Страница 3 от 22
Публикувано на: 21 Фев 2010 12:17
от rudolf
LEXUS написа:penywise написа:miLen4o написа:Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.
С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София.
Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
С Полото на жена ви изпреварвате Тировете по магистралата около 33 минути с тия 65 коня,а в града ускорявате за 20 секунди 100км./ч.,освен това сте подложени и на звуков тормоз и немалки вибрации,освен това замърсявате въздуха със сажди,голямо количество серни оксиди и сте едни от помагачите за киселинни валежи. Също така,багажника на полото на жена ви събира 1 куфар и половина ,а на задната седалка могат да седнат само деца,отпред също е супер-теснотия,но нали харчи 5/100км. ,и нормално при никаквата мощност от 65 коня.
Приус обаче е 2 класа отгоре,с багажник като на Авенсис ,много място за краката,много по-широк,голям,по-дълъг,удобен,безшумен,бързо ускоряващ за около 10 сек.,а електромоторът подпомага със солиден върт.момент от 400Nm при изпреварвания и ускорения примерно. При него като спираш,си зареждаш батериите,а при Полото на жената си грееш дисковете. Приус ,който е съвсем комфортен автомобил, харчи градско 3.5-4.0/100км при 132 коня мощност и без да хвърля сажди и серни оксиди и т.н. Извънградско също дава 4/100км.-5/100км. взависимост от карането,защото хибридната система се ползва ,когато може,и на извънградско и магистрално каране.
Приус за да печели всяка година награди за най-екологичен и икономичен автомобил,значи има защо.
лексус ти колко време си ползвал приус??
има вече поне 3-4 теми за приуса е и разисквано,колко много е икономичен когато започнеш да използваш каталожните данни които цитираш,за ускорение и максимална скорост,,,,дебатитали сме ,че на извънградско-енергия от природата и техическите хитрини-поспират да работят.

Публикувано на: 21 Фев 2010 12:28
от zzecov
Абе момчета, вие така се разписахте, че от това май ще излезе някоя дисертация.
Публикувано на: 21 Фев 2010 13:08
от Scott
zzecov написа:...ще излезе някоя дисертация.
Абсолютно, само copy/paste мненията на LEXUS и докторската титла в института по Булшитология ти е в кърпа вързана...

Публикувано на: 21 Фев 2010 15:12
от Bass_Man
penywise написа:
С тва 3,0 I Турбо - имаш време да изядеш цели 3 сандвича само докато ти заредят горивото
.................................
А кво ся , да не си карам колелото ли ?
Публикувано на: 21 Фев 2010 15:36
от Uncle Dido
Bass_Man написа:penywise написа:
С тва 3,0 I Турбо - имаш време да изядеш цели 3 сандвича само докато ти заредят горивото
.................................
А кво ся , да не си карам колелото ли ?
Недей, току-виж си изпреварил някое Поло....
Всеки има право да кара каквото си иска.
Да не забравяме, че Анджелина Джоли я искат всички, но и Анастасия Мозер има мъж.
А ако искате да развивате темата в стил "Кой е по-по-най", да викна Бате Енчо?
Публикувано на: 21 Фев 2010 15:36
от Dizzle
penywise написа:miLen4o написа:Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.
С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София.
Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
Остави Приус-а - 4,4 си ги докарвам извънградско с Ауриса,който е по тежък от Поло-то. Градско с често раздаване на камшици - 6.5/7 а без - към 5.5
Публикувано на: 21 Фев 2010 16:30
от Гущера
пени, що не си караш полото и не ни занимаваш с глупости в ТОЙОТА форума, братчед?
или си наистина тъп и не схвана намека та басс-мана?
оди се регни у фръцваген форума и си хортувайте за икономичните кибритени кутийки. тука говорим за коли.
рудолф, лексуса е прав, брат ми, ТИ колко време си карал Приус?
Публикувано на: 21 Фев 2010 16:35
от nov
Колега PESHO OT MARS, толкова точно си го казал че едва ли бих могъл да допълня нещо към това което казваш, забелязвам че и в Ауди Форума се изказваш супер точно и компетентно.ЕВАЛА!!!Единствено не одобрявам напдките ти към Лексуса, просто човека е фанатик на тема Тойота, казва и той много верни неща но в някой случай мисля че се поолива.Всеки форум има такива по 2-3 фанатика до захлас но няма как, преди и аз се опитах да му кажа че Тойота не са това което бяха.................здраве да има.
