Страница 3 от 4
Публикувано на: 23 Фев 2010 20:05
от muf
djofi_m написа:zi_zi_top написа:
Прави ми впечатление, че се заглеждаш по коли купувани в БГ. Според мен това не е много добра идея по няколко причини:
не само, че не е добра идея ами е и пълна глупост. .
Сериозно?
Малко прибързано си се изказал.
"Пълна глупост" според теб е да купиш кола на малко километри и истинска подръжка
Това че ти си избрал "нов внос" не прави избора ти най-добрия
Ако в София нова кола за 5 г прави 30 000 км на полусъединител според теб колко ще направи и на какъв съединител такава кола в Рим? biggrin.gif
И нещо много важно - кола от първи собственик от чужбина е нещо съсвем различно от автокъщите в Бг.
Няма нищо общо и като цена и като качество.
Но е почти невъзможно да се разходиш за три дни донякъде и да успееш да намериш каквото търсиш от ПЪРВИ собственик.
Така че кола от първи собственик в България е много по-добре от бракувана бричка "нов внос" от автокъщите.
Нямаш представа какви боклуци влизат като "нов внос"
Повечето са вече бракувани и без документи

Публикувано на: 23 Фев 2010 21:59
от sacho7803
muf написа:djofi_m написа:zi_zi_top написа:
Прави ми впечатление, че се заглеждаш по коли купувани в БГ. Според мен това не е много добра идея по няколко причини:
не само, че не е добра идея ами е и пълна глупост. .
Сериозно?
Малко прибързано си се изказал.
"Пълна глупост" според теб е да купиш кола на малко километри и истинска подръжка
Това че ти си избрал "нов внос" не прави избора ти най-добрия
Ако в София нова кола за 5 г прави 30 000 км на полусъединител според теб колко ще направи и на какъв съединител такава кола в Рим? biggrin.gif
И нещо много важно - кола от първи собственик от чужбина е нещо съсвем различно от автокъщите в Бг.
Няма нищо общо и като цена и като качество.
Но е почти невъзможно да се разходиш за три дни донякъде и да успееш да намериш каквото търсиш от ПЪРВИ собственик.
Така че кола от първи собственик в България е много по-добре от бракувана бричка "нов внос" от автокъщите.
Нямаш представа какви боклуци влизат като "нов внос"
Повечето са вече бракувани и без документи


абсолютно прав.тъй като съм живял известно време "навън"а имам приятели познати и роднини които живеят там мога да споря с всеки един от вас че новият внос НЕ Е НИКАК добър вариянт biggrin.gif дори и децата вече знаят че няма кола нов внос на реални километри.а виждали ли сте форд фокус на 180 000км.с оригиналното масло в двигатела biggrin.gif аз го видях в италия biggrin.gif на 3години и половина.единствено е доливал пича.а на 80%от италианците никога не сменят нито масла нито.....нищо---карат до спукване или до по сериозно преобръщане и хвърлят след което си има хора които парфюмират и .......айде за дупница и горубляне а тук наще допълнително префасонират laugh.gif а да не говорим как ускоряват по аутобаните-----няма средно ниво на педала за газта laugh.gif добре че има ограничител

германките са по-стегнати и поддържани но....нека някой ми отговори на въпроса----защо примерно при нас дадена марка и определена година на 140 000км е на половин цена отколкото в немски сайт-същата марка и година но на 200-250 000км--там вече са реални biggrin.gif biggrin.gif нов внос кола дори и на 2-3години............не е с чисто досие

