Страница 3 от 19

Публикувано на: 23 Яну 2010 19:18
от diver
tihomirn написа:ако проблема е в стелките купете други :whistle:
ако се препълни пепелника, се сменя целата кола.. така а не се сменят стелките tongue.gif

Публикувано на: 23 Яну 2010 19:50
от zi_zi_top
Дори спирачката да не може да се задейства и колата да продължава да ускорява , в такъв авариен случай бих изключил ДВГ от контактния ключ /без да го изваждам, разбира се/.
Да видим как ще се ускорява тогава biggrin.gif :whistle:

Публикувано на: 23 Яну 2010 20:05
от slowtraveler
Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход.... :whistle:

Публикувано на: 23 Яну 2010 20:15
от diver
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход.... :whistle:
Не дръж на тез подробности biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 23 Яну 2010 20:24
от Uncle Dido
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход.... :whistle:
ЦЪК

Публикувано на: 23 Яну 2010 21:15
от tihomirn
[quote="diver"][quote="tihomirn"]ако проблема е в стелките купете други :whistle:[/quote]

ако се препълни пепелника, се сменя целата кола.. така а не се сменят стелките tongue.gif[/quote]
значи проблема е малкия пепелник или в големия пушач

Публикувано на: 23 Яну 2010 21:22
от slowtraveler
Да... Не позволява...
Но въпреки това остават 100 варианта да спреш безопасно (стига да не си шашнат шофьор)....
Спомням си как веднъж теглих колега. Преди кръстовище леееко намалих (за да не се налага рязко да спирам ако някой идиот реши да не спазва предимството ми).
В същия момент усещам удар отзад. След секунда усещам втори удар - дадох газ и след 100м плавно спрях да видя какви ги върши колегата.
Обяснението му бе - педала на спирачките омекна и потъна много леко до долу. Тази кола никога не е имала какъвто и да е проблем със спирачките, а липсата на серво само би 'утежнило' и втвърдило педала.
Според мен колегата просто си е действал по стереотипа 'искаш да намалиш - прехвърляш крака на съседния педал и натискаш' и държейки си крака на спирачката, го е прехвърлил на съединителя и го е натискал колкото може....
И това не веднъж - до втория удар имаше време да се осмисли действието и да изправи грешката си....
Е да ама не - действайки по стереотипа човека е зациклил и панирал (третия удар го избегнах само с бързото подаване на газ).
Така-че при промитите мозъци на американците, повечето от които си нямат и идея от това какво се крие под капака, е нормално да има такава реакция.
Американеца 100 пъти е чел с големи букви 'не изключвай контактния ключ докато се движи автомобила', 'не гаси автомобила докато се движи, защото ще останеш без серво-спирачки', 'не изключвай автомата докато се движи автомобила' и т.н.....
Затова и глупаво изпълнява, защото не знае какви последствия би носило едно такова нарушение на 'правилата'...

Публикувано на: 23 Яну 2010 21:28
от tihomirn
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2010 00:50
от Nedkow
Жалко не съм знаел, че за такъв проблем може да осъдиш компания преди да си продам 407та с нея редовно имах този проблем biggrin.gif

А между другото ние с тойотите можем винаги да си уневиним в съда за системно превишената си скорост :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2010 02:54
от El Camino
Az ne znam shto se puskat takiwa temi, che i horata dori se shashkat. Brat mi sys strashna radost me izwesti za towa, shtoto razbirash li (toi kara i e wluben! w reno) toyota ne bila bezgreshna.

Sichko opira do prosta aritmetika IF(broi(razwalenite koli)*razhodi(serwizna garanciq) + razhodi(sydebni ot proizshestwiq)) < razhodi (akciq wryshtane za remont)) THEN "Nikoi nema duma da obeli, che ima problem"

Ko izliza - izmisleni "awtomobilni" firmi sys obshti prodajbi po malki ot kratni na modela Camry na toyota i prodawani samo na edin lokalen pazar (ne samo za reno si mislq) ne se obajdat za problemi, shtoto pri malkoto broiki det prodawat riska ot sriwane na image (koito taka ili inache nqmat) e minimalen. Da ne goworim, che Audi dori ne proizwejda nqkolko modela za amerika - shto? Ami shtoto ne im se zanimawa da napaswat kolite za tehnite zakonowi razporedbi - promenite po kolata sa tolkowa, che na kraq nishto ne stawa ot neq. Izmisleni firmi dori ne predstaweni na pazari izwyn ewropeiskiq sa mnogo izqshtno izwyn swetlinata na fenerite, zakonowite udari na sichkite swetowni standarti (Jap, Eu, US, Austr).
Kolkoto i da ne bih si kupil nowa toyota, tolkowa po malko bih wzel kakwato i da e druga, pa kolko shte takiwa akcii da ima toyota. Deistwitelno - predi toyotite imah nissan ot nai - zdrawite deto gi wodqt tuk. Sled 2 godini motorcheto mu prosylzi, max speed padna ot 180 na 165. Zdrawa kola, ama ne IDIOTOUSTOICHIWA. Sq zeh mazda, uj qponska i to ot starite i prilikite s toyota sa nulewi.

