Страница 3 от 3
Публикувано на: 11 Фев 2010 23:51
от slowtraveler
jim_beam, повтарям, че производителя, а не сульо и пульо е указал такъв срок за България.
Няма как да се спори с него...
Публикувано на: 12 Фев 2010 00:01
от Uncle Dido
jim_beam написа:балкански работи са това,докога ще си траете?
Ти явно си от Африка и не си траеш?
Или беше по-лесно да отидеш там и да ни съветваш - нас - идиотите, посмели да останат тук, прекланяйки се пред твоите съвети?
Джим, нищо лично, но внимавай със съветите към тези, които сърбат попарата на .....
П.П. Майната му, ние правим деца ТУК.....
Публикувано на: 12 Фев 2010 00:45
от jim_beam
фидо какви съвети,аз просто се придържам към условията на производителя!
явно за бг важат утежнените условия генерално,slowtraveler в началото спомена нещо друго.имах впредвид разликата между доброволната гаранция на производителя,която важи само при неговите изисквания,и гаранцията на определен сервиз,която може да включва някои неща от гореспоменатата,но не може да изключва основните неща,за които важи закона за потребителите(важи в цялия ес).
в случая както се вижда хората от опел действат коректно и цялата тема я разисквахме напразно.
пс: и аз съм си правил детето в бг и ми се иска нещата да вървят по-добре така че споко.
специално с мнението за честата смяната на маслото,което изказват някои тук,не съм съгласен.
ако вземем предвид,че 90% от маслата в бг са ментета или с недоказан произход тогава може би ги разбирам.актуалните добри синтетични масла без проблем изкарват 100.000км.ще дам един пример,мой приятел навъртя за 2 год. 120.000км на нисан примера бензин без смяна на масло/филтър.и го замени без никакви видими отклонения.но маслото просто трябва да е читаво,това е.за мен 15-20k е мин. интервал,но всеки сам си решава.
Публикувано на: 12 Фев 2010 07:30
от slowtraveler
Недоразумението е изяснено...
Затова писах, че навярно не съм разбран правилно...
И в първия и последващите постове имах предвид само ОФИЦИАЛНИЯ сервиз на марката в БГ, който изпълнява разпорежданията на представителя на марката за БГ...
Снимката е от книжката на Маздата...
Ще снимам разпечатаното копие от електронната сервизна книжка, където се вижда разликата в 'предвидения от производителя пробег' и 'предвидения от производителя пробег в БГ" biggrin.gif
Публикувано на: 12 Фев 2010 09:18
от desotodorov
За маЛСото съм съгласен с колегата - ако е марково синтетично маЛСо - може да мине доста километри...но...аз карам с 10W40 на ESSO, и г осменям на 10 000...така - грес под капака на клапаните със сигурност няма да има как да се образува. Филтъра за маслото - задължително с маслото. Горивния на старата ми кола го сменях на две масла - т.е. - на 20 000км, ама Керън нали я метанизирах - ще кара едно 4-5 години

, ма пък - метановия ще е ежегодно.
А за въздушния - според сезона - обикновено карам зимата и пролетта с един и за лятото го сменям, защото сме в БГ... зимата - хубаво - прахоляк няма, ама пролетта - докато се отмие всичката гадория, щедро разпръсната от служителите на Пътното през зимата - ужас - филтърчето става ЦЪРНО. И така - за моята последно взех някакъв полски филтър - доста добре изглеждаше, и пасна по-добре от Champion-a преди това...струваше 10лв... та си мисля...да си взема 5-10, и да ги сменявам по честичко
В тая връзка - колегата не може да ме убеди че в България ни е чист въздуха...ако си в планината, или Царево - както е той - хубаво - няма прах...ама колата я караш по никога непочистваните (по-точно самопочистващите се) пътища...за София - да не говорим - само един пример ще дам - преди 2 години ме пращаха в Немско (Карлсруе) за 1 месец, тръгнах оттук лъснат и обръснат...там за 2 седмици - ходейки на работа обувките ми се напрашиха по-малко отколкото като съм на работа в София за 1 ден (нарочно не ги чистех, ама то нямаше и нужда)...дали има база за сравнение чистотата на въздуха там - и тук?