалените дизелите на хонда (изключвам най-новите) дето са правени от роувър....Ако капацитет като теб, си беше направил труда да погледне едно класиране на АДАК вероятно щеше да забележи, че в десетката са едни японски коли от рода ма субару, тойота и мазда. Немска класация в която гоУфо е на 97-мо место. Та кво викаш ся за японците, здравината и останалото? С нетърпение очаквам поредната мозъчна диария.
Публикувано на: 06 Май 2010 02:15
от LEXUS
Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.
Публикувано на: 06 Май 2010 09:05
от nowyaris
Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.
Публикувано на: 06 Май 2010 09:40
от diver
LEXUS написа:Какви са проблемите на GDI колите на Митсубиши? Питам, защото вчера карах зад едно Space Star GDI, което го превозваше пътна помощ. Даже ми стана странно да гледам хубаво Митсубиши Спейс Стар GDI на пътна помощ. Тия ГДИ мотори много ми харесват, не знаех,че имат евентуални проблеми, но като замисъл са модерни/поне когато се появиха/ и затова ги подкрепям.
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...
Публикувано на: 06 Май 2010 16:36
от martod
diver написа:
Какъв не им е проблема ще е по-лесно да се отговори.....Като започнем от това, че ГДИ-то е с директно впръскване и за газ забравяш (изключвам течна фаза), минеш през кривене на глави и свършиш с "качествените" горива в милата ни татковина, дето хич не им се отразяват добре на помпите...Като цяло идат трошливи...
Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ..
А от другото дето си изброил, само за скапаните бензини си прав...Най много страдат от тях, защото натрупват много нагар..
Иначе познавам над 200 човека с такива коли, до сега никой не се е оплакал от глави и от помпи...
Най големият проблем им е нагара, но той се чисти..Другият проблем са задкормилните устройства, които мислят че щом дават на свещите 100000км. пробег, могат да изкарат и 200 к... laugh.gif
Ама както казва Петко Бучаров "да, ама не", започват да горят лулите и бубините..
Публикувано на: 06 Май 2010 19:01
от diver
martod написа:Е то остава и на кола дето дава 4-4,5 разход на дълго, да и слагаш газ..

..
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif То не прегрява ли, глава ли не криви, помпа ли не сменя.. къде 5к за година ремонти... И сега не бързай да кажеш, че това е изключение, щото имам наблюдения върху няколко ГДИ-та всички с идентични проблеми.
За помпата и дюзите и аз съм склонен да го отдам на кривото гориво, ма не е само туй за съжаление. Инак като бачка наистина върви бая и харчи прилично...
martod написа:
Иначе познавам над 200 човека с такива коли..
Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...
Публикувано на: 06 Май 2010 19:18
от nov
nowyaris написа:Колега NOV,съжалявам за забавянето,не си бях отварял пощата.Газов инжекцион BRC,с оригинална бутилка на мястото на резервната гума.Така е дошла колата от Италия.Той кумеца е по корабите и нафтата не му е проблем,но си искаше кола на газ .Наистина е много доволен.Не знам дали тази уредба е италианско производство,но така си дойде Нисана.
Колега много мерси за инфото

Публикувано на: 06 Май 2010 21:41
от martod
diver написа:
Дам прави си, едно паджеро 3.5 ГДИ даже слиза под 4/100.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Позволи ми да се съмнявам уеко че има 200 ГДИ-та изобщо в движение из милата ни татковина, та от там и няма как да гледам сериозно на останалата част от поста...
Е аз имах в предвид 1.8 ГДИ.. biggrin.gif
А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
А за бройките на ГДИ-тата в България си в дълбока грешка..Много повече са..Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално..

Публикувано на: 06 Май 2010 22:35
от diver
martod написа:.Тези 200 за които ти говоря, ги познавам персонално..

martod написа:
А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Дрън дрън та пръц...
Публикувано на: 06 Май 2010 22:50
от Scott
martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна.

Публикувано на: 07 Май 2010 12:48
от nov
Scott написа:martod написа:...А паджерото с 3.5 ГДИ, при всички положения гори много по малко, от кой да е джип със същата кубатура...
Не знам дали сярата е виновна, но едно X5 3л бензин гори по-малко и върви значително повече. А имай предвид че и дизеловото (където разхода въобще няма да го споменавам) е по-мощно от Шогуна.

Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро

Публикувано на: 07 Май 2010 14:20
от martod
nov написа:
Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро

Е тука пък ти не позна...

Нападение няма да има..Нещо ме бъркаш с някои изявени фанатици от този форум.. biggrin.gif
Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...
Публикувано на: 07 Май 2010 16:50
от diver
martod написа:nov написа:
Те тука клега очаквай нападение, как ше гори по-малко ве тука е Епонски форум баце неможе да бъде еле па да е по-добро

Е тука пък ти не позна...

Нападение няма да има..Нещо ме бъркаш с някои изявени фанатици от този форум.. biggrin.gif
Как да го нападам, като по каталог наистина е така, ама в действителност дали гори толкова БМВ-то не се знае..
Като се има в предвид че и на 520 му дават същият разход, малко ме съмнява лека кола и джип да горят еднакво..
Освен това, по горе съм казал "гори по малко от джипове със същата кубатура" (разбирай и същите килограми) а колегата дава пример с по малък мотор и по лек джип..
Нещо не му се сравнява с джип на Тойота- например...
Последната седмица развозвам едно МЛ4.2ЦДИ 320 коня и градско на зверско пържене 16 немога го доклатя, онуй недоразумение панчаревото под 20 не помня да е слизало а е 100 коня отдолу на аналогично тегло. Двата джипа са 2003-та и са автоматик. За вървене също панчаревото беше по-големия умреляк та хич не ми го фали.