W BMW cheta tezi dni edni opisaniq na rabotata na toyota - s mnogo shemi i kartinki. Nachina na rabota na toyota se protiwopostawq na wsichki ostanali po sweta i se opiswa kato kraino rewolucionen i efektiwen. Sq me myrzi da nawlizam w detaili, ama ideqta mi e, che kolkoto poweche chowek wijda, tolkowa poweche se wryshta kym toyota (ili otiwa).

Публикувано на: 24 Яну 2010 07:52
от tihomirn
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2010 09:11
от MX5
slowtraveler написа:Така-че при промитите мозъци на американците, повечето от които си нямат и идея от това какво се крие под капака, е нормално да има такава реакция.
Американеца 100 пъти е чел с големи букви 'не изключвай контактния ключ докато се движи автомобила', 'не гаси автомобила докато се движи, защото ще останеш без серво-спирачки', 'не изключвай автомата докато се движи автомобила' и т.н.....
Затова и глупаво изпълнява, защото не знае какви последствия би носило едно такова нарушение на 'правилата'...
LOL. Ти ги изкара, че повечето са някакви зомбирани laugh.gif laugh.gif Това да не е от някоя статия от вестник Шок, генерирана с RSG? tooth.gif

Публикувано на: 24 Яну 2010 09:34
от MX5
El Camino написа:Sichko opira do prosta aritmetika IF(broi(razwalenite koli)*razhodi(serwizna garanciq) + razhodi(sydebni ot proizshestwiq)) < razhodi (akciq wryshtane za remont)) THEN "Nikoi nema duma da obeli, che ima problem"
Не е само това. Тука има една държавна организация, наречена NHTSA - за дефекти, проблеми и т.н. с автомобилите хората се оплакват там.
И като стане някоя такава издънка, производителя нама как да не направи recall-a доброволно, защото инак така или иначе ще му наредят да го направи + усложнения.


Държавата/Government-а > Toyota
И ако Toyota (и който и да е друг производител на автомобили) решат да се правят на интересни, ще им се случи много, много лоша случка wink.gif

Ето тук Toyota как рапортуват на големия бял господар:
http://nhthqnwws112.odi.nhtsa.dot.gov/a ... 7-1931.pdf

И големия бял господар ги потупва по рамото, че са послушни:
http://nhthqnwws112.odi.nhtsa.dot.gov/a ... 7-7520.pdf




Публикувано на: 24 Яну 2010 10:30
от ALTEZZA
MX5 написа:Държавата/Government-а > Toyota
Goverment=GM
GM>Toyota(varhu tova televiziata i vestnicite opredeleno zdravo rabotiat)
blagodarenie na novinite, za poslednite 3 dena zdravo gubim klienti...

Публикувано на: 24 Яну 2010 10:34
от ALTEZZA
slowtraveler написа:Не съм сигурен keyless start/stop дали позволява такова действие - да угасиш двигателя докато автомабила е на ход.... :whistle:
What if you experience a sticking accelerator pedal while driving?
• Each circumstance may vary, and drivers must use their best judgment, but Toyota recommends taking one of following actions:
• If you need to stop immediately, the vehicle can be controlled by stepping on the brake pedal with both feet using firm and steady pressure. Do not pump the brake pedal as it will deplete the vacuum utilized for the power brake assist.
• Shift the transmission gear selector to the Neutral (N) position and use the brakes to make a controlled stop at the side of the road and turn off the engine.
• If unable to put the vehicle in Neutral, turn the engine OFF. This will not cause loss of steering or braking control, but the power assist to these systems will be lost.
o If the vehicle is equipped with an Engine Start/Stop button, firmly and steadily push the button for at least three seconds to turn off the engine. Do NOT tap the Engine Start/Stop button.
o If the vehicle is equipped with a conventional key-ignition, turn the ignition key to the ACC position to turn off the engine. Do NOT remove the key from the ignition as this will lock the steering wheel.