Страница 3 от 4

Публикувано на: 21 Мар 2006 08:12
от b_d
maggkrabar написа: ако не ти трябва са обади :)))
Ще го махна като сложа мегаскуърт и турбинирам. Няма проблем да ти го дам тогава заедно с буксата.
maggkrabar написа: открих, че датчиците за мерене на температурата, водата на двигателя и отработените газови са идентични с този за мерене на температурата на въздуха, т.е. би трябвало да има взаимозаменяемост. значи ще търся Denso датчик за мерене на температурата на водата - той е същият като този за въздуха :whistle:
Еднакви или почти еднакви са като съпротивление (т.е. като стойности, които връщат), но иначе са много различни. Най-малкото единия е пластмасов, а другия метален. Освен това са реализирани коренно различно предвид факта, че средата, в която работят е различна. С две думи - не може да ги сменяш.

Публикувано на: 21 Мар 2006 10:31
от agent dust
това звучи лошо. ще видя какво ще измисля. все пак би трябвало водния да стане за въздушен

Публикувано на: 21 Мар 2006 11:43
от Reptile
jamie написа:
maggkrabar написа:замислих се над нещо, което Пънки каза - че с тези филтри с по-малко въздушно съпротивление може да се появи проблем с горивната смес при големи натоварвания и да стане беля. логично е. при високи обороти стандарния филтър ще генерира по-голям вакуум в интейка, МАР сензора мери и подава гориво. Но с филтър с по-малко въздушно съпротивление(спортен) вакуумът ще е по-малък отколкото при стандартния филтър, ЕКУ-то ще подава по-малко гориво - по-бедна смес.
Има по-елегантно решение на възможния "проблем" - Вебер регулатора на гориво (за налягане) от ФОРД ЕФИ моторите става на рейката на 4АГЕ. Има оловна пломба - махаш я и ... я, ами той бил регулируем !!! :thumbsup:
Има логика, все пак 4AGE, мотора е модифициран Форд Косуърт мотор!

Публикувано на: 21 Мар 2006 12:08
от jamie
*deleted*

Публикувано на: 21 Мар 2006 13:05
от agent dust
и аз съм го чел някъде това - че има общи неща между косуърд и 4АГЕ

Публикувано на: 21 Мар 2006 20:14
от agent dust
не е Denso, IAT сензор от Рено е, но според Аутодата параметрите му са идентични с тези на Denso сензора. ЕКУ-то мери пад на постоянно напрежение, значи трябва да стане. но това ще се разбере като го сложим

Публикувано на: 22 Мар 2006 09:38
от punkara
eto, vzidah li che ne tolkova trudno happy.gif nameri li kude sa ti tvoite zici za IAT sensora v samata kola?
slozi sensora, SLED filtrite, ne predi tyah! na vsichki AFM sensorite sa im vgradeni, i sa sled filtrite, taka davat tochna temperatura. wink.gif

Публикувано на: 22 Мар 2006 09:46
от agent dust
този сензор не го намерих аз, а майстора - стара къща е :) в петък я карам при мего и тогава ще видим какво може да се прави и какво не

Публикувано на: 22 Мар 2006 09:52
от punkara
izprinti si diagramata, za da slozite tochno zicite!
kakvoto i da pravite, slozi zensora sled filtrite! vuzduha se zagryava sled flitrite! wink.gif

Публикувано на: 22 Мар 2006 13:07
от agent dust
слушам и изпълнявам biggrin.gif

Публикувано на: 24 Мар 2006 22:37
от agent dust
въпросният температурен датчик бе открит tooth.gif
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.

важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател :)

Публикувано на: 24 Мар 2006 22:52
от b_d
maggkrabar написа:въпросният температурен датчик бе открит tooth.gif
но не е на филтъра както е в ръководството и на схемата на инжекциона с МАР сензор, а на тротъл бодито, до комбинирания вакуумен дросел, който отива към МАР сензора и вакуум-датчика на лампата за пъформънс. пък аз си мислех че това е нещо свързано с работата при студен двигател - явно има разлика от схемата на двигателя от информацията в менюълите, с които разполагам.

важното е че го има и си е вършил работата доколкото може предвид разбъзиканият ми двигател :)
нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим

Публикувано на: 24 Мар 2006 22:59
от agent dust
bad_dog написа: нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча wacko.gif утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е

Публикувано на: 24 Мар 2006 23:02
от b_d
maggkrabar написа:
bad_dog написа: нещо грешиш според мен - сложи снимка да го видим
айдее, Асене, ти пак ма хвърли в тъча wacko.gif утре ще снимам. едно такова пластмасово жълто е
Трябва да го погледна, Краси. Споко, може аз да греша wink.gif

Публикувано на: 24 Мар 2006 23:04
от b_d
Сега погледнах - абсолютно прав си!!!

Ако имаш предвид онова, до петия инжектор.

На моя двигател (редтопа) това беше при филтъра и е с тотално друга форма