Публикувано на: 23 Фев 2010 22:39
от Uncle Dido
И тъй, като си купих Карината от автокъща, италианка, реших да сменям всички консумативи. Поради простата причина, че на много италианки съм се нагледал - предполагах, че и мен ме чака същото - грес в мотора и маслен филтър като буркан шипков мармалад.
Нищо, че е със сервизна книжка и от първи собственик.
Първо впечатление - нови дискове и накладки, под капака на клапаните - свети, картера чист, сменени свещи.
Толкоз за Карината.
За поддържаните коли от Германия - ами явно доста италианци живеят и там, като не броим турците, циганите, българите, румънците и т.н. международна паплач.
Не е до държава, до човека си е....
Много бих се замислил да си купя кола, карана и обслужвана тук - поради причините, изброени от zi_zi_top по-горе.
Публикувано на: 23 Фев 2010 22:53
от diver
Fido Dido написа:И тъй, като си купих Карината от автокъща, италианка, реших да сменям всички консумативи. Поради простата причина, че на много италианки съм се нагледал - предполагах, че и мен ме чака същото - грес в мотора и маслен филтър като буркан шипков мармалад.
Нищо, че е със сервизна книжка и от първи собственик.
Първо впечатление - нови дискове и накладки, под капака на клапаните - свети, картера чист, сменени свещи.
Толкоз за Карината.
За поддържаните коли от Германия - ами явно доста италианци живеят и там, като не броим турците, циганите, българите, румънците и т.н. международна паплач.
Не е до държава, до човека си е....
Много бих се замислил да си купя кола, карана и обслужвана тук - поради причините, изброени от zi_zi_top по-горе.
Мойта също беше италянка. Смени 3-ма собсвеника, първия аз и последния пак приятел са тотални вандали. Мина над 100 000км карана на газ с колкото може за трите години от както е в БГ. Досега има сменени 2 биалетки. Та чат пат и от Италия явно влизат читави колици.
Публикувано на: 23 Фев 2010 23:17
от zi_zi_top
Fido Dido го е написал много ясно -
зависи си от собственика. Повечето от шофьорите в БГ са бетер италианците. Аз познавам българи, които са абсолютни терминатори на чисто нови автомобили - взима се на лизинг, кара се на "газ до ламарината" с 5-6000 оборота и на 60-70 000 км, когато "бере душа" се връща и се взима нова. После ти я взимаш с
известна сервизна история и почва ах и ох, много били трошливи ... Единият от тях е особено нагъл и понеже кара много в един гараж му манипулират километража за да не загуби гаранцията и да не й пада много цената- на един Авенсис му навъртя незнайни километри за 3 години и понеже бъзикаше километража маслото се сменяше през 20-30 000 км, а междинно само доливаше. След това я върна за buy back на 92 000 км biggrin.gif (смех голем падна). Така, че и в БГ колите втора ръка са въпрос на късмет.
Аз съм си "заплюл" на Скорпион Авенсиса - той спи изкъпан и на топло в гаража цяла зима. Навсякъде по света могат да се намерят такива коли, просто не трябва да си кьорав и глупав.

Публикувано на: 24 Фев 2010 10:25
от muf
zi_zi_top написа:Навсякъде по света могат да се намерят такива коли, просто не трябва да си кьорав и глупав.

И СТИСНАТ biggrin.gif
Публикувано на: 24 Фев 2010 14:54
от penywise
По темата за "автомобили нов внос"...
Нека имаме предвид, че една сериозна част от прехвалените Германски автокъщи са собственост на съмнителни балкански субекти.
И децата знаят, че километража се връща за 30 мин, а и факта, че можеш да си купиш "Кола на 20 години на 120,000 реални 100% км, само 8 собственика до сега и само 10,000км в България", както и "Кола на 3 години на 120,000 реални 100% км, с бонус сервизна история".
А да си купиш автомобил на старо, дето е каран (100% реални, сервизна история, бла-бла) 120,000км, на който му е сменяно маслото... нито един път, а само е доливано...
Като се поотпуснат хората и в друг контекст става ясно как се отнасят към колите си всъщност. Цитирам - "... ще и взема здравето още 2-3 години и я продавам..."
СЪГЛАСЕН СЪМ!
Важното е да уцелиш продавача да е кадърен и да не и взел здравето.
Проблема е в процентното съотношение на "Бивш голфаджия" и шофьори, които наистина са се грижели за колите си.
А в това отношение - политика на българина е ясна. Същата е като при фирмените коли - "Е кво ми пука, аз ше я скъсам от каране и я продвам след тва баце"
Публикувано на: 24 Фев 2010 18:33
от muf
penywise написа:
Проблема е в процентното съотношение на "Бивш голфаджия" и шофьори, които наистина са се грижели за колите си.
А в това отношение - политика на българина е ясна. Същата е като при фирмените коли - "Е кво ми пука, аз ше я скъсам от каране и я продвам след тва баце"
Ааааа не съм съгласен и аз карах Голф
ама му сменях маслото на 8000 км с оригинално (от Порше БГ)
Човека който го купи от мен ми се обади за Нова година да ми пожелае здраве (на мен, не на майка ми biggrin.gif )
Тезата ми е че истински запазена кола навън и тук може да се вземе само от първи собственик.
Навън (Италия Германия и т.н.) такива коли са СКЪПИ
Разбира се че зависи от собственика, но затова човек си има очи - гледа и преценява
А и по-добре да зависи от един собственик а не от 5-6 (последните обикновенно араби или негри)
Публикувано на: 24 Фев 2010 19:33
от savov63
Край Мюнхен има сервиз на един сърбин и наще джамбази минават от там да им връща километражите така че си идват от Германия готови. laugh.gif
Публикувано на: 24 Фев 2010 20:07
от gena_bs
Аз знам само едно при покупка на втора ръка автомобил - майката му е да си отваряме очите не на 4, ана 40!
Това със смешките за БГ сервизната история - подкрепям колегата. Освен това като знам какви некадърници и/или новобранци тренират във фирмените сервизи в/у новите коли и какви скъпи ремонти могат да ти докарат...
Да вметна и нещо друго - колкото и да е скапана колата "нов внос", тя първоначално е произведена за "белия" пазар и е минавала ADAC, TUV, MOT и не знам какви още тестове. Последните нямат нищо общо с нашите "лабораторни упражнения", наречени ГТП.
А при нас новите коли имам чувството, че са по-зле и от тези за Африка. Имам предвид, че не отговарят на изискванията на EU пазара, липсват им някои от екстрите или при поръчка се чака 3-6 месеца според марка и модел за специална поръчка. Не говоря за някакви специални автомобили - просто за повече екстри на оборудването.
Публикувано на: 24 Фев 2010 21:13
от muf
gena_bs написа:
Имам предвид, че не отговарят на изискванията на EU пазара, липсват им някои от екстрите или при поръчка се чака 3-6 месеца според марка и модел за специална поръчка. Не говоря за някакви специални автомобили - просто за повече екстри на оборудването.
Едва ли и сам намираш някаква истина в това. Особенно това с EU изискванията е доста весело. Купи си нова кола и друга песен ще запееш. Покупка на трошки от чужбина е най-сигурния начин да си далеч от EU
Хубави коли втора ръка има в чужбина, но те не идват в Горубляне, Дупница и прочие. Защото са скъпи!
А да отидеш сам да си купиш няма как да стане хем да е сигурно хем да е евтино.
Средния пробег на НОВИТЕ коли около мен е под 15 000 км
Ако купиш кола на 5 г тя ще е на 75 000 РЕАЛНИ километра
99% от автокъщите ще ти пробутат дръгел на над 250 000км.
Разправяй ги на баба ми че е по-хубава