P.S:Лексусе въпреки всичко чета постовете ти в захлас!!!
Публикувано на: 21 Фев 2010 16:41
от Гущера
естествено, че пешо не е прав - кат продаде карината и се нахендри на тва ауди, ся пише за турбини как фърлят котва. бре пешо, тва да не е ауди бе, та турбото да е консуматив?
за издръжливоста на новите модели мое поспорим, кат ФАГовете натрумат толкоз километри - ако могат.
кат не ви кефи тойота купете си по едно голфче или ауди, то е една и съща смрад, карайте си ги с кеф и толкоз.
ще се видим по сервизите кат сменям масла пък вие турбини
Публикувано на: 21 Фев 2010 17:33
от penywise
Като няма какво да каже някой и започва да обижда... Смешен си гущер.
Най-много ме кефи, че във всеки форум, всички си "защитават" така ревностно автомобилите, сякаш им плащат за това biggrin.gif
Не, че съм длъжен да давам обяснения, но ще ти отговоря на въпроса - чета различни форуми, тъй като си избирам нова кола. Под нова нямам предвид "поредната", а искам да си взема нещо наистина ново.
И определено искам да зная къде ще си дам парите и дали има смисъл.
На много от прочетените коментари тук и за доста хора бих казал, че страдат от голфаджийския синдром. Буквално!
"Нашето е най-доброто, най-здравото, върви като бясно, харчи като врабче, купуваш и караш, никога не го ремонтираш, а дори и някога да ти се наложи да го ремонтираш - ти излиза направо безплатно."
Е, друга такава "special interest group", за която се сещам да има подобни изказвания са именно голфаджиите.
В Поло се возя не по мой избор, а и да си призная не е и особено често. Но за сметка на това мога да кажа, че изпитвам искрено състрадание към голфаджийския маниер и манталитет.
А Volkswagen не бих си купил, защото трябва да се извадят 5000+ отгоре, само заради емблемата. А като ниво на оборудване са си същите, като всички останали автомолбили.
Честно казано странното е, че тук в Тойота форума получих доста добри съвети - да си купя Киа, Хюндай, или Тойота. За което много се радвам.
Публикувано на: 21 Фев 2010 19:02
от zi_zi_top
penywise написа:Не, че съм длъжен да давам обяснения, но ще ти отговоря на въпроса - чета различни форуми, тъй като си избирам нова кола. Под нова нямам предвид "поредната", а искам да си взема нещо наистина ново.
И определено искам да зная къде ще си дам парите и дали има смисъл.
А Volkswagen не бих си купил, защото трябва да се извадят 5000+ отгоре, само заради емблемата.
1. Ако искаш да караш нещо ново, трябва да си купиш чисто нова кола от току що излязъл модел или поне фейслифт с нова модификация ДВГ.
2. Няма смисъл, независимо от марката и модела, повярвай ми това са "пари на вятъра"! Автомобила е само ППС.
3. С Тойота е същата работа. Купи си КИА, Хюндай или Тата - за тях емблемата не трупа допълнения към цената, но и хората те гледат с леко подценяване. Естествено това не се отразява на потребителските качества на колата, а само на самочувствието.
Всъщност каква кола караш сега?
Голям маанджия се извъди ...

Публикувано на: 21 Фев 2010 19:59
от Bass_Man
penywise написа:Като няма какво да каже някой и започва да обижда... Смешен си гущер.
Най-много ме кефи, че във всеки форум, всички си "защитават" така ревностно автомобилите, сякаш им плащат за това biggrin.gif
Не, че съм длъжен да давам обяснения, но ще ти отговоря на въпроса - чета различни форуми, тъй като си избирам нова кола. Под нова нямам предвид "поредната", а искам да си взема нещо наистина ново.
И определено искам да зная къде ще си дам парите и дали има смисъл.
На много от прочетените коментари тук и за доста хора бих казал, че страдат от голфаджийския синдром. Буквално!
"Нашето е най-доброто, най-здравото, върви като бясно, харчи като врабче, купуваш и караш, никога не го ремонтираш, а дори и някога да ти се наложи да го ремонтираш - ти излиза направо безплатно."
