лексус ти колко време си ползвал приус??LEXUS написа:С Полото на жена ви изпреварвате Тировете по магистралата около 33 минути с тия 65 коня,а в града ускорявате за 20 секунди 100км./ч.,освен това сте подложени и на звуков тормоз и немалки вибрации,освен това замърсявате въздуха със сажди,голямо количество серни оксиди и сте едни от помагачите за киселинни валежи. Също така,багажника на полото на жена ви събира 1 куфар и половина ,а на задната седалка могат да седнат само деца,отпред също е супер-теснотия,но нали харчи 5/100км. ,и нормално при никаквата мощност от 65 коня.penywise написа:С Полото на жената, 1,9 чист дизел SDI си докарваме 4,4 извънградско и до 5,0 градско, София.miLen4o написа:Абе Приус си е Приус.Това е ненадминат хибрит и с този разход и с тези екстри които има мисля ,че парите са си добре.![]()
Къде му е това ненадминато величие на тоя Приус за тия 50,000-62,000 лева?
Приус обаче е 2 класа отгоре,с багажник като на Авенсис ,много място за краката,много по-широк,голям,по-дълъг,удобен,безшумен,бързо ускоряващ за около 10 сек.,а електромоторът подпомага със солиден върт.момент от 400Nm при изпреварвания и ускорения примерно. При него като спираш,си зареждаш батериите,а при Полото на жената си грееш дисковете. Приус ,който е съвсем комфортен автомобил, харчи градско 3.5-4.0/100км при 132 коня мощност и без да хвърля сажди и серни оксиди и т.н. Извънградско също дава 4/100км.-5/100км. взависимост от карането,защото хибридната система се ползва ,когато може,и на извънградско и магистрално каране.
Приус за да печели всяка година награди за най-екологичен и икономичен автомобил,значи има защо.
има вече поне 3-4 теми за приуса е и разисквано,колко много е икономичен когато започнеш да използваш каталожните данни които цитираш,за ускорение и максимална скорост,,,,дебатитали сме ,че на извънградско-енергия от природата и техическите хитрини-поспират да работят.
