Страница 3 от 3
Публикувано на: 23 Яну 2010 11:03
от reedy
добре де стига сте го яли човека има ЛИФТБЕК ама не знае и за това го нарича хечбек...

Публикувано на: 23 Яну 2010 16:57
от DaRookie
Не виждам съществена разлика между лифтбек и хечбек, има всичко на всичко 3 купета за авенсис и мисля че все пак има хора които владеят метода на взаимното изключване, все едно е и мисля че всички са разбрали какво имам в предвид. Малко е жалко за цялата тая дискусия. Колкото и да не ми харесват самите автомобили, в немския опел форум до половин час ще се е намерил някой които да ти обясни как да сложиш полувалове от корса на омега или нещо подобно и никой няма да те пита защо и дали действително си със всичкия си. Досега никой даже и не спомена въобще да е разглабял кутия на тойота(каквато и да е). Ако някой ви пита колко е часа, сигурно половин час ще му обяснявате що няма часовник, къде е тръгнал без часовник, че времето е релативно, сигурно някой ще се усъмни че той щом няма часовник няма и бърза работа, че чак и да пита за времето. Много или малко трябва да се мисли конструктивно...
Публикувано на: 23 Яну 2010 17:55
от Vokil
Вероятно от селика кутията няма да стане твоя маховик е по-голям и шлиците на амбиажната ос са ти повече.Рагледай дали няма из нета да се продава диференциал със шпер за сион вероятно той ще ти свърши работа ама трябва да прочетеш повече защото това което пиша може и да не е вярно. Аз бих се пробвал с кутия и заден мост от рав 4