Е, друга такава "special interest group", за която се сещам да има подобни изказвания са именно голфаджиите.
В Поло се возя не по мой избор, а и да си призная не е и особено често. Но за сметка на това мога да кажа, че изпитвам искрено състрадание към голфаджийския маниер и манталитет.
А Volkswagen не бих си купил, защото трябва да се извадят 5000+ отгоре, само заради емблемата. А като ниво на оборудване са си същите, като всички останали автомолбили.
Честно казано странното е, че тук в Тойота форума получих доста добри съвети - да си купя Киа, Хюндай, или Тойота. За което много се радвам.
И къде ги прочете тези неща ? И кой ти ги каза ?
Ти се опитваш да сравняваш Поло с Приус и получваш храна , което за мен си е съвсем нормално .
По статистика не по наше мнение Тойота е най-здравата кола ! Никой никога не е казвал , че е най-икономичната ! Но в класовете си дава добър разход за цената и качествата си . Също така никой не е казвал , че Тойота е по-евтина за поддръжка ! Поддръжката на Тойота си струва колкото поддръжката на всички останали кенефи в съответния клас и няма и как да бъде друго яче ! Япончето не е балъченце да работи по-евтино ! А далаверата идва от това , че по-малко се троши . Също така Тойота си има несполучливи модели и грешки КАКТО И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ МАРКИ. И по света си ги оправят сравнително лесно . Друг е въпроса , че в БГ всичко е гола вода .
Като Хибриди Тойота е най-напред от всички в света и има най-много продадени хибриди ! И има най-много хибриди , които са минали 8 години / 1 000 000 км !!!!!
Приус не е най-икономичната или най-екологичната кола но е една от най-високотехнологичните коли по пътищата на света и предлага уникален баланс от полезен обем/комфорт/мощност/разход за поддръжка/разход за гориво/екология ! Капиш ?
Оди викай гОуфаджий на ората от некое друго село тука ще вземеш доста матрял !!!
Лично мое мнение е , че в клас до около 200 000 лв. автомобилите , които се предлагат на масовия пазар са тотални кенефи ( разбира се има малки изключения ) ! И някой мое да пита ми ся ко да праим , като нямаме 200 000 лв. ? Ами взимаме си един кенеф и не се превземаме , че дизела 150 коня много върви или , че 1,6 бензина много върви поставени в купе клас "компромис с всичко" на скромната цена 26 999лв. с ДДС .
Нещо друго да ти обясня ако не си разбрал ?
Публикувано на: 21 Фев 2010 20:18
от Гущера
тоя пък се обижда, че е тъп. брадчед, не ме е яд, че си тъп, яд ме е, че ти личи.
не мога да повярвам, че точно в този форум се опитваш да храниш, при условие, че сме на толкова светлинни години разстояние от голфаджиите и трошливите полота, че басс-мана ПАК му се наложи да ти обяснява.
баце, кат не те кефи тойота - чий го дървиш тука?
много яснто, че ще ти кажем да се купиш друга кола - тата, хуйдай или нещо от сорта. ти кво искаш? ми купи си мерцедес 123 дизел и си трай нема да се чупи кат тъпата тойота.
а ся оди при семкаджиите у голф форума и им кажи колко сме прости тука. и земи си виж оценките у бележника, че май даскалите са се пообъркали малко.
ПС. братчед, ти кат се жениш форуми ли четеш?
и кво си избра?
Публикувано на: 21 Фев 2010 21:06
от miLen4o
Лелелелел Колеги,май малко се поотплеснахте ,ама няма лошо.Та да се върнем на Приус които тук-там го пооплюха малко.Ако не беше толкова хубав нямаше да спечели Автомобил на годината 2005(ако не се лъжа),наскоро пак имаше някаква награда,мисля че беше за "доверие към хибридната технология".За тези 2-те съм сигорен,а ако не се лъжа има още доста.Та ако не е хубав дали щеше да има толкова отличия?А м/у другото с на чичо ми Ситроен Ах май беше 1,4 дизел го докарахме до 3,8 разход,ама несъм тръгнал да го хвала и да си го купувам щот гори малко(казвам го по повод изказването на колегата с Полото)
Публикувано на: 21 Фев 2010 21:20
от zi_zi_top
На този пич аз повече няма да му се връзвам и да си губя времето!