Публикувано на: 24 Фев 2010 22:01
от Владислав
За "Сервизната история" един колега много хубаво го беше казал-тя е като сексуалната за жена му-знае каквото тя прецени че трябва да знае...Във повечето постове по-горе винаги има по малко истина-и винаги не е пълна.Просто при колите втора (N-ta) ръка няма рецепта за избор на качествен/запазен автомобил.Дори да е от първи собствениик,дори да е обслужван както трябва и навреме,дори да е експлоатиран разумно,дори да няма сериозни ПТП,и т. н.пак няма гаранция,че ще е безпроблемен,всичко опира до късмет.Пред очите ми се е случвало пазен автомобил от първи собственик с безпроблемен пробег,във ръцете на втория собственик колата да се срине(втория също си я пазеше,а и умее да кара)-проблем след проблем-като Дачия.

Виждал съм как и газен без жал автомобил,без обслужване,с единствен разход за гориво (и то какво да е) да е най-вярното добиче на света...
ПП-Моята Corolla е бивша служебна кола,карана в БГ,с няколко удара по нея,и със пълна доколкото може сервизна история,купена от мен след фирмата(аз съм втори собственик).Определено не покривам изискванията за добре избран качествен автомобил втора употреба...НО съм супер доволен,и въобще не съжалявам...А тогава за същите пари можех да се кача и в Avensis 2000...
Толкова от мен-въпроса е безкраен,и всеки има собствено мнение и опит...За мен автомобилите,които са внос от чужбина са по-зле от тези купени и карани тук.Ако искаш добра кола,карана на Запад трябва да се разходищ дотам,и да се бръкнеш по-надълбоко.Такъв автомобил си струва,просто стоката в БГ е остатъка на пазара в белия свят!
Публикувано на: 24 Фев 2010 23:23
от Uncle Dido
muf написа: Покупка на трошки от чужбина е най-сигурния начин да си далеч от EU
muf написа:А да отидеш сам да си купиш няма как да стане хем да е сигурно хем да е евтино.
muf написа:Средния пробег на НОВИТЕ коли около мен е под 15 000 км
muf написа:Ако купиш кола на 5 г тя ще е на 75 000 РЕАЛНИ километра
Без коментар.
Владислав написа:Дори да е от първи собствениик,дори да е обслужван както трябва и навреме,дори да е експлоатиран разумно,дори да няма сериозни ПТП,и т. н.пак няма гаранция,че ще е безпроблемен
Владислав написа:-проблем след проблем-като Дачия.
Владислав написа: Виждал съм как и газен без жал автомобил,без обслужване,с единствен разход за гориво (и то какво да е) да е най-вярното добиче на света...
Владислав написа:Ако искаш добра кола,карана на Запад трябва да се разходищ дотам,и да се бръкнеш по-надълбоко.
Толкова много бисери, а само два поста....
Публикувано на: 24 Фев 2010 23:57
от zi_zi_top
Гледам и не вярвам на ушите си biggrin.gif
Наистина ли вярвате, че сте по-добри автомобилисти от западно европейците? Не разбирам от къде идва това самочувствие!?!
Като сте ходили в чужбина, не сте ли гледали как живеят там хората???
Такива ми ти работи, драги ми Смехурко!
Публикувано на: 25 Фев 2010 09:28
